Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] ASR - wyłącznik


arszenik

Rekomendowane odpowiedzi

Elo

Czy ktoś wie jak wyłączyć "bezpiecznie" ESP jeśli nie ma tego "pstryczka" w konsoli?

Zeby nie zaburzał pracy komputera, absu itd.

Czy samo wyciągnięcie ktoregos bezpiecznika zalatwi sprawę? I czy mozna to robic podczas jazdy, opalonego samochodu czy jak?

Licze na pomoc od miłośników śnieżnego upalania quattrem ;)

Pozdro :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jezeli nie masz ...

"pstryczka"

...to nie masz tez ESP

jak bym nie mial to bym nie pytal - uwierz mi ;-)

model 99/00, 10 airbagow, komputer i S4 pakiet... na naklejce w bagazniku po odkodowaniu kodów jest ESP...

i pozatym go czuje ;-)

wiec pytanie nadal aktualne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się nie da, zapewne jest powiązane z ABS-em i ESP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówno ASR jak i ESP ma swoje "pstryczki", dopierow w najnowszych autach tylko w "połowie" można ESP odłączyć pstryczkiem. Po wyłączeniu "pstyczkiem" ABS itp działają normalnie brak tylko kontroli trakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz na zapiaszczoną droge i depnij mocno aby przyspieszyć jak zadziaa ASR zapali sie kontrolka i poczujesz redukcje momentu na kole aby złapało przyczepność. Tak sprawdzisz że masz ASR. DO ESP potrzeba pobawić się jazdą w slalomie lub w łukua ale bez ostrego dodawania gazu - będzie zapalać sie ta sama kontrolka.

Można też sprawdzić kody z naklejki w bagazniku lub ksiązki serwisowej, powiedzą co auto tak naprawde posiadało wychodząc z fabryki. Jeżeli naprawdę masz którykolwiek z tych systemów to musi być pociągnięta wiązka w rejon przycisków, może ktoś sie pozbył tego przyciku tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba jest to tylko twoje złudzenie - kontrola po łukach czyli ESP ma w sobie zaadaptowany ASR i nie ma możliwości "zozbicia" tych systemów - resumując jak nie ma ASR napewno nie ma ESP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn wiesz co akurat ASR to raczej by nie zadzialal na biachu, trawie bo i tak zrywa przyczepnosc wiec nie dokonca jestem pewien ale akurat jakas kontrola przy lukach skretach, zaciaganiu recznego napewno jest... wiem co mowie bo na torze roznymi autami spedzilem troche czasu i zostawilem troche opon :wink4:

na naklejkach z tylu po rozkodowaniu nic nie ma o ESP ASR ale jest jedynie cos

1AH = electronic differential lock (EDL)

a jak powinno wygladac oznaczenie jesli auto ma ESP lub ASR albo cos podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie masz ASR a tymbardziej ESP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz Q !!! a do tego może i obniżone zawieszenie i nie takie wąskie oponki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...