Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana wahaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no raczej śruby nie wyjdą bez odkręcania góry

no ja jeszcze miałem zapieczoną tę długą śrubę bez gazów i młota nie podchodź

wystarczy odkręcić trzy śruby i opuścić mak-persona

Opublikowano

no raczej śruby nie wyjdą bez odkręcania góry

no ja jeszcze miałem zapieczoną tę długą śrubę bez gazów i młota nie podchodź

wystarczy odkręcić trzy śruby i opuścić mak-persona

No tak o to mi właśnie chodziło

Opublikowano

Mar_92

W B5 nie ma McPersona :no:

Opublikowano

chodziło mi o amortyzator,że trzeba odkręcić od góry :notworthy:

Opublikowano

Witam,

Radzę posłuchać kolegi "pepik25" bo dobrze pisze zazwyczaj wymienia się parami.

Chyba,ze masz luz na więcej niż trzech elementach to wymieniaj całe.Ja tak zrobiłem i jest git :good:

co do producenta to polecam LEM-a Ale jak na forum wiadomo- ilu użytkowników tyle opinii.

Jeszcze jedno nie daj się okradać pierwszemu lepszemu psełdo-mechanikowi :hi

Opublikowano

Witam

no i jeszcze jedno dokręcać śruby od wachaczy powinno się na obciążonym, nie na podniesionym aucie

no ale to mechanik już powinien wiedzieć.

Poz.

Opublikowano

Witam

no i jeszcze jedno dokręcać śruby od wahaczy powinno się na obciążonym, nie na podniesionym aucie

no ale to mechanik już powinien wiedzieć.

Poz.

Kolego wytłumacz mi dlaczego :mysli:
Opublikowano

przyczyną może być szybkie zużycie tulejek metalowo gumowych na wahaczach

Opublikowano

przyczyną może być szybkie zużycie tulejek metalowo gumowych na wahaczach

tylko powiedz mi, co zrobi mechanik jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału
Opublikowano

przyczyną może być szybkie zużycie tulejek metalowo gumowych na wahaczach

tylko powiedz mi, co zrobi mechanik jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału

jak ma łeb na karku to da radę :naughty:
Opublikowano

jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału

jak ma łeb na karku to da radę :naughty

już widzę jak mechanik będzie cudował :polew: dokręci i po sprawie

Opublikowano

jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału

jak ma łeb na karku to da radę :naughty

już widzę jak mechanik będzie cudował :polew: dokręci i po sprawie

to bądz przy wymianie i tyle ,u mnie klienci zawsze widzą co jest robione w ich samochodach :naughty:

Opublikowano

jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału

jak ma łeb na karku to da radę :naughty

już widzę jak mechanik będzie cudował :polew: dokręci i po sprawie

to bądz przy wymianie i tyle ,u mnie klienci zawsze widzą co jest robione w ich samochodach :naughty:

Ja zawsze jestem,lecz nie wszyscy mogą być

Opublikowano

no nie wiem czy da rade dokręcić górne śruby z kanału ??

Opublikowano

no nie wiem czy da rade dokręcić górne śruby z kanału ??

górne śruby to może dokręcić jak opuści auto,bez kanału
Opublikowano

no nie wiem czy da rade dokręcić górne śruby z kanału ??

górne śruby to może dokręcić jak opuści auto,bez kanału

szukacie kwadratowych kółek :cool1: jeżeli nie macie warunków,lub wiedzy do zrobienia zawieszenia to odstawcie auto do serwisu tylko nie jakiegoś pana "GIENKA" i tam się zajmą waszymi furami,a drążycie temat bez końca ...a da się,a można bez kanału ,a można to czy siamto.Zrozumie tez to ze każdy chce się dowiedzieć co i jak (być może dam rade sam) ....nie słuchajcie pseudo mechaniorów to nie bedzie problemu :przebiegly:
Opublikowano

Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! :)

Opublikowano

Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! :)

Tak? A w jaki sposób niby? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić :mysli:

Opublikowano

Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! :)

Tak? A w jaki sposób niby? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić :mysli:

na początku ścieżki ,jeszcze przed rolkami fura przejeżdża jedną stroną (lewą) przez płytę pomiarową :cool1:

a485a7dfafbee9fcm.jpg

Opublikowano

Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! :)

Tak? A w jaki sposób niby? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić :mysli:

na początku ścieżki ,jeszcze przed rolkami fura przejeżdża jedną stroną (lewą) przez płytę pomiarową :cool1:

a485a7dfafbee9fcm.jpg

Aha dzięki za info :good: gdzieś wyświetlają się wartości? Jakieś dane, że auto ma źle ustawioną zbieżność?

Chyba nie wszystkie stacje robią te pomiary a jak robią to nie biorą ich po uwagę podczas przeglądu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...