pietrek505 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam. Pisze ponieważ nie wiem co robić. Dziś podpiąłem vaga ponieważ Niunia raz traci raz nie traci mocy:( Normalnie nie da sie jechać wciskam sie pedał gazu max do końca,110km max silnik ze tak powiem "wyje" Chciałem zrobić logi dynamiczne jak pisałem wcześniej ze laptop wrócił z serwisu, zacząłem logowanie wcisnąłem od 1500rpm i max doszło do 3800 i więcej sie nie da wydusić Tutaj macie błąd: 1 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent (Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej) Kasowałem ten błąd po dłuższym postoju jeżeli sie go skasuje to sie nie powtarza, a w czasie jazdy tzn jeżeli silnik jest nagrzany że tak powiem to już sie powtarza... Dodam jeszcze że nie kiedy jest tak ze można jechać tzn jedzie normalnie ze tak powiem rozpędza sie i jest takie dziwne przymulenie i koniec już nie da sie jechać. Logi: Statyczne: 001 http://img186.imageshack.us/img186/1606/log01001xxxxxxsb8.jpg 003 http://img143.imageshack.us/img143/4471/log01003xxxxxxag6.jpg 004 http://img180.imageshack.us/img180/5971/log01004xxxxxxco6.jpg 007 http://img136.imageshack.us/img136/9341/log01007xxxxxxxt0.jpg 013 http://img136.imageshack.us/img136/8577/log01013xxxxxxsh0.jpg BS: 003 http://img150.imageshack.us/img150/6218/log01003xxxxxxbsnoweem4.jpg 004: http://img147.imageshack.us/img147/8991/log01004xxxxxxbsfz3.jpg Dynamiczne: 001: http://img291.imageshack.us/img291/1811/log01001xxxxxxhu3.jpg 003: http://img59.imageshack.us/img59/7047/log01003xxxxxxgu3.jpg 004: http://img59.imageshack.us/img59/5889/log01004xxxxxxnewjl7.jpg 009: http://img56.imageshack.us/img56/2456/log01009xxxxxxnq8.jpg 010: http://img76.imageshack.us/img76/3606/log01010xxxxxxux5.jpg 011: http://img338.imageshack.us/img338/4074/log01011xxxxxxph3.jpg
Sławosz(+) Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 ale wrzuć te logi, nieszkodzi, że obroty nie doszły do 4200, diagnozę pewnie da się postawić a to, że nie ciągnie to tzw. notlauf - turbo przechodzi w tryb awaryjny
lukaszr Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Czytałeś regulamin pietrek505 ??? Jeżeli tak to może użyjesz wyszukiwarki. Wystarczy wpisać np. 00575. Wyświetli się tyle tematów, że będziesz miał czytania na cały dzień i tam znajdziesz rozwiązanie swojego problemu. A jeżeli po tej lekturze dalej nie będziesz wiedział o co chodzi (aczkolwiek wątpię) to wtedy wróć do tego tematu.
baskecior Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam. Pisze ponieważ nie wiem co robić. Dziś podpiąłem vaga ponieważ Niunia raz traci raz nie traci mocy:( Normalnie nie da sie jechać wciskam sie pedał gazu max do końca,110km max silnik ze tak powiem "wyje" Chciałem zrobić logi dynamiczne jak pisałem wcześniej ze laptop wrócił z serwisu, zacząłem logowanie wcisnąłem od 1500rpm i max doszło do 3800 i więcej sie nie da wydusić Tutaj macie błąd: 1 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent (Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej) Kasowałem ten błąd po dłuższym postoju jeżeli sie go skasuje to sie nie powtarza, a w czasie jazdy tzn jeżeli silnik jest nagrzany że tak powiem to już sie powtarza... Dodam jeszcze że nie kiedy jest tak ze można jechać tzn jedzie normalnie ze tak powiem rozpędza sie i jest takie dziwne przymulenie i koniec już nie da sie jechać. Klasyczny notlauf. Masz zapieczone kierownice spalin w turbosprężarce. Błąd 00575 jest tego dowodem. Po pierwsze postaraj się rozruszać mechanicznie sztangę turbosprężarki (polecam popatrzeć na filmie jak powinna się zachowywać): http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_obserwacja_sztangi_turbiny_na_vag_silniku_w_silnikach_19_tdi_vid-t16358.0.html Po rozruszaniu sztangi przejedź się bardzo dynamicznie po trasie szybkiego ruchu lub autostradzie i przegoń sadze z turbiny. Jeśli to nie pomoże, sprawdź jakość wężyków podciśnieniowych oraz vacum pompy. W ostateczności czyszczenie kierownic spalin w turbinie, ale to ostatnie w warsztacie, który wie co robi
pietrek505 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2008 No tak Panowie, wróciłem wczoraj z trasy, nawet nie szukałem tylko napisałem moja wina sorka;( Dziś zrobię logi i wrzucę. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Klasyczny notlauf. Masz zapieczone kierownice spalin w turbosprężarce. Błąd 00575 jest tego dowodem. Po pierwsze postaraj się rozruszać mechanicznie sztangę turbosprężarki (polecam popatrzeć na filmie jak powinna się zachowywać): http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_obserwacja_sztangi_turbiny_na_vag_silniku_w_silnikach_19_tdi_vid-t16358.0.html Po rozruszaniu sztangi przejedź się bardzo dynamicznie po trasie szybkiego ruchu lub autostradzie i przegoń sadze z turbiny. Jeśli to nie pomoże, sprawdź jakość wężyków podciśnieniowych oraz vacum pompy. W ostateczności czyszczenie kierownic spalin w turbinie, ale to ostatnie w warsztacie, który wie co robi ze chce Ci sie to ciagle pisac ... czekamy na logi ...
baskecior Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Klasyczny notlauf. Masz zapieczone kierownice spalin w turbosprężarce. Błąd 00575 jest tego dowodem. Po pierwsze postaraj się rozruszać mechanicznie sztangę turbosprężarki (polecam popatrzeć na filmie jak powinna się zachowywać): http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_obserwacja_sztangi_turbiny_na_vag_silniku_w_silnikach_19_tdi_vid-t16358.0.html Po rozruszaniu sztangi przejedź się bardzo dynamicznie po trasie szybkiego ruchu lub autostradzie i przegoń sadze z turbiny. Jeśli to nie pomoże, sprawdź jakość wężyków podciśnieniowych oraz vacum pompy. W ostateczności czyszczenie kierownic spalin w turbinie, ale to ostatnie w warsztacie, który wie co robi ze chce Ci sie to ciagle pisac ... czekamy na logi ... Chyba ktoś kiedyś napisał że w moich żyłach płynie ON ...
pietrek505 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam. Pisze ponieważ nie wiem co robić. Dziś podpiąłem vaga ponieważ Niunia raz traci raz nie traci mocy:( Normalnie nie da sie jechać wciskam sie pedał gazu max do końca,110km max silnik ze tak powiem "wyje" Chciałem zrobić logi dynamiczne jak pisałem wcześniej ze laptop wrócił z serwisu, zacząłem logowanie wcisnąłem od 1500rpm i max doszło do 3800 i więcej sie nie da wydusić Tutaj macie błąd: 1 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent (Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej) Kasowałem ten błąd po dłuższym postoju jeżeli sie go skasuje to sie nie powtarza, a w czasie jazdy tzn jeżeli silnik jest nagrzany że tak powiem to już sie powtarza... Dodam jeszcze że nie kiedy jest tak ze można jechać tzn jedzie normalnie ze tak powiem rozpędza sie i jest takie dziwne przymulenie i koniec już nie da sie jechać. Klasyczny notlauf. Masz zapieczone kierownice spalin w turbosprężarce. Błąd 00575 jest tego dowodem. Po pierwsze postaraj się rozruszać mechanicznie sztangę turbosprężarki (polecam popatrzeć na filmie jak powinna się zachowywać): http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_obserwacja_sztangi_turbiny_na_vag_silniku_w_silnikach_19_tdi_vid-t16358.0.html Po rozruszaniu sztangi przejedź się bardzo dynamicznie po trasie szybkiego ruchu lub autostradzie i przegoń sadze z turbiny. Jeśli to nie pomoże, sprawdź jakość wężyków podciśnieniowych oraz vacum pompy. W ostateczności czyszczenie kierownic spalin w turbinie, ale to ostatnie w warsztacie, który wie co robi Szefie Patrzyłem na ta sztangę wbiłem się pod Vaga Bs 011 i wyskakuje Error, wziałem bodajże 008 i sprawdziłem i dzieje sie tak jak wciśnie sie max pedał gazu to sie rusza a nie kiedy sie nie rusza(2100rpm), ten błąd 00575 wczoraj skasowałem, byłem dziś w Wrocku, podłączałem po powrocie do robienia logów i nic sie nie pokazało zero błędów. Jutro poczęstuje ja jeszcze chyba WD-40. Pozdrawiam <piwo>
lukas_02 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 U mnie wychylała się na jakieś pół skoku lub mniej (nieco zapieczone) przy przygazowaniu. Podłączyłem pod vaga wg instrukcji oberwacji sztangi i tam to samo - więc zacząłem pomagać jaj palcem. W końcu się rozruszała (pomoc wd40). Przegoniłem następnie autko na autostradzie i jest OK (na razie, zobaczymy jak będzie dalej).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się