Tommy Gun Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 Reasumując wasze wypowiedzi wybiorę się do Boscha na ustawienie tego wszystkiego. Chciałem uniknąć kosztów diagnostyki - 100zł w kieszeni, bo samo ustawienie kąta wtrysku kosztuje 100. Po wymianie silnika nie było niespodzianek w stylu gaśnięcie czy brak mocy. Nie ma bąbelków w przewodach, filtr paliwa był wymieniany przed zimą. Druga sprawa, wspominaliście o naciągu paska - chodzi o pasek rozrządu czy pompy, bo jakbym się wybrał do nich to powiem żeby od razu to sprawdzili. Na koniec zapytam o taką rzecz, wyprzedzenie zapłonu a kąt wtrysku to ten sam temat czy dwa powiązane ze sobą ??
przemek4net Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 ustawienie to prosta sprawa... przy pompie masz takie poszerzone dziurki i cale ustawienie to przykrecenie w troche innym miejscu (luzujesz, przekrecasz, dokrecasz)... podlaczasz vaga i sprawdzasz na 004 BS late... pogorszylo sie a nie polepszylo (to znaczy na LATE jest zamiast np teraz zlego 4 BTDC = > gorzej 6btdc) to przesuasz w druga strone i cala filozofia mozna to pod blokiem zrobic oznaczysz sobie gdzie bylo przykrecone wiec zawsze wrocisz do ustawienia pierwotnego jezeli umiesz wykonac loga 004BS samodzielnie i masz umiejetnosci manualne wystarczajace do np wymiany kola to dasz rade Byl taki pdf z zrysunkami krok po kroku ale dzas rade bez tego
Arturoo Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 to może i ja na coś się przydam ...............Byl taki pdf z zrysunkami krok po kroku ale dzas rade bez tego http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf
Tommy Gun Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Dzięki wszystkim za podpowiedzi Poustawiam to wszystko i wrzucę nowe logi, chyba że nie będę miał laptopa to kubek z fusami lub kryształowa kula
Arturoo Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 OBD II Ci bardziej jednak pomoże [br]Dopisany: 19 Luty 2012, 10:58_________________________________________________BTW Fusów używał mechanik ,który mi wymieniał rozrząd i hydraulikę i .......wyszło jak wyszło .
przemek4net Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf w tym PDFie oznaczenie n.OT to ATDC a v.OT to BTDC (DE: n. = nach = EN after; DE: v. = vor = EN before).. w starszcyh vagcomach bez zonaczen strony wartosc dodatnia to BTDC a liczby ujemne to ATDC
Musashi Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 no to ja dodam jeszcze, ze ujemne, znaczy wyprzedzenie, a dodatnie opoznienie wtrysku
przemek4net Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 no to ja dodam jeszcze, ze ujemne, znaczy wyprzedzenie, a dodatnie opoznienie wtrysku a nie odwrotnie? ujemne to ATDC - "po" dodatnie to BTDC - "przed" ale to kwestia jak sie umowimy :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się