tomek i karina 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 (edytowane) szesc mam problem,podczas jazdy przy przyspieszaniu zapola sie kontrolka swiec(nie zawsze) samochod traci moc,zgasze i wlacze silnik jest dobrze mechanik powiedzial ze trzeba wyczyscic turbine,ale moim zdaniem gdyby turbina byla zanieczyszczona dzialoby sie tak za kazdym razem.co moze byc przyczyna pozdrawiam Edytowane 27 Lutego 2012 przez domjenick Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 A może tak użyć jest o tym na forum :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 po pierwsze diagnoza i logi, VAG-iem. Jezeli mechanik tego nie wie, szukaj innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klattaa 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam kolego po pierwsze znajdź dobrego mechanika i zrób diagnostykę i logi, ale według mnie kończą się wspaniałe pompki Siemensa Miałem to samo kilka razy teraz odpalasz jak straci moc ale pewnego nastepnego razu możesz już nie odpalić wogóle i zoonk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michier 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Niekoniecznie od razu pompki,Dpf moze byc zasyfiały i dlatego wywala ci awaryjny.Bez vaga raczej sie nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 a moze zanieczyszczony EGR, a moze przeplywomierz, a moze ... itd. VAG- gdybanie nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MANIEK27 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Ja też miałem podobny problem ,ale po podłączeniu VAGiem wyskakiwał błąd przeładowania turbiny ,prawdopodobnie siada zawór sterujący turbiną , ale podobnie samochód się zachowuje jak padają pompki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 czy kolega ma wymieniac wszysto po kolei, co sie innym popsulo, dajac identyczny objaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmierć z nieba 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 witaj kolego,miałem podobnie, jeśli pojawia się kontrolka, a po zgaszeniu i zapaleniu możesz jechać to raczej zawór sterujący- ja tak miałem tylko u mnie wpadał w tryb regularnie co 1000 km( vag pokazywał przeładowanie turbiny), w aso toruń wymienili mi to na miejscu - cała operacja trwała z 10 min, mechanik powiedział że to po prostu jest wadliwe i cały czas zbiera jakieś błędy aż w końcu wpada w tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmierć z nieba 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 witaj kolego,miałem podobnie, jeśli pojawia się kontrolka, a po zgaszeniu i zapaleniu możesz jechać to raczej zawór sterujący- ja tak miałem tylko u mnie wpadał w tryb regularnie co 1000 km( vag pokazywał przeładowanie turbiny), w aso toruń wymienili mi to na miejscu - cała operacja trwała z 10 min, mechanik powiedział że to po prostu jest wadliwe i cały czas zbiera jakieś błędy aż w końcu wpada w tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmierć z nieba 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 witaj kolego,miałem podobnie, jeśli pojawia się kontrolka, a po zgaszeniu i zapaleniu możesz jechać to raczej zawór sterujący- ja tak miałem tylko u mnie wpadał w tryb regularnie co 1000 km( vag pokazywał przeładowanie turbiny), w aso toruń wymienili mi to na miejscu - cała operacja trwała z 10 min, mechanik powiedział że to po prostu jest wadliwe i cały czas zbiera jakieś błędy aż w końcu wpada w tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się