mar_92 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 no raczej śruby nie wyjdą bez odkręcania góry no ja jeszcze miałem zapieczoną tę długą śrubę bez gazów i młota nie podchodź wystarczy odkręcić trzy śruby i opuścić mak-persona
lukasl Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 no raczej śruby nie wyjdą bez odkręcania góry no ja jeszcze miałem zapieczoną tę długą śrubę bez gazów i młota nie podchodź wystarczy odkręcić trzy śruby i opuścić mak-persona No tak o to mi właśnie chodziło
mar_92 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 chodziło mi o amortyzator,że trzeba odkręcić od góry
Domie Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam, Radzę posłuchać kolegi "pepik25" bo dobrze pisze zazwyczaj wymienia się parami. Chyba,ze masz luz na więcej niż trzech elementach to wymieniaj całe.Ja tak zrobiłem i jest git co do producenta to polecam LEM-a Ale jak na forum wiadomo- ilu użytkowników tyle opinii. Jeszcze jedno nie daj się okradać pierwszemu lepszemu psełdo-mechanikowi :hi
lukasl Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam no i jeszcze jedno dokręcać śruby od wachaczy powinno się na obciążonym, nie na podniesionym aucie no ale to mechanik już powinien wiedzieć. Poz.
mar_92 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam no i jeszcze jedno dokręcać śruby od wahaczy powinno się na obciążonym, nie na podniesionym aucie no ale to mechanik już powinien wiedzieć. Poz. Kolego wytłumacz mi dlaczego
lukasl Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 przyczyną może być szybkie zużycie tulejek metalowo gumowych na wahaczach
mar_92 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 przyczyną może być szybkie zużycie tulejek metalowo gumowych na wahaczach tylko powiedz mi, co zrobi mechanik jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału
Bulik Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 przyczyną może być szybkie zużycie tulejek metalowo gumowych na wahaczach tylko powiedz mi, co zrobi mechanik jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału jak ma łeb na karku to da radę
mar_92 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału jak ma łeb na karku to da radę :naughty już widzę jak mechanik będzie cudował dokręci i po sprawie
Bulik Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału jak ma łeb na karku to da radę :naughty już widzę jak mechanik będzie cudował dokręci i po sprawie to bądz przy wymianie i tyle ,u mnie klienci zawsze widzą co jest robione w ich samochodach
mar_92 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału jak ma łeb na karku to da radę :naughty już widzę jak mechanik będzie cudował dokręci i po sprawie to bądz przy wymianie i tyle ,u mnie klienci zawsze widzą co jest robione w ich samochodach Ja zawsze jestem,lecz nie wszyscy mogą być
lukasl Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 no nie wiem czy da rade dokręcić górne śruby z kanału ??
mar_92 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 no nie wiem czy da rade dokręcić górne śruby z kanału ?? górne śruby to może dokręcić jak opuści auto,bez kanału
Bulik Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 no nie wiem czy da rade dokręcić górne śruby z kanału ?? górne śruby to może dokręcić jak opuści auto,bez kanału szukacie kwadratowych kółek jeżeli nie macie warunków,lub wiedzy do zrobienia zawieszenia to odstawcie auto do serwisu tylko nie jakiegoś pana "GIENKA" i tam się zajmą waszymi furami,a drążycie temat bez końca ...a da się,a można bez kanału ,a można to czy siamto.Zrozumie tez to ze każdy chce się dowiedzieć co i jak (być może dam rade sam) ....nie słuchajcie pseudo mechaniorów to nie bedzie problemu
gerlinski Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!!
pepik Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! Tak? A w jaki sposób niby? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić
Bulik Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! Tak? A w jaki sposób niby? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić na początku ścieżki ,jeszcze przed rolkami fura przejeżdża jedną stroną (lewą) przez płytę pomiarową
pepik Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! Tak? A w jaki sposób niby? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić na początku ścieżki ,jeszcze przed rolkami fura przejeżdża jedną stroną (lewą) przez płytę pomiarową Aha dzięki za info gdzieś wyświetlają się wartości? Jakieś dane, że auto ma źle ustawioną zbieżność? Chyba nie wszystkie stacje robią te pomiary a jak robią to nie biorą ich po uwagę podczas przeglądu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się