Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 110KM 98r. Prośba o analizę logów tryb awaryjny 00575 jak zwykle


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i od razu napiszę, że czytałem naprawde dużo mn. najświeższy temat:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=227828.0

U brata w AFN 110KM świeży nabytek i ma zamiar pojeździć troszkę tym samochodem, jest identyczna sytuacja. Czasem, nie ma reguły kiedy, wpada w tryb awaryjny. Czyściłem N75. Ruszałem cięgnem ze sztangą (była bez zawleczki, ale już została założona). W stanie spoczynku samym palcem ledwo da się unieść. Pomagając sobie podciśnieniem, zasysając z własnych płuc i z pomocą siły palca chodzi w miarę lekko.

Udało się nam zrobić logi grupy 011 i grupy 003 na 4-tym biegu (po zgaszeniu), a więc dokładnie jest wyłapane kiedy silnik wpada w tryb awaryjny. Grupę 008 logowaliśmy, ale nie wpadał w tym czasie w awaryjny. Może przypadek, może nie, ale 008 logowaliśmy po 003 i 011 więc może "łopatki" się trochę rozruszały po robieniu logów i kręceniu na obroty ok. 4000. W tą pogodę jest to mało bezpieczne, szczególnie na 4-tym biegu i w nocy :decayed: , więc nikomu nie polecam, a wręcz odradzam, w takich warunkach.

A więc logi dynamiczne, grupy 011 i 003, 4-ty bieg, kiedy wyłapał awaryjny:

011:

Log (0 - 011)

003:

Log (0 - 003)

Grupa 008, w tym czasie nie wpadał już w tryb awaryjny i pewnie z logu nic nie będzie wynikało. 008 logowaliśmy po 003 i 011 więc może "łopatki" się trochę rozruszały :?: :

Log (0 - 008)

Na jaką usterkę mogą wskazywać te logi? Zwracając uwagę, że N75 był czyszczony, a rezystancja na zaworze N75 16ohm? Pozdrawiam

Opublikowano

nie znam sie na logach ale z reguly w afnkach jezeli awaryjny sie wlacza to po 1 wywal kata po 2 wyczysc turbo :P jak to nie pomoze to mozna szukac czegos bardziej ciezkiego ale watpie zeby cos innego bylo :)

Opublikowano

[/url]

Na jaką usterkę mogą wskazywać te logi? Zwracając uwagę, że N75 był czyszczony, a rezystancja na zaworze N75 16ohm? Pozdrawiam

Na usterke zawalonych kierownic VTG, widac po logach, że przeladowuje do 2,7 tys a potem notlauf. Turbo trzeba czyscic bo przy takiej jeździe jak te warunki to pewnie za chwile znow zacznie wpadac w awaryjny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...