manius_29 Opublikowano 27 Lutego 2012 Opublikowano 27 Lutego 2012 Witam Mam problem. Dziś rano odpaliłem samochód i ku mojemu zdziwieniu po 5 sekundach zgasł. Ten efekt powtórzył się kilkakrotnie. VAG-owanie nic nie dało - zero błędów. Znajomy na podstawie podanego telefonicznie stanu rzeczy stwierdził iż przyczyną może być klapa gasząca. Poruszałem nią, żadnych oporów itp. jedynie jest trochę oleju. W efekcie po odpaleniu samochód pracuje na jałowym, ale przy dodaniu gazu obroty spadają i gaśnie. Faktem jest też że wzrosła temperatura otoczenia i coś mogło puścić. Proszę o ewentualne wskazówki co może być przyczyną oraz czy da się i jak ustakić VAG-iem w czym jest problem - powtarzam że autoskan nie wykazał błędów.
GRazny Opublikowano 27 Lutego 2012 Opublikowano 27 Lutego 2012 a paliwko?? względnie jego filterek...
jelonek98 Opublikowano 27 Lutego 2012 Opublikowano 27 Lutego 2012 Miałem podobnie, wcześniej auto przerywało i było zamulone. Problemem okazał się filtr paliwa, po zmianie wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam!
manius_29 Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Opublikowano 27 Lutego 2012 Filtr paliwa zmieniany w ubiegłym roku jakieś 2-3 tys. km temu. Paliwo VERVA tankowana we wtorek na tej samej stacji co zawsze więc parę kilometrów na nim zrobiłem. Więc chyba raczej to nie to ...
Musashi Opublikowano 27 Lutego 2012 Opublikowano 27 Lutego 2012 pompa spietrzajaca w zbiorniku, filtr paliwa, zacieta klapa gaszaca, zawor sterujacy klapa gaszaca, wrobel przed przeplywka,
manius_29 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 pompa spietrzajaca w zbiorniku, filtr paliwa, zacieta klapa gaszaca, zawor sterujacy klapa gaszaca, wrobel przed przeplywka, dzięki za informację ... czy powyzsze elementy z wyłączeniem filtra paliwa można przetestowac VAGiem ? A wróbel przed przepływką ??? Jak rozumiem chodzi o ptaszka lub inny "element obcy" blokujący dopływ powietrza?
Musashi Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 nie, gdyby bylo mozliwe, zapisalby sie blad.
manius_29 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 W uzupełnieniu, może ta dodatkowa informacja coś wniesie ... po paru próbach uruchomienia po samoistnym zgaśnięciu, zapala się czerwona kontrolka olej...sprawdziłem stan i jest poniżej...jakieś dwa tygodnie temu było OK. Już wcześniej miałem wrażenie że EGR puszcza...jest jakiś związek przyczynowo-skutkowy?
Musashi Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 egr nie ma nic wspolnego z ubywaniem oleju. albo masz wyciek, albo turbina puszcza, albo prowadnice zaworow.
manius_29 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Stan na dzień dzisiejszy: ładna pogoda, temparatura dodatnia, słońce ... wsiadam i ...samochód odpala, ma chwilowo tendcencje do zgaśnięcia ale się nie dał. Zrobiłem rundkę w koło bloku, pracuje bez zarzutu, przyspiesza, obroty nie falują ...jestem zdezorientowany Jutro, o ile odpali, wstawiam na wymianę filtra paliwa, oględziny pod katem ewentualnego wycieku i ... może jeszcze jakieś sugestie co do ewentualnych prac i może próba wskazani winnego takiego stanu rzeczy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się