szymongt Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 p1297 ---->połączenie turbo przepustnica - spadek cisnienia Wczoraj mi takie wyskoczyło. Najciekawsze jest to że w trakcie kasowania błędu auto gaśnie a po odpaleniu ma przez chwile problem z wolnymi obrotami. Podpowie ktoś o co tu chodzi?? [br]Dopisany: 10 Luty 2012, 20:09_________________________________________________Nikt nie wie co to może być??
szymongt Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 Nie ma. Jedyne co jest dołożone do silnika to LPG (BRC Sequent 24)
przemik Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Powinno pomoc: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=114512.0 i http://forum.vw-passat.pl/threads/66726-Rozwiazany-Prosba-o-analize-1-8T-AUM-blad-17705
szymongt Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 poczytałem poczytałem i wydaje mi sie że u mnie to że walnięty jest komputer odpada. Teraz samochód po konkretnym przegonieniu ma problem z wolnymi obrotami, i czuć że turbo nie ciągnie tak jak powinno. Ale dziś przez przypadek zdjołem wężyk który idzie z kolektora ssącego do parownika od lpg i wolne obroty wróciły, ale tylko do następnego przegonienia. Niby na gazie zrobiłem już ok 90 tys km. Czy to możliwe że ten błąd powoduje parownik?? Czy to może być N75 lub DV?? Jeśli tak to jak to sprawdzić??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się