Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Golf 1.9 TDI ASV Walka ze stat kątem wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Problem pojawił się po dużych mrozach, auto chodzi bardzo twardo.

w 000 BS ma 255, a w 004 przy żadaniu 2 BTC actual 27 BTC wysterowanie zaworu 2.6%

Sprawdzalem pompe wzg wału i blokada wchodzi, mozliwe ze da sie tyle naciagnac regulacja na pompie ?

Bo mi coś się wydaje ze n108 leży tylko jak z nim sobie poradzić ? da rade go zdemontować bez wyjecia pompy ?

Opublikowano

Chyba bez wyjecia pompy sie nie obejdzie.

Mogla tez pęknąć jedna ze sprezyn.

Opublikowano

rozumiem :) a powiedz mi jedno, pelne wysuniecie trzpienia zaworu to max czy min wyprzedzenie zaplonu ?

Opublikowano

A jeszcze jedno... jak w dynamicznym 004 ??

Opublikowano

A jeszcze jedno... jak w dynamicznym 004 ??

stoi w miejscu jak i w stat

ta sprezynka jest w n108 ? tam jakis filterek jest jeszcze jak dobrze kojarze[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 15:09_________________________________________________n108 na stole.....

brak reakcji na podanie mu 12 V

dead ?

Opublikowano

Długo Ci zeszło z wyjęciem pompy ?

Opublikowano

wyjecie pompy w asv to 40minut roboty

Opublikowano

Długo Ci zeszło z wyjęciem pompy ?

dalem rady w 10 min :)

ale nie rozbieralem dolu rozrzadu, z ustawieniem bedzie trudniej bo z dolu nie bedzie jak trzymac paska by nie przeskakiwal po wale ale dam rade :) pompe trzymaja dokladnie 4 sruby :)

Opublikowano

Chlopaki...

W A4 AFN bedzie to samo... chodzi mi o wyjecie pompy ??

Opublikowano

troszke inaczej bo pompa ma regulacje przez pochylosc a asv na fasolkach na kółku jak w PD, we wzdluznym dostep gorszy i mniej widac, trzeba bedzie odkrecic kółko, zdjac je z klina, w sruby od str rozrzadu i 2 od strony przeciwnej, plus przewody wys cisnienia i odpiac kable ;)

Opublikowano

niestety sa dwie wersje

zdejmowac przod-dla mnie szybciej i bezpieczniej(wtedy tak z 1.5h)

badz wersja na debila bez zdejmowania przodu ale mozna nie trafic z paskiem i bedzie przeskakiwal na wale dolnym.I czas podobny bo gimnastyka niesamowita[br]Dopisany: 13 Luty 2012, 22:22_________________________________________________afn jest trudniejszy,nawet odkrecenie rurek i sruby pod rurkami jak ktos nie ma patentu to moze sprawic klopot.Generalnie trudniej

Opublikowano

Czyli grubiej.

Mam wyciek i musze się liczyc z wyjeciem pompy... bo wyciek moze byc z oringu tlokorozdzielacza... ale to czarny scenariusz.

I jeszcze jedno pytanie ... czy da rade wymienic podkladke/uszczelke pod regulatorem początku wtrysku bez wyciagania pompy.

Opublikowano

n108 da sie wyciagnac z pompa na silniku ale wg mnie czlowiek wiecej straci na to czasu niz rozwalajac wszystko :)

[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 18:07_________________________________________________n108 zapiety na pompie :) pompa wlozona :) po zalaniu jej odpalil po 3 sec krecenia :)

z katem wtrysku trafilem na slepo jest 55 :D wyprz jest realizowane ok

do zrobienia w aucie jeszcze jest dwumasa i suszarka :P ale to nie moje auto takze jak sobie tam zdecyduja

Opublikowano

Wymieniłes na nowy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...