Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy to może być pompa wodna ?


delmaestro30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mój problem polega na tym że na kanale 49 temperatura dochodzi do 110 st. podejrzewam jak bym jechał dalej była by wyższa wtedy gaszę auto na jakąś 1 min. momentalnie spada do 70 st. po ponownym uruchomieniu silnika bardzo szybko rośnie dodam że:

-wąż dolny do chłodnicy za termostatem zimny (termostat nowy "vernet")

-górny wąż gorący

-węże do nagrzewnicy zimne (po zsunięciu odpowietrznika zero pary,płynu )

-płyn w zbiorniczku podnosi się

wszystko to się stało po tym jak mi chłodnica po pękała i wymieniłem na nową mój błąd :wallbash: ale za błędy się płaci .

jeśli możecie znać przyczynę proszę o pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro szybko rośnie temp i węże są zimne to stawiałbym na pompę bo niema krążenia cieczy chłodzacej.

uszczelka pod głowicą walnięta

a skąd takie przypuszczenia? w jaki sposób miała by uszczelka powodowac takie objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja stawiam na 99% że z wirnik z ośki się urwał i popękał i wog€le nie masz obiegu płynu z tond ta szybko rosnąca temperatura i brak ogrzewania.

Niestety do wymiany pompy trzeba odkręcać cały przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie myślałem że to pompa wodna tym bardziej że nie miałem jak płynu zalać bo chłodnicę miałem zamarzniętą wodę spuszczałem tym dolnym wężem ale to chyba błąd że go nie przepaliłem po spuszczeniu wody i złapało pompę :angry: ok jutro rozbieram przód i wymieniam pompę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź sobie pompę SKF z metalowym wirnikiem. Dobra rzecz.

Tak przy okazji zapytam się o te nieszczęsną pompę wody. Zaledwie kilkaset kilometrów wstecz :decayed: robiłem rozrząd w swoim wynalazku i wstawiłem pompę Ruville z wirnikiem plastikowym. Czy pompy z takim wirnikiem mają jakąś wadę? :mysli: Czy może chodzi po prostu o to, że są mniej trwałe od tych z wirnikami metalowymi? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź sobie pompę SKF z metalowym wirnikiem. Dobra rzecz.

Tak przy okazji zapytam się o te nieszczęsną pompę wody. Zaledwie kilkaset kilometrów wstecz :decayed: robiłem rozrząd w swoim wynalazku i wstawiłem pompę Ruville z wirnikiem plastikowym. Czy pompy z takim wirnikiem mają jakąś wadę? :mysli: Czy może chodzi po prostu o to, że są mniej trwałe od tych z wirnikami metalowymi? :mysli:

chodzi o wyższość metalu nad plastikiem. Obie firmy robia dobre podzespoly :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpada Ci ewentualna awaria w postaci połamanych łopatek wirnika :) Ale nie popadajmy z tego powodu w skrajność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie myślałem że to pompa wodna tym bardziej że nie miałem jak płynu zalać bo chłodnicę miałem zamarzniętą wodę spuszczałem tym dolnym wężem ale to chyba błąd że go nie przepaliłem po spuszczeniu wody i złapało pompę :angry: ok jutro rozbieram przód i wymieniam pompę.

Do wymiany pompy wodnej w AFN-ie nie trzeba rozbierać przodu a pompę wymienisz z kanału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...