Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Co można jeszcze zrobić w mojej a4 1.9 tdi BRB?


gangsta15

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, W maju 2011roku kupiłem a4 1.9tdi BRB z przebiegiem 81tys. Poczatkiem Stycznia tego roku postanowiłem zwiekszyc jej moc,Było 115 koni jest podobno 140/145 nie jestem pewien bo mechanik miał nie czynną hamownie. Moje pytanie co mozna zrobic jeszcze zeby osiągnąc chociaż 160/170koni, nie wiem jak to jest tam podobno nie ma pompowtrysków tylko ten cały common rail jak to jest ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już zmieniac turbo to wsadzaj CAHA lub BRD dodatkowo wsadzaj drudi IC i jak masz jeszcze kase to wsadzaj wydajniejsze wtryski i pod 190 mozesz celowaĆ. Ja na BRD i drugim IC na seryjnych wtryskach uzyskałem 173 KM

Pozdrawiam

a widze ze maszrok 2008 wiec jest DPF , to zastanów sie jeszcze czy go nie wywalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo BRD, PD-ki AL, cooler i ze 180kM "wystraszysz"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo BRD, PD-ki AL, cooler i ze 180kM "wystraszysz"

skoro to nie CR więc pewnie konstrukcja podobna do mojej 115ki, to co napisałeś właśnie wceluje w taką moc przy odrobinie szczęścia będzie 18x i 380-390~Nm....

Tyle że ja nie szukał bym pompek AL bo większość w oborocie to już dojechane szroty, oddał bym "swoje" do regeneracji i przeróbki na bardziej wydajne :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już zmieniac turbo to wsadzaj CAHA lub BRD dodatkowo wsadzaj drudi IC

z Caha nie tak hip hop siup.

BRD P&P

i zamiast drugiego IC lepiej FMIC :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od zweryfikowania tego co dotychczasowy magik zrobił z Twoim silnikiem na wiarygodnej hamowni.

:good: :good: Dokładnie! Bo podobno to wiesz co... :gwizdanie: :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i zamiast drugiego IC lepiej FMIC

szlak przetarty bardzo dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak do 160koni bylo by super :) pisaliscie o wymianie turbo, Na jakie dokadnie z jakiego silnika? czy chlodnice powietrza tez bede musial wymienic na wiekszą? i jak by to wyglondalo jesli juz bym wymienil turbo musial bym odwiedzic znowu tego magika? zeby mi cos tam w kompie ustawił???[br]Dopisany: 19 Luty 2012, 17:55_________________________________________________ :wallbash: Ludzie juz wiem oco chodzi z tymi turbo AWX czy BRD|:|D z tym AWX wydaje mi sie ze nie było by problemu to zmontowac ale z tym BRD chyba był by mały problem bo tam widziałem miejsce na węzyk i taką wtyczke co do węzyka to ok coś takiego u mnie widziałem ale tej wtyczki nie jestem pewien. No i jesli chodzi o IC w którym miejscu zamątować ten drugi IC??? i czy musiał bym po tym wszystkim odwiedzic mechanika zeby podłaczył autko pod kompa??? :notworthy: dziękuje:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbys po tym wszystkim odwiedzić dobrego tunera żeby zrobił re-map i powinienes mieć podobnie jak ja mam (widoczne na dole w podpisie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z BRD nie ma az takiej duzej zabawy. praktycznie P&P.

jak chcesz tanim kosztem to tylko AWX wsadz i korekta softu i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w brb jest centralny IC więc styka bez problemu na T od AWX, AVF z serii KKK nowa koszt 2,3. Moim zdaniem wiecej pogada jak z BRD "rumunka" uzywka do tego... :)

zeby robic PD AL'e, FMIC, sprzeglo race i T BRD + wydech 2,5'' to w BRB nie bedzie mocarnych szcztowych 180ps, tylko 200+. wiec wsadzaj KKK AVF wytnij katy remapa i z czapki...

edit:

chyba ze chcesz, to

1. sprzeglo race SACHS RACE PERFORMANCE 240mm z tarczą wzmocnioną organiczną do 1.9, 2.0TDi na dwumas wytrzymuje 450Nm bez uslizgów wchodzi tez na jednomas. 2,4t.

2.Co do PD zdajesz swoje jesli ok i robia hybrydy BOSCHowskich końcówek do pompek AL (otworki 0,195) - kazda pompka jest testowana i ustawiana na stanowisku serwisowym (cisnienie otwarcia, dawki, BIPy). przy zakupie kompletu (koncówki i regulacja pompek ), (4 zestawy na 4 pompowtryskiwacze) - opcjonalnie wymiana uszczelek. Koszt 2,4t. z kompleksowa robocizna.

3. FIMC rzeźba orurowań ok. zalezy u kogo, ale sred. 800-1,2t.

4. Turbo BRD lub hybryda GT22, lub od BMW 3.0 gt22 + flansza na wydech, EGR koszt turbo jesli robisz wydech to

5 kwasówka 2,5 cala 1m/50zl + koszty rzeźby wraz punktem 4. ok +/- 2t.

6. Map sensor [zegar] BOOST, ok 100-250zl.

7. dól olejowy od np. ARL'a koszty czesci rury, chlodnicy, pompy.

8 program zalezy u kogo od 600 - 1,5t

latasz na 450Nm i 200ps+ :pali:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 program zalezy u kogo od 600 - 1,5t

raczej taki setup 1500 zł... bo to nie korekta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...