pawel.1988 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Witam. Sprowadziłem sobie niedawno A4 z niemiec. 2.0 TDI 170KM 2007r. Jako, że troche kopci nawet jak złapie temperature (nie na ciemno), podjechałem do mechanika, żeby sprawdził czym jest to spowodowane. Na kompie wyszło, że zawór ERG może być tego powodem. Teraz mam pytanie. Po 1 czytałem coś, że można to zaślepić i pominąć. Jak to z tym jest? Co bym musiał dokładnie zrobić? Po 2 czy jest opcja, żeby go odkręcić i przeczyścić jakimiś specyfikam i czy to pomoże...? Po 3 GDZIE ON WOGóLE JEST UMIEJSCOWIONY, jak go znaleść itp? Jeśli można, prosiłbym o w miare dokładny opis (zdjęcie BARDZO mile widziane). Z góry dzięki za udzielone odpowiedzi/podpowiedzi i inna pomoc.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Jesteś pewny że to zawór ? W Twoim silniku pompki są trochę słabym elementem :/ zawór można zaślepić wtedy wyskoczy Ci błąd który trzeba wykasować na stałe. Można przeczyścić co polecam. Jeżeli chodzi jego wyrzucenie to w przypadku kiedy decydujesz się na podkręcanie mocy jeżeli do codziennej jazdy ja bym go zostawił, szybciej będzie Ci się nagrzewał silnik i wnętrze samochodu.
carles Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Też szukam zaworu do swojego auta. Zaślepiać nie polecam bo wg Mnie załatwisz szybko katalizator/dpf. Jeśli chodzi o zakup nowego to ten poniżej to najtańsza opcja oryginału w internecie oczywiście NOWY: http://allegro.pl/zawor-recyrkulacji-egr-audi-a4-a6-2-0-tdi-vdo-i2081325925.html Zakup wymień i po sprawie... Wymiana i czyszczenie zajmuje ok. 45min. Pozdro
pawel.1988 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 Chciałbym spróbować wyczyścić to co mam teraz zamontowane i jeśli nie pomoże, kupić dopiero nowy. Co do pompek to muszę pojechać na kompa, bo usunęli mi wszystkie błędy i kazali za jakiś czas przyjechać, żeby zobaczyć co na nowo wyskoczy i z czym jest problem. Jak już tam będę to postaram się sprawdzić. Z tego co słyszałem problem może być też z kątami wtrysków. Rozumiem, że jest to regulowalne (przynajmniej mam taka nadzieję). Orientuje się ktoś jaki tej koszt +- ustawienia tych kątów (zakładając, że wszystko jest sprawne i potrzebna jest tylko regulacja). @up Jeśli szukasz i masz wszystko obcykane, to mógłbyś zrobić foto + jakaś strzałkę co mam wymontować spod tej maski? xD Mechanik ze mnie mizerny, ale chciałbym sam to spróbować ogarnąć zamiast komuś płacić. Zdjęcie zaworu z allegro to jedno a widok elementów pod maską samochodu to 2gie... [br]Dopisany: 08 Luty 2012, 14:21_________________________________________________Nie aktualne. Zawór wyczyszczony itp. Bez zmian w zachowaniu auta. Może mi ktoś coś powiedzieć o ustawianiu kątów wtrysków?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się