Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nie działa wspomaganie w prawo po odpaleniu, blokowanie kiery podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przyłączam się do postu powyżej. Mam dokładnie ten sam problem. I chciałem pompe wymieniać ale widzę, że to nic nie dało ?

Opublikowano

Ja to samo. Może ktoś sobie z tym poradził?

Opublikowano

U mnie identycznie jest, rano malina ale po rozgrzaniu jest troche gorsze, jedna reka idzie manewrowac spokojnie ale w poruwnaniu z zilnym silnikiem jest roznica, nawet po zmianie plynu na LHM total plus, chociaz troche sie ogolnie poprawilo. To chyba jednak bolaczka b5 ze wspomaganie chodzi troche topornie.

Opublikowano

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/279136-cieknaca-maglownica-brak-plynu-w-zbiorniczku-jaka-przekladnia/

Tutaj jest podobny temat a dokładnie jaki płyn powinien być w wspomaganiu, od siebie dodam że polecam wrzucić pompę wspomagania od 2.5tdi o wiele lżej się kręci... A czy słychać pompę podczas kręcenia kierą? Być może źle odpowietrzone jest... Nie może być piany w zbiorniczku...

Opublikowano (edytowane)

u mnie było podobnie w b5 rozgrzał się i było czuć przełamania, opory lewo prawo nawet na prostej drodze myślałem że pompa pada bądź maglownica... ale po wymianie węża od maglownicy powrotny do zbiorniczka jak dobrze pamiętam... ( strzelił na środku ulicy )

i zalaniu nowym olejem owa bolączka ustąpiła nie było różnicy czy zimny czy ciepły silnik elegancko chodziło i tak i tak :) dodam że płyn lałem czerwony

Edytowane przez matisstz
Opublikowano

Czerwony jest do merców, przejrzyj wątek który wrzuciłem, najlepiej ori zielony mineralny fluid...

Opublikowano

Czerwony jest do merców, przejrzyj wątek który wrzuciłem, najlepiej ori zielony mineralny fluid...

nikogo nie namawiam i nie zmuszam do czerwonego dodałem jako ciekawostkę że taki właśnie dostałem jako zamiennik i u mnie śmigało wspomaganie bez żadnych problemów

wiem że zielony jest na nakrętce ale moim zdaniem liczą się parametry płynu a nie kolor,

Opublikowano

U mnie zawsze zielony w b6 - nawet korek jest specjalnie w tym kolorze :P

Opublikowano

Czerwony jest do merców, przejrzyj wątek który wrzuciłem, najlepiej ori zielony mineralny fluid...

nikogo nie namawiam i nie zmuszam do czerwonego dodałem jako ciekawostkę że taki właśnie dostałem jako zamiennik i u mnie śmigało wspomaganie bez żadnych problemów

wiem że zielony jest na nakrętce ale moim zdaniem liczą się parametry płynu a nie kolor,

Ja rowniez jezdze na czerwonym, nie bede pisal wywodow na ten temat dlaczego na takim, ale zauwazcie ze oryginalny plyn to ma kolor bursztynowy, zamiennik Febi jest zielony, :)

Witam. Mam problem ze wspomaganiem, przejawiający się słabnącym wspomaganiem kierownicy w miarę rozgrzewania silnika. Jak rano odpalę samochód to wspomaganie działa idealnie, kierownica kręci się bardzo lekko, lecz po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna słabnąc. W zimie przy niższej temperaturze nie było to jeszcze takie uciążliwe, jednak teraz kiedy temperatura dochodzi do 10 stopni bardzo mi to przeszkadza bo jest dużo słabsze wspomaganie. Dodam że zmieniałem pompę wspomagania oraz maglownicę (używane) i dalej to samo. Jak rozwiązać ten problem? Może to płyn jest przyczyną, mam zalany uniwersalny czerwony, na oryginalnym zielonym było jeszcze ciężej.

Mialem takie same odczucie. Ja uwazam ze to wina plynu oraz stanu pompy wspomagania, ja zmienilem pompe wspomagania bo wyla, i zalalem czerwonym plynem i jest ok. dodam ze wczesniej zalalem febi zielony to gorzej bylo niz teraz :)

Opublikowano

ja mialem czerwony wylalem wlalem zielony oryg i wspoma na wolnych obrotach slabo dziala wiec chyba jednak ten czerwony musi byc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...