FRANCO 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Witam Pisze na forum bo mam pewien problem z moim autkiem Jest to A4 2.5tdi 150km a problemem sa obroty tzn zamiast trzymac obroty na 800 to trzymaja sie na 1000 i jak zgasze samochod i chcem go spowrotem zapalic to nagrzewaja sie swiece zarowe a silnik cieplutki Prosil bym o jakas wskazuwke bo martwie sie o moja niunie heheh Warsztat grany ??? czy to cos powaznego?? Z gory dziekuje za wszelka pomoc POZDR prosze nazywac temat zgodnie z regulaminem tym razem poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 to ze sie lampka zapala od swiec to wcale nie znaczy ze sie grzeja tak ma byc podłącz vaga moze jakies bledy wyskocza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRANCO 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 owszem musze go zdjagnozowac Vagiem ale zauwazylem ze wczesniej jak byl cieply to ta lampka gasla odrazu a teraz grzeje sie jak by byl zimny i dlatego moze obroty wieksze bo jest na ssaniu automatycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliszew 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 bez vaga tak na moje oko to mogl pasc czujnik temperatury cieczy-on daje sygnal dla swiec zarowych oraz prace pompy na ssaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 koniecznie VAG i bledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielony04 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 U mnie były podobne objawy z tym że obroty łapał nie 1000 a 1300. Padł czujnik temperatury cieczy. Ważne ( na VAGu pokazał mi się błąd dopiero po 5 miesiącach od pierwszych objawów) po prostu dopiero czujnik padł całkowicie. Jak by się diagnoza sprawdziła to nie zapomnij kupić uszczelki pod ten czujnik . U mnie była całkiem zbutwiała ( rozpadła się w rekach, koszt kilka złorych) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się