aron20000 Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Witam i od razu napiszę, że czytałem naprawde dużo mn. najświeższy temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=227828.0 U brata w AFN 110KM świeży nabytek i ma zamiar pojeździć troszkę tym samochodem, jest identyczna sytuacja. Czasem, nie ma reguły kiedy, wpada w tryb awaryjny. Czyściłem N75. Ruszałem cięgnem ze sztangą (była bez zawleczki, ale już została założona). W stanie spoczynku samym palcem ledwo da się unieść. Pomagając sobie podciśnieniem, zasysając z własnych płuc i z pomocą siły palca chodzi w miarę lekko. Udało się nam zrobić logi grupy 011 i grupy 003 na 4-tym biegu (po zgaszeniu), a więc dokładnie jest wyłapane kiedy silnik wpada w tryb awaryjny. Grupę 008 logowaliśmy, ale nie wpadał w tym czasie w awaryjny. Może przypadek, może nie, ale 008 logowaliśmy po 003 i 011 więc może "łopatki" się trochę rozruszały po robieniu logów i kręceniu na obroty ok. 4000. W tą pogodę jest to mało bezpieczne, szczególnie na 4-tym biegu i w nocy , więc nikomu nie polecam, a wręcz odradzam, w takich warunkach. A więc logi dynamiczne, grupy 011 i 003, 4-ty bieg, kiedy wyłapał awaryjny: 011: Log (0 - 011) 003: Log (0 - 003) Grupa 008, w tym czasie nie wpadał już w tryb awaryjny i pewnie z logu nic nie będzie wynikało. 008 logowaliśmy po 003 i 011 więc może "łopatki" się trochę rozruszały :?: : Log (0 - 008) Na jaką usterkę mogą wskazywać te logi? Zwracając uwagę, że N75 był czyszczony, a rezystancja na zaworze N75 16ohm? Pozdrawiam
SkOs Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 nie znam sie na logach ale z reguly w afnkach jezeli awaryjny sie wlacza to po 1 wywal kata po 2 wyczysc turbo jak to nie pomoze to mozna szukac czegos bardziej ciezkiego ale watpie zeby cos innego bylo
danielom Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 [/url] Na jaką usterkę mogą wskazywać te logi? Zwracając uwagę, że N75 był czyszczony, a rezystancja na zaworze N75 16ohm? Pozdrawiam Na usterke zawalonych kierownic VTG, widac po logach, że przeladowuje do 2,7 tys a potem notlauf. Turbo trzeba czyscic bo przy takiej jeździe jak te warunki to pewnie za chwile znow zacznie wpadac w awaryjny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się