Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 C5] 2.5 tdi powracający błąd 550


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Reasumując wasze wypowiedzi wybiorę się do Boscha na ustawienie tego wszystkiego. Chciałem uniknąć kosztów diagnostyki - 100zł w kieszeni, bo samo ustawienie kąta wtrysku kosztuje 100.

Po wymianie silnika nie było niespodzianek w stylu gaśnięcie czy brak mocy. Nie ma bąbelków w przewodach, filtr paliwa był wymieniany przed zimą.

Druga sprawa, wspominaliście o naciągu paska - chodzi o pasek rozrządu czy pompy, bo jakbym się wybrał do nich to powiem żeby od razu to sprawdzili.

Na koniec zapytam o taką rzecz, wyprzedzenie zapłonu a kąt wtrysku to ten sam temat czy dwa powiązane ze sobą ??

Opublikowano

ustawienie to prosta sprawa... przy pompie masz takie poszerzone dziurki i cale ustawienie to przykrecenie w troche innym miejscu (luzujesz, przekrecasz, dokrecasz)... podlaczasz vaga i sprawdzasz na 004 BS late... pogorszylo sie a nie polepszylo (to znaczy na LATE jest zamiast np teraz zlego 4 BTDC = > gorzej 6btdc) to przesuasz w druga strone i cala filozofia

mozna to pod blokiem zrobic

oznaczysz sobie gdzie bylo przykrecone wiec zawsze wrocisz do ustawienia pierwotnego

jezeli umiesz wykonac loga 004BS samodzielnie i masz umiejetnosci manualne wystarczajace do np wymiany kola to dasz rade

Byl taki pdf z zrysunkami krok po kroku ale dzas rade bez tego

Opublikowano

Dzięki wszystkim za podpowiedzi :good: Poustawiam to wszystko i wrzucę nowe logi, chyba że nie będę miał laptopa to kubek z fusami lub kryształowa kula :decayed:

Opublikowano

OBD II Ci bardziej jednak pomoże :wink4: [br]Dopisany: 19 Luty 2012, 10:58_________________________________________________BTW

Fusów używał mechanik ,który mi wymieniał rozrząd i hydraulikę i .......wyszło jak wyszło :confused4:.

Opublikowano

w tym PDFie oznaczenie n.OT to ATDC a v.OT to BTDC (DE: n. = nach = EN after; DE: v. = vor = EN before).. w starszcyh vagcomach bez zonaczen strony wartosc dodatnia to BTDC a liczby ujemne to ATDC

Opublikowano

no to ja dodam jeszcze, ze ujemne, znaczy wyprzedzenie, a dodatnie opoznienie wtrysku :wink4:

Opublikowano

no to ja dodam jeszcze, ze ujemne, znaczy wyprzedzenie, a dodatnie opoznienie wtrysku :wink4:

a nie odwrotnie? :shocked:

ujemne to ATDC - "po"

dodatnie to BTDC - "przed"

ale to kwestia jak sie umowimy :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...