Ofe Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Prosiłbym o analizę logów Log (0 - 011) Log (1 - 010) Log (2 - 010) Log (3 - 011,011) Log (4 - 003) Log (5 - 003) Log (6 - 008) Log (7 - 011) Log (8 - 008) Log (9 - 000) Dodam że silnik wpada mi często w tryb awaryjny oraz często kopci
Killer1984 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 mi to wygląda na dziurę w dolocie turbo nie jest w stanie napompować zadanego ciśnienia... a przepływomierz mierzy kosmiczne wartości :gwizdanie:
grzegorzmen Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 poszukaj nieszczelności , spoconego przewodu dolotowego jak nie znajdziesz sprawdź czy gruszka podnosi sztangę do oporu na odpalonym silniku (odkręć gruszkę podciąg do góry i zablokuj i zrób wtedy loga 11)
ciahciah Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 rozerwana lub zsunięta któraś rura dolotu, do sprawdzenia cały obieg zaczynając od turbiny, łączenia rur w zderzaku, interkulera i kończąc na kolektorze ssącym, miejsca spocone olejem to nieszczelność do zlikwidowania, po zlikwidowania tego zrób osobno logi dynamiczne 003, 011
Ofe Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 Dziękuje wszystkim za pomoc. Rzeczywiście dziura w łączniku intercoolera.Wymiana rozwiązała problemy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się