Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymiana uszczelki miski olejowej


mlodyy

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie zabieram sie za wymiane uszczelki pod miska i teraz pytanei bo uslyszalem od kilku osob zeby odpuscic sobie osadzenie miski na uszczelce a zastabic ja sylikonem? Czy wy rownierz polecicie taki myk??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w tamtym tyg wymieniłem u siebie silikon między miską a blokiem silnika(misa alu)

Niestety podcieka mi na łączeniu miski ze skrzynia,podejrzewam że za mało silikonu dałem na połączeniu uszczelniacza co jest za dwumasem:facepalm:

Robiłem to tak ze podnosiłem silnik do góry i to sporo.Trzeba tylko odkręcić dodatkowy wentylator,wspornik ten który jest z przodu nad tym gumowym grzybkiem,do tego jeszcze jedną nakrętkę która znajduje się między napinaczem pasków,wspornik od sprężarki klimy górną rurę tą plastikową od IC wszystkie śruby z miski i dzida silnik wędruje do góry.

Wiem że można też zrobić to demontując ławę zawieszenia i w związku z tym mam pytania:

Odkręcam tylko przednie śruby ławy tzn jedną od poduchy i 3 od samej ławy????Tak samo z 2 strony i ława zejdzie nam bez problemów???

Nie będzie potrzeby ustawiania zbieżności???

Na podniesionym silniku robiłem to tak ze wykręciłem smoka,następnie wyjąłem miskę,wyczyściłem odtłuściłem itd po czy posmarowałem miskę włożyłem ją pod silnik,przykręciłem smoka i następnie miskę.

Da rady to zrobić bez ruszania smoka??

Czy taki silikon wystarczy SILIKON uszczelniacz dirko - ELRING tania wysyłka (3103937816) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Proszę podpowiedzcie bo nie mam zamiaru robić tego trzeci raz:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadnej zbierznosci ni emusisz robic!!

Kurcze juz nie pamietam co pokolei odkrecalem ale napewno jest suchutko do dzis i na samym silikonie.

Musisz 2 banany-wahacze zrzucic to napewno i lecisz po kolei poduszka lacznik-cala belka itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem że nie trzeba odkręcać wahaczy.jedynie śruby od ławy i poduch i wsio ale jak trzeba zawiechę zrzucać to raczej wolę silnik w górę,bo mniej roboty :wink:

Sięgnij dobrze pamięcią i napisz mi krom po kroku jak to robiłeś:wink:

A może jeszcze ktoś robił to tym samym sposobem???:naughty::naughty:

Wiem też że na 100 procent cieknie mi z połączenia chłodniczki z silnikiem,także tym też muszę się zająć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycieki likwiduj od góry więc najpierw zrób chłodniczkę oleju bo może się okazać że miska jest szczelna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycieki likwiduj od góry więc najpierw zrób chłodniczkę oleju bo może się okazać że miska jest szczelna.

Masz racje ale jest kilka rzeczy które świadczą o wycieku z miski:

Przed zabawa z miską nie zostawała żadna plamka oleju pod autem,po juz zostaje:facepalm::facepalm:

Wyciek ewidentnie jest z łączenia miski ze skrzynia,olej spływa od środka miski z otworów które sa przeznaczone na odkręcenie śrub z uszczelniacza tego co jest za dwumasą.

Zrobie tak że wezwę się najpierw za miskę następnie i tak muszę dać z 4h dla silikonu co by ładnie złapał więc wezmę się w tym czasie za chłodniczkę.Najwięcej zabawy jest z ustawieniem otworów na połączeniu miski z skrzynia.wcześniej jak wyjąłem skrzynie odkręciłem te śrubki bez problemu a bawiłem się z obracaniem koło żeby to dokręcić.Postaram się chodź trochę rozrusznikiem sobie pomóc żeby nacelować otwory:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...