tzc Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam ! Mam dylemat i myślę że jesteście w stanie mi pomóc. Chodzi o to że jeżdżę od 2lat na tej feldze RH ZW4 18" jak je kupiłem to nie odnawiałem środków tylko odrestaurowałem same ranty po 2 sezonach jazdy chcę je rozkręcić i odnowić środki felg bo nie są idealne i teraz pytanie na jaki kolor byście prysnęli te bębny ? oczywiście rant polerka Ps. sorry za fotkę ale nie mogę znaleźć innej[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 23:03_________________________________________________mam problem z wrzuceniem foto jak to ogarnąć ?[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 23:10_________________________________________________ ogarnięte [br]Dopisany: 23 Luty 2012, 23:13_________________________________________________
Marks2004 Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 Fotki nadal źle wrzucone a co do bębna to nie bęben tylko rotor i zostawiłbym taki jak jest bo najbardziej pasuje jak mu dasz inny kolor to będzie to wyglądać tandetnie tyle ode mnie Pozdrawiam
Marks2004 Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 Fotki nadal źle wrzucone a co do bębna to nie bęben tylko rotor i zostawiłbym taki jak jest bo najbardziej pasuje jak mu dasz inny kolor to będzie to wyglądać tandetnie tyle ode mnie Pozdrawiam
LOKO Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 Wg mnie również tak jest najlepiej ew. z jakimś bardzo drobnym brokatem np pod kolor lakieru - tak żeby go było tylko w słońcu widać
LOKO Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 Wg mnie również tak jest najlepiej ew. z jakimś bardzo drobnym brokatem np pod kolor lakieru - tak żeby go było tylko w słońcu widać
tzc Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Opublikowano 27 Lutego 2012 No właśnie zastanawiam się nad kolorem auta ale nie wiem jak to będzie wyglądać do końca z tym moim kolorem wrzuciłbym wyraźniejszą fotkę ale nie za bardzo ogarniam jak to zrobić (nie widzę opcji dodaj zdjęcie)