Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Brak ogrzewania i chłodzenia silnika!!!


the_troll

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem jak w temacie. Przejdę do konkretów. Pompa wody ok, termostat ok, płyn ok, chłodnica ok. Odpalam jadę nie grzeje w kabinie. Po kilku kilometrach temperatura rusza z 90 stopni w górę. Oczywiście postój i chłodzenie. Chłodnica zimna węże też. Następnego dnia ok. W aucie grzeje więc po osiągnięciu 90 stopni wyłączam grzanie w kabinie i butuję na 4000 obrotów z 2km wskazówka ani drgnie a chłodnica zimna. Kolejny ranek autko nie grzeje po około 5km słychać małe bulgotanie w nagrzewnicy i zaczyna grzać. Byłem u kilku mechaników i czarna magia. Proszę o mądre porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowietrza sie tylko czemu?

sprobuj odpowietrzyc uklad jesli nie pomoze proponuje pojechac na stacje diagnostyczna jakis aso i zrobic test na przedmuchy do ukl. chlodzenia 30zl do 50 to koszt. reszte jesli wyjdzie ze sa przedmuchy yszczelka pod glowca mogla pojsc :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na postoju temperatura nie rośnie. Przedmuchów nie ma bo płyn byłby tłusty i ciemny, byłoby ciśnienie w układzie i wyciskało by płyn. Już to kiedyś przerabiałem.[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 21:57_________________________________________________Oj widzę że moim problemem zabiłem wam klina panowie. Liczyłem na sporo porad a tu jednak temat ciężki. Dodam że po dokładnym rozebraniu układu chłodzenia wyczyszczeniu, płukaniu specjalnym środkiem, sprawdzeniu czujników pompy termostatu problem nie ustąpił. Rano odpalam nie grzeje po ok 10 km temperatura z 90 stopni w górę. Po pracy siadam odpalam jadę wszystko pięknie grzeje i silnik się nie przegrzewa nawet jak wyłączę nawiew. Czy ktoś jest to w stanie ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest w miarę prosta - nie ma obiegu wody (nawet małego, bo nagrzewnica nie dostaje ciepełka), teraz rozwiązanie które może być już gorsze, jest kilka rzeczy - albo pompa, która w tym wypadku wydaje się najbardziej prawdopodobna, albo jakiś duży syf który blokuje przepływ (ten może być bardzo trudny albo niemożliwy do wyjęcia). Ja bym sprawdził najpierw pompę czy aby na 100% nie jest walnięta. Napisz też czy problem zaczął się dopiero teraz wraz z mrozami czy wcześniej, bo może z płynem coś nie tak, robi się kisiel, albo lekko przymarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę trzymałem w ręce i jest ok. Płyn sprawdzałem jest na -35 stopni i nic się z nim nie dzieje. Z tego co zaczynam obserwować to problem jest po niżej -14 stopni ale i to nie jest regułą. Akcja ciekawa!! Mój doświadczony i sprawdzony mechanik mówi że pierwszy raz taką akcję przerabia. Wszystko sprawdzone a tu raz grzeje i chłodzi a raz nie. Może w układzie chłodzenia jest jakiś wynalazek który utrudnia przepływ w niskich temperaturach. Nigdy wcześniej nic takiego się nie działo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wiem co moze byc.Moze ktos wsypal proszku ktory osadzil sie na nagrzewnicy i nie pozwala sie nagrzac nagrzewnicy mialem taki przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam bół w audi 80 mechaniory walczą i walczą i nic póki co :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...