Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Co można jeszcze zrobić w mojej a4 1.9 tdi BRB?


gangsta15

Rekomendowane odpowiedzi

w brb jest centralny IC więc styka bez problemu na T od AWX, AVF z serii KKK nowa koszt 2,3. Moim zdaniem wiecej pogada jak z BRD "rumunka" uzywka do tego... :)

zeby robic PD AL'e, FMIC, sprzeglo race i T BRD + wydech 2,5'' to w BRB nie bedzie mocarnych szcztowych 180ps, tylko 200+. wiec wsadzaj KKK AVF wytnij katy remapa i z czapki...

edit:

chyba ze chcesz, to

1. sprzeglo race SACHS RACE PERFORMANCE 240mm z tarczą wzmocnioną organiczną do 1.9, 2.0TDi na dwumas wytrzymuje 450Nm bez uslizgów wchodzi tez na jednomas. 2,4t.

2.Co do PD zdajesz swoje jesli ok i robia hybrydy BOSCHowskich końcówek do pompek AL (otworki 0,195) - kazda pompka jest testowana i ustawiana na stanowisku serwisowym (cisnienie otwarcia, dawki, BIPy). przy zakupie kompletu (koncówki i regulacja pompek ), (4 zestawy na 4 pompowtryskiwacze) - opcjonalnie wymiana uszczelek. Koszt 2,4t. z kompleksowa robocizna.

3. FIMC rzeźba orurowań ok. zalezy u kogo, ale sred. 800-1,2t.

4. Turbo BRD lub hybryda GT22, lub od BMW 3.0 gt22 + flansza na wydech, EGR koszt turbo jesli robisz wydech to

5 kwasówka 2,5 cala 1m/50zl + koszty rzeźby wraz punktem 4. ok +/- 2t.

6. Map sensor [zegar] BOOST, ok 100-250zl.

7. dól olejowy od np. ARL'a koszty czesci rury, chlodnicy, pompy.

8 program zalezy u kogo od 600 - 1,5t

latasz na 450Nm i 200ps+ :pali:

w brb nie ma centralnego IC chyba ze ktos sobie taki sam wsadził. oryginalnie jest tylko po lewej stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulce tez zmien bo te które masz nadaja sie tylko na szmelc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za tak liczne odpowiedzi. Postanowiłem wsadzic turbo awx i większy IC jesli osiagne przy tym 160 165 koni będe naprawde zadowolony z wyniku. Dziekuje wam bardzo za pomoc :>

na seryjnym IC wartosc 160 PS jest osiagalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 program zalezy u kogo od 600 - 1,5t

raczej taki setup 1500 zł... bo to nie korekta

Sa pewne osoby co zrobia taniej i dobrze :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

och sorry panowie, rzeczywiscie IC jest centralnie, ale w goferze BKC :hi: wybaczta...

adrian998998

Mam dzialke obok Łochowa ''Kamienczyk'' to chyba wiesz... moze jakies spotkanie w maju.. :naughty: pozdrawiam.

peter22

przy ilu masz Max Nm po Roglu, masz wykres lub log Nd011?

Zauwazylem tendencyjne wycinanie żadania cisnienia na T w granicach 1,5 do 2,6, zeby bylo "plasko w miare i wysoko", jak i druga rzecz ale cii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i od razu wielkie dzieki za informacje, od dluzszego czasu zastanawialem sie jakby dodac moje a4 troche mocy, dla mnie 160km jak na razie bedzie zadowalajace, latem zamierzam troche pomodzic w nim wiec zobaczymy co z tego wyjdzie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

160kM to dopiero poczatek..... :decayed: :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 380Nm nawet zaczyna to trochę jechać, coś jak taczka gnoju z górki, mi się już podobało... ale jak się uzależnisz to będziesz chciał cały czas więcej.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsumie masz racje ale troszke mi szkoda mojej a4 w niej chciał bym miec tak około 160 koni. Mieszkam w niemczech i czesto jezdze do polski a przy orginalnych 115koni i przy załadunku na maxa pod górki na autostradach cieszko bywało teraz po programie jest duzo lepiej Ale... to jednak nadal zamało:D Do porzadnego tuningu myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quatro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quattro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego

lepiej 1,8t Q .... sam teraz takiej zabaweczki szukam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsumie masz racje ale troszke mi szkoda mojej a4 w niej chciał bym miec tak około 160 koni. Mieszkam w niemczech i czesto jezdze do polski a przy orginalnych 115koni i przy załadunku na maxa pod górki na autostradach cieszko bywało teraz po programie jest duzo lepiej Ale... to jednak nadal zamało:D Do porzadnego tuningu myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quattro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego

tam zrobisz 160-170kM, no i ważna sprawa jest Q :good: :good: :good: :good:

nie ma żadnych problemów z trakcją :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 20:18_________________________________________________

myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quattro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego

lepiej 1,8t Q .... sam teraz takiej zabaweczki szukam

tez szukam :wink4: :wink4: :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak znajdę BEX-a moja bedzie do "oddania"

ale "... to nie sa tanie sprawy panie Paździoch..." :wink4: :wink4: :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak znajdę bexa to nie będę chciał drugiej a4 :decayed: po prostu załamały mnie 2 x A3 1,8tq i jedna S3 :( dobra koniec OT :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej 1,8t Q .... sam teraz takiej zabaweczki szukam

W sumie sam bym sie przesiadł chetnie na BEXA + FMIC + WYDECH i sofcik :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...