Dudeusz Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam! auto mojego kolegi, narzeka na głośną pracę silnika i brak "kopa" z dołu. Jest podejrzenie że w momencie zakupu miał włożony opornik. Proszę o diagnozę mądre głowy Basic Settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72205.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72206.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72207.html Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72219.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72218.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72221.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72220.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72223.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72222.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72224.html Dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72208.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72210.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72211.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72212.html Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72213.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72214.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72215.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72216.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/szafran99_72217.html [br]Dopisany: 13 Luty 2012, 08:40_________________________________________________Proszę o usunięcie do kosza.
Dudeusz Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Nie wiem, i nie bardzo wiem gdzie go szukać. Może wiesz gdzie takie "dziadostwo" wkładają? Wiem że zmienia to pracę pompy. Nigdy nie używałem takich "druciarskich" sposobów
ciahciah Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 zrób jeszcze loga statycznego 019 i na zgaszonym 001, dynamiczny 008 i 010 i bs011 brak ale to nic ustaw statyczny kat wtrysku 45 w obecnych logach nic nie wskazuje na jakiś opornik egr budzi zastrzeżenia - jest katalizator? nastawiacz w pompie męczy się ale wyrabia ok wiec nie powinno to powodować głośną prace ale to nasuwa myśl sprawdzenia rozrządu czy pasek nie przeskoczył nagraj filmik tej głośnej pracy, prze gazuj w trakcie i zwróć uwagę czy od razu po prze-gazowaniu na początku jest cicho i potem znowu głośno-można by podejrzewać szklanki luzuj po kolei pojedynczo nakrętki przewodów na wtryskach i jak po poluzowaniu którejś ucichnie głośna praca masz winowajce - lejący wtrysk robiąc bs 003 czy ten odgłos ciągle jest taki sam czy się zmienia podczas pracy egr? robiąc bs 004 odgłos ciągle jest czy w raz ze zmianą kąta odgłos milknie? podczas loga bs011 podobnie sprawdź czy odgłos zmienia się
Dudeusz Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 egr budzi zastrzeżenia - jest katalizator? Katalizator był ruszany. Widać wspawaną jakąś puszkę ale raczej to nie katalizator nastawiacz w pompie męczy się ale wyrabia ok wiec nie powinno to powodować głośną prace ale to nasuwa myśl sprawdzenia rozrządu czy pasek nie przeskoczył No właśnie bo trochę to słychać. Tak od góry. Co do wtrysków to raczej by było słychać cykliczne "klepanie"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się