Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Nie chce zapalić - słabo kręci


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kupiłem uderzone Audi a4 ( 1.8 T 180 KM QUATRO ), uderzone było prawym bokiem- do wymiany nadkole(prawe), maska, zderzak przedni,pas pzredni, chłodnica, chłodnica klimy, lampa prawa, dolna czesc obudowy filtra powietrza

Przed składaniem nadwozia wymieniłem paski(3) i 2 napinacze pozostawiłem pasek rozrzadu) był wymieniony 1,5 tys mil temu.

po złozeniu pasa,chłodnicy i innych niezbednych czesci odpaliłem silnik.Zagrzał sie i pzregazowałem go kilka razy az do odciecia paliwa, zrobiłem to jeszcze raz kolejnego dnia.

dwa dni pozniej dostałem zderzak po jego zamontowaniu wybrałem sie na stacje benzynowa( swieciła sie rezerwa paliwa)

zatankowałem 95 oktanowa, po wyjechaniu ze stacji ujechałem jakies 500 metrow, chciałem wkrecic silnik na obroty(zobaczyc co potrafi) I NAGLE SILNIK ZGASŁ!!!!!!!

OD TEJ PORY NIE CHCE JUZ ZAPALIC!!!! ODGŁOS JEST TAKI JAKBY AKUMULATOR BYŁ SŁABY, ALE W TYM PROBLEM ZE JEST NOWKA !!!!!! I ZMIERZYŁEM GO I JEST OK !!!!!!!

JAKIE SA WASZE RADY????????

* prosimy o stosowanie właściewgo prefixu, oraz nie piszemy całych zdan, dużymi literami (prefix uzupełniony) [Musashi]

Opublikowano

podłącz VAG sprawdź błędy. niepotrzebne przegazowywanie silnika na postoju jest szkodliwe.

jesteś pewien że pasek rozrządu był wymieniony? z wpisami różnie bywa....

Opublikowano

rozrusznik to raczej nie bedzie gdyz, zgasł mi podczas jazdy, a wtedy rozrusznik nie pracuje.

Boje sie ze moze cos sie stało gdy ktos go odpalał bez płynu chłodzacego, bo auto miało rozwalona chłodnice. ;(

Opublikowano

w takiej sytuacji mogl szlag trafic uszczelke pod glowica. glowica mogla ulec deformacji. jezeli silik pracowal dluej przytarcie pierscieni i tlokow. uszkodzenie gniazd zaworow i zaworow.

Opublikowano

miale nie dawno podobny problem wszystko wskazywalo na brak kompresji tez silnik dziwnie krencil, okazalo sie ze wina lezala po stronie alarmu i zabezpieczenia antykradziezowego.

podlacz vaga i zobaczysz co wyjdzie

Opublikowano

własnie jutro podjade do warsztatu zeby ktos przyjechał i zczytał mi błedy.

Mam problem bo auto nie ma pzregladu i opłaconego podatku, wiec nie moge go nawt tam zaholowac, wiec albo na lawete, albo ktos przyjedzie do mnie :wallbash:

nie wiem czy nie lepiej sobie kupis złacze i oprogramowanie :confused4:

Z tym ze to trche potrwa nim mi go przysla z Polski :wallbash:

Opublikowano

musisz podlaczyc vag-a bez tego szkoda meczyc silnika.

sprawdz rowniez czy nie przeskoczyl pasek, mogly sie rowniez zawiesic popyhacze. ale by raczej kreci takl jakby nie bylo kompresji.

Opublikowano

dzis jak wszystko poskładałem na wyswietlaczu pojawiła sie ostrzegawcza ikonka koloru rzerwonego-koło a posrodku wykrzyknik.Pewnie to nic dobrego nie wrozy ;(

w srode sadny dzien, przyjedzie koles i zczyta błedy :evil:

Opublikowano

dzis jak wszystko poskładałem na wyswietlaczu pojawiła sie ostrzegawcza ikonka koloru rzerwonego-koło a posrodku wykrzyknik.Pewnie to nic dobrego nie wrozy ;(

w srode sadny dzien, przyjedzie koles i zczyta błedy :evil:

to kontrola od ukladu hamulcowego, nie sadze ze by miala cos wspolnego z tym ze auto nie chce odpalic,

naladuj dobrze akumulator, sprawdz bledy na vagu, puzniej ustaw rorzad na znakach i sprawdz czy pasek nie przeskoczyl, i pomierz kompresje

Opublikowano

jutro przyjezdza gosci zcytac kody

ale wydaje mi sie ze powinna sie swiecic lamka"check engine" to auto to dla mnie czarna magia. moja Calibre Turbo znałem na wylot :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...