Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 BRB i B6 BFC po chipie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich właśnie dzisiaj był ten dzień .

B7 BRB seria wyszła 125KM i 325Nm po programie wyszło 138KM i 315Nm. Auto było sprowadzone z francji i tam ktos nieudolnie próbował podnieść moc , ale naszczęście Witek wszystko naprawił .

B6 BFC seria wyszła 159KM i 315Nm po programie wyszło 171KM i 328 Nm Wiem ze to niewiele ale ten silnik jest mało podatny przez pąpe paliwa . Witek poprawił sporo bo teraz auto zaczyna przyspieszac od 1,5 tys a przed modyfikacja od 2,2tyś . Auto nie szarpie po zmianie biegu płynnie zasuwa do przodu .

Dopisany: 14 Kwiecień 2008, 17:51

--------------------------------------------------------------------------------

co do fotek wykresów to moze Witek załączy bo mi to jakos nie idzie

Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka . Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka .

Witam , dzisiaj na pokładzie mojego autka zagosciła turbina brd ale trzeba było wywalic EGR bo inaczej sie nie chciała zmieścić. zrobiłem 160 km "Jak dziadek :gwizdanie:" max predkosc to 130 km/h. teraz tylko czekam na korekte u Witka i zobaczymy co wyjdzie

Opublikowano

Jakieś liczby dane , y sie przydały, wykresy, tak opini nikt nie wystawi.

Opublikowano

Witek wklej wykresy jak będziesz miał chwile

Opublikowano

.

B7 BRB seria wyszła 125KM i 325Nm po programie Witka wyszło 138KM i 315Nm.

mniejszy moment po programie ... ?

Witek napisz cos wiecej o dłubaniu tych silniczkow ... [kiepski potencjał czy moze cos je ogranicza? ]

Opublikowano

O ile pamietam to te BRB calkiem niezle sie chipsowaly... Moze wlasciciel pomylil liczby :rolleyes:

Opublikowano

No chyba tak, bo nie cieszył by się gdyby auto po wirusie słabiej szło :tongue4:

Opublikowano

nie pomyliłem

tak jak napisałem autko bylo robione we francji i tam tak podciagneli moment a reszta byla do kitu turbina przeładowywała witek to wszystko poprawił i tak wyszło. auto zasuwa wykres jest plaski

Opublikowano

czyli dlubia sie jak stare AJM/ATJ .... [wkoncu to podobne motory] :confused4:

Opublikowano

czyli dlubia sie jak stare AJM/ATJ .... [wkoncu to podobne motory] :confused4:

Co to znaczy, sa to słabe silniki ????? [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2008, 21:04 _________________________________________________witek powiedział ze jak wymienie turbo od 130 KM to nawet mozna go podkręcić do 160KM . co wy na to???

Opublikowano

Silnik z takiej A4ki jest bliźniaczy do innych 1.9TDi, ma małe turbo takie jak w 110tce czy starszej 115tce. Na plus to sterowanie przez ECU EDC16U31. Po wymianie turbiny można wykorzystać zapas układu paliwowego. Ta miała już wcześniej modyfikacje wykonana przez poprzedniego właściciele w sposób taki aby serwis nie mógł wykryć tego przy pomocy serwisowego urzadzenia doagnostycznego.

A4ka 2.5 była seryjna, ale jak to bywa z 2.5TDi na literkę B nie zawsze da się uzyskać dyży przyrost. Za to zawsze można poprawić uciążlisy słaby dół i pewnym stopniu poprawić ją w całym zakresie.

Niestety obie (ierwsza mniej druga bardziej) cierpiały na niestabilność doładowania. W takich sytuacjach niestety nie zawsze udaje się po modyfikacji uzyskać ładne przebiegi krzywych.

http://img245.imageshack.us/my.php?image=a4b7brbyg0.jpg

http://img187.imageshack.us/my.php?image=a425163gg3.jpg

Opublikowano

i juz wszystko wyjaśnione przez fachowca :> mam nadzieje ze jak zmienimy kiedys turbo to juz nikt nie bedzie sie czepiał małego momentu. Dzieki Witek do nowego turbo POZDRAWIAM :a4fan: :a4fan: :a4fan:

Opublikowano

Silnik z takiej A4ki jest bliźniaczy do innych 1.9TDi, ma małe turbo takie jak w 110tce czy starszej 115tce.

ze to male goowno jeszcze tam wsadzaja .... :confused4:

Opublikowano

Witam.Ja rowniez bylem wczoraj u Witka i musze powiedziec ze to niekoronowany "krol" tunningu(czy ktos moze go ukoronowac :))Widac ze zna sie na rzeczy.Autko spisuje sie super.Polecam wszystkim niezdecydowanym wizyte na Mineralnej.Wykres ma Witek.Dzieki "krolu"i pozdrawiam.

Opublikowano

ja sie zabardzo nieznam ale jakos smisznie wyglada ten wykres w 2.5 :decayed:

Opublikowano

turbo przeładowuje i dlatego był taki wykrs Witek poprawił tyle ile sie dało , Wazne ze teraz ciagnie równo od dołu :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2008, 17:27 _________________________________________________dzisiaj śmigałem po autostradzie 215 km/h i jeszcze troche było pod pedałem . na starym programie jechałem 205km/h .

Super sie teraz jeździ :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan:[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2008, 19:51 _________________________________________________mowa oczywiście o BRB

Opublikowano

przez pąpe paliwa

pompę sie pisze :polew:

Moze jakies fotki bys wrzucil jeszcze tych autek ?

Opublikowano

polonista sie znalazł :polew: :polew: :polew:[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2008, 17:35 _________________________________________________jakie fotki cie interesują ????

Narazie są to seryjne autka B6 jest taty i jest to seria tylko po programie Witka , a B7 jest dopiero kupione i tez narazie tylko program u Witka . Dopiero zaczynam :> :>[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2008, 17:52 _________________________________________________Co radzicie zmienic zeby autko lepiej smigało

Opublikowano

zmienic zeby autko lepiej smigało

no jak to co .... turbo ... :evil:

Opublikowano

i co jeszcze ??? czy od 2 litry tdi 170KM bedzie pasowało????

Opublikowano

Silnik z takiej A4ki jest bliźniaczy do innych 1.9TDi, ma małe turbo takie jak w 110tce czy starszej 115tce. Na plus to sterowanie przez ECU EDC16U31. Po wymianie turbiny można wykorzystać zapas układu paliwowego. Ta miała już wcześniej modyfikacje wykonana przez poprzedniego właściciele w sposób taki aby serwis nie mógł wykryć tego przy pomocy serwisowego urzadzenia doagnostycznego.

A4ka 2.5 była seryjna, ale jak to bywa z 2.5TDi na literkę B nie zawsze da się uzyskać dyży przyrost. Za to zawsze można poprawić uciążlisy słaby dół i pewnym stopniu poprawić ją w całym zakresie.

Niestety obie (ierwsza mniej druga bardziej) cierpiały na niestabilność doładowania. W takich sytuacjach niestety nie zawsze udaje się po modyfikacji uzyskać ładne przebiegi krzywych.

http://img245.imageshack.us/my.php?image=a4b7brbyg0.jpg

http://img187.imageshack.us/my.php?image=a425163gg3.jpg

Pozwole ssie podpiac do tematu. Mam takie pytanie: Czy robiles juz kiedys BRD, a jak tak to czy moglbys wstawic wykres tego? Z gory dziekuje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...