lukjar7 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Witam, Problem pojawił się po dużych mrozach, auto chodzi bardzo twardo. w 000 BS ma 255, a w 004 przy żadaniu 2 BTC actual 27 BTC wysterowanie zaworu 2.6% Sprawdzalem pompe wzg wału i blokada wchodzi, mozliwe ze da sie tyle naciagnac regulacja na pompie ? Bo mi coś się wydaje ze n108 leży tylko jak z nim sobie poradzić ? da rade go zdemontować bez wyjecia pompy ?
przemik Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Chyba bez wyjecia pompy sie nie obejdzie. Mogla tez pęknąć jedna ze sprezyn.
lukjar7 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 rozumiem a powiedz mi jedno, pelne wysuniecie trzpienia zaworu to max czy min wyprzedzenie zaplonu ?
przemik Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 A jeszcze jedno... jak w dynamicznym 004 ??
lukjar7 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 A jeszcze jedno... jak w dynamicznym 004 ?? stoi w miejscu jak i w stat ta sprezynka jest w n108 ? tam jakis filterek jest jeszcze jak dobrze kojarze[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 15:09_________________________________________________n108 na stole..... brak reakcji na podanie mu 12 V dead ?
vauxhall95 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 wyjecie pompy w asv to 40minut roboty
lukjar7 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Długo Ci zeszło z wyjęciem pompy ? dalem rady w 10 min ale nie rozbieralem dolu rozrzadu, z ustawieniem bedzie trudniej bo z dolu nie bedzie jak trzymac paska by nie przeskakiwal po wale ale dam rade pompe trzymaja dokladnie 4 sruby
przemik Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Chlopaki... W A4 AFN bedzie to samo... chodzi mi o wyjecie pompy ??
lukjar7 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 troszke inaczej bo pompa ma regulacje przez pochylosc a asv na fasolkach na kółku jak w PD, we wzdluznym dostep gorszy i mniej widac, trzeba bedzie odkrecic kółko, zdjac je z klina, w sruby od str rozrzadu i 2 od strony przeciwnej, plus przewody wys cisnienia i odpiac kable
vauxhall95 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 niestety sa dwie wersje zdejmowac przod-dla mnie szybciej i bezpieczniej(wtedy tak z 1.5h) badz wersja na debila bez zdejmowania przodu ale mozna nie trafic z paskiem i bedzie przeskakiwal na wale dolnym.I czas podobny bo gimnastyka niesamowita[br]Dopisany: 13 Luty 2012, 22:22_________________________________________________afn jest trudniejszy,nawet odkrecenie rurek i sruby pod rurkami jak ktos nie ma patentu to moze sprawic klopot.Generalnie trudniej
przemik Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Czyli grubiej. Mam wyciek i musze się liczyc z wyjeciem pompy... bo wyciek moze byc z oringu tlokorozdzielacza... ale to czarny scenariusz. I jeszcze jedno pytanie ... czy da rade wymienic podkladke/uszczelke pod regulatorem początku wtrysku bez wyciagania pompy.
lukjar7 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 n108 da sie wyciagnac z pompa na silniku ale wg mnie czlowiek wiecej straci na to czasu niz rozwalajac wszystko [br]Dopisany: 14 Luty 2012, 18:07_________________________________________________n108 zapiety na pompie pompa wlozona po zalaniu jej odpalil po 3 sec krecenia z katem wtrysku trafilem na slepo jest 55 wyprz jest realizowane ok do zrobienia w aucie jeszcze jest dwumasa i suszarka ale to nie moje auto takze jak sobie tam zdecyduja
lukjar7 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 na uzywke od tego Pana, wporzadku typ, doradzil itp: http://allegro.pl/show_item.php?item=2109594648 nowy 365 wiec zrezygnowalem zlozenie poszlo w ok godz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się