jaros-91 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Przyłączam się do postu powyżej. Mam dokładnie ten sam problem. I chciałem pompe wymieniać ale widzę, że to nic nie dało ?
gekonserwis Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Ja to samo. Może ktoś sobie z tym poradził?
rhinbac Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 U mnie identycznie jest, rano malina ale po rozgrzaniu jest troche gorsze, jedna reka idzie manewrowac spokojnie ale w poruwnaniu z zilnym silnikiem jest roznica, nawet po zmianie plynu na LHM total plus, chociaz troche sie ogolnie poprawilo. To chyba jednak bolaczka b5 ze wspomaganie chodzi troche topornie.
ŁukaszA4 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/279136-cieknaca-maglownica-brak-plynu-w-zbiorniczku-jaka-przekladnia/ Tutaj jest podobny temat a dokładnie jaki płyn powinien być w wspomaganiu, od siebie dodam że polecam wrzucić pompę wspomagania od 2.5tdi o wiele lżej się kręci... A czy słychać pompę podczas kręcenia kierą? Być może źle odpowietrzone jest... Nie może być piany w zbiorniczku...
matisstz Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) u mnie było podobnie w b5 rozgrzał się i było czuć przełamania, opory lewo prawo nawet na prostej drodze myślałem że pompa pada bądź maglownica... ale po wymianie węża od maglownicy powrotny do zbiorniczka jak dobrze pamiętam... ( strzelił na środku ulicy ) i zalaniu nowym olejem owa bolączka ustąpiła nie było różnicy czy zimny czy ciepły silnik elegancko chodziło i tak i tak dodam że płyn lałem czerwony Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez matisstz
ŁukaszA4 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Czerwony jest do merców, przejrzyj wątek który wrzuciłem, najlepiej ori zielony mineralny fluid...
matisstz Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Czerwony jest do merców, przejrzyj wątek który wrzuciłem, najlepiej ori zielony mineralny fluid... nikogo nie namawiam i nie zmuszam do czerwonego dodałem jako ciekawostkę że taki właśnie dostałem jako zamiennik i u mnie śmigało wspomaganie bez żadnych problemów wiem że zielony jest na nakrętce ale moim zdaniem liczą się parametry płynu a nie kolor,
pyra111 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 U mnie zawsze zielony w b6 - nawet korek jest specjalnie w tym kolorze
pudzianxxx Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Witam,koledzy mam pytanie jakie numery maglownicy maja byc do audi a4 3,0(ASN) z 2001r.?
needspoon Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Czerwony jest do merców, przejrzyj wątek który wrzuciłem, najlepiej ori zielony mineralny fluid... nikogo nie namawiam i nie zmuszam do czerwonego dodałem jako ciekawostkę że taki właśnie dostałem jako zamiennik i u mnie śmigało wspomaganie bez żadnych problemów wiem że zielony jest na nakrętce ale moim zdaniem liczą się parametry płynu a nie kolor, Ja rowniez jezdze na czerwonym, nie bede pisal wywodow na ten temat dlaczego na takim, ale zauwazcie ze oryginalny plyn to ma kolor bursztynowy, zamiennik Febi jest zielony, Witam. Mam problem ze wspomaganiem, przejawiający się słabnącym wspomaganiem kierownicy w miarę rozgrzewania silnika. Jak rano odpalę samochód to wspomaganie działa idealnie, kierownica kręci się bardzo lekko, lecz po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna słabnąc. W zimie przy niższej temperaturze nie było to jeszcze takie uciążliwe, jednak teraz kiedy temperatura dochodzi do 10 stopni bardzo mi to przeszkadza bo jest dużo słabsze wspomaganie. Dodam że zmieniałem pompę wspomagania oraz maglownicę (używane) i dalej to samo. Jak rozwiązać ten problem? Może to płyn jest przyczyną, mam zalany uniwersalny czerwony, na oryginalnym zielonym było jeszcze ciężej. Mialem takie same odczucie. Ja uwazam ze to wina plynu oraz stanu pompy wspomagania, ja zmienilem pompe wspomagania bo wyla, i zalalem czerwonym plynem i jest ok. dodam ze wczesniej zalalem febi zielony to gorzej bylo niz teraz
kuki30 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 ja mialem czerwony wylalem wlalem zielony oryg i wspoma na wolnych obrotach slabo dziala wiec chyba jednak ten czerwony musi byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się