grejf 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 w brb jest centralny IC więc styka bez problemu na T od AWX, AVF z serii KKK nowa koszt 2,3. Moim zdaniem wiecej pogada jak z BRD "rumunka" uzywka do tego... zeby robic PD AL'e, FMIC, sprzeglo race i T BRD + wydech 2,5'' to w BRB nie bedzie mocarnych szcztowych 180ps, tylko 200+. wiec wsadzaj KKK AVF wytnij katy remapa i z czapki... edit: chyba ze chcesz, to 1. sprzeglo race SACHS RACE PERFORMANCE 240mm z tarczą wzmocnioną organiczną do 1.9, 2.0TDi na dwumas wytrzymuje 450Nm bez uslizgów wchodzi tez na jednomas. 2,4t. 2.Co do PD zdajesz swoje jesli ok i robia hybrydy BOSCHowskich końcówek do pompek AL (otworki 0,195) - kazda pompka jest testowana i ustawiana na stanowisku serwisowym (cisnienie otwarcia, dawki, BIPy). przy zakupie kompletu (koncówki i regulacja pompek ), (4 zestawy na 4 pompowtryskiwacze) - opcjonalnie wymiana uszczelek. Koszt 2,4t. z kompleksowa robocizna. 3. FIMC rzeźba orurowań ok. zalezy u kogo, ale sred. 800-1,2t. 4. Turbo BRD lub hybryda GT22, lub od BMW 3.0 gt22 + flansza na wydech, EGR koszt turbo jesli robisz wydech to 5 kwasówka 2,5 cala 1m/50zl + koszty rzeźby wraz punktem 4. ok +/- 2t. 6. Map sensor [zegar] BOOST, ok 100-250zl. 7. dól olejowy od np. ARL'a koszty czesci rury, chlodnicy, pompy. 8 program zalezy u kogo od 600 - 1,5t latasz na 450Nm i 200ps+ w brb nie ma centralnego IC chyba ze ktos sobie taki sam wsadził. oryginalnie jest tylko po lewej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 bodaj taki sam jak w awx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangsta15 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Dziękuje za tak liczne odpowiedzi. Postanowiłem wsadzic turbo awx i większy IC jesli osiagne przy tym 160 165 koni będe naprawde zadowolony z wyniku. Dziekuje wam bardzo za pomoc :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 hamulce tez zmien bo te które masz nadaja sie tylko na szmelc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Dziękuje za tak liczne odpowiedzi. Postanowiłem wsadzic turbo awx i większy IC jesli osiagne przy tym 160 165 koni będe naprawde zadowolony z wyniku. Dziekuje wam bardzo za pomoc :> na seryjnym IC wartosc 160 PS jest osiagalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 8 program zalezy u kogo od 600 - 1,5t raczej taki setup 1500 zł... bo to nie korekta Sa pewne osoby co zrobia taniej i dobrze :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejf 0 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 och sorry panowie, rzeczywiscie IC jest centralnie, ale w goferze BKC wybaczta... adrian998998 Mam dzialke obok Łochowa ''Kamienczyk'' to chyba wiesz... moze jakies spotkanie w maju.. pozdrawiam. peter22 przy ilu masz Max Nm po Roglu, masz wykres lub log Nd011? Zauwazylem tendencyjne wycinanie żadania cisnienia na T w granicach 1,5 do 2,6, zeby bylo "plasko w miare i wysoko", jak i druga rzecz ale cii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacow1985 0 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Witam i od razu wielkie dzieki za informacje, od dluzszego czasu zastanawialem sie jakby dodac moje a4 troche mocy, dla mnie 160km jak na razie bedzie zadowalajace, latem zamierzam troche pomodzic w nim wiec zobaczymy co z tego wyjdzie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 160kM to dopiero poczatek..... :decayed: :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 od 380Nm nawet zaczyna to trochę jechać, coś jak taczka gnoju z górki, mi się już podobało... ale jak się uzależnisz to będziesz chciał cały czas więcej..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangsta15 0 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Wsumie masz racje ale troszke mi szkoda mojej a4 w niej chciał bym miec tak około 160 koni. Mieszkam w niemczech i czesto jezdze do polski a przy orginalnych 115koni i przy załadunku na maxa pod górki na autostradach cieszko bywało teraz po programie jest duzo lepiej Ale... to jednak nadal zamało:D Do porzadnego tuningu myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quatro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quattro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego lepiej 1,8t Q .... sam teraz takiej zabaweczki szukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Wsumie masz racje ale troszke mi szkoda mojej a4 w niej chciał bym miec tak około 160 koni. Mieszkam w niemczech i czesto jezdze do polski a przy orginalnych 115koni i przy załadunku na maxa pod górki na autostradach cieszko bywało teraz po programie jest duzo lepiej Ale... to jednak nadal zamało:D Do porzadnego tuningu myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quattro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego tam zrobisz 160-170kM, no i ważna sprawa jest Q :good: :good: nie ma żadnych problemów z trakcją :decayed: :decayed:[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 20:18_________________________________________________ myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quattro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego lepiej 1,8t Q .... sam teraz takiej zabaweczki szukam tez szukam :wink4: :wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 tez szukam a a4q na sprzedaż jest? bo mam chęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 jak znajdę BEX-a moja bedzie do "oddania" ale "... to nie sa tanie sprawy panie Paździoch..." :wink4: :wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 jak znajdę bexa to nie będę chciał drugiej a4 po prostu załamały mnie 2 x A3 1,8tq i jedna S3 dobra koniec OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 lepiej 1,8t Q .... sam teraz takiej zabaweczki szukam W sumie sam bym sie przesiadł chetnie na BEXA + FMIC + WYDECH i sofcik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się