fantom89 0 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Witam, problem polega na tym, że został wymieniony blok na AFN i wszystko po przekładce było dobrze. W ogóle nie dymił w porównaniu do starego bloku. Na dodatek wydaje mi się, że stracił moc. Poniżej zamieszczam logi: statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74033.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74036.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74034.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74035.html zimny: Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74039.html ciepły: Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74037.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74038.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74040.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74041.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74042.html dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74043.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74047.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74049.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74044.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74048.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74046.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74045.html Brak błędów. Przy okazji jakbym mógł prosić to o sprawdzenie czy wszystko jest ok z resztą. Pozdro~~ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Odswieżam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Ten program co siedzi w sterowniku to jest hmmm lekko mowiąc nie najwyzszych lotów - moze powodowac zadymienie. Filtr powietrza dawno zmieniany ? W statycznych jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Ten program co siedzi w sterowniku to jest hmmm lekko mowiąc nie najwyzszych lotów - moze powodowac zadymienie.Filtr powietrza dawno zmieniany ? W statycznych jest OK. Wiem, że jest słaby ten program ale po wymianie bloku nie dymił w ogóle. Filtr powietrza i paliwa jak dobrze pamiętam były wymieniane w październiku tamtego roku. Ale najwyżej wymienię filtr powietrza dziś dla sprawdzenia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 programem podlane paliwa a doładowanie zostało to samo - musi kopcić , a jak wcześniej nie kopciło to może jakaś nieszczelność . Poza tym przy takim programie to zjedź trochę z dawką na nastawniku z 2,6 do 3,5-4,0 mg powinno mniej kopcić poza tym sprawdził bym wtryski jeden może lać (sterujący) stąd korekcie na dużym - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiAMOND 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Może sprawdź pod maską czy doloty nie są pęknięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Ten program co siedzi w sterowniku to jest hmmm lekko mowiąc nie najwyzszych lotów - moze powodowac zadymienie.Filtr powietrza dawno zmieniany ? W statycznych jest OK. Po wymianie filtra nadal dymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 programem podlane paliwa a doładowanie zostało to samo - musi kopcić , a jak wcześniej nie kopciło to może jakaś nieszczelność . Poza tym przy takim programie to zjedź trochę z dawką na nastawniku z 2,6 do 3,5-4,0 mg powinno mniej kopcić poza tym sprawdził bym wtryski jeden może lać (sterujący) stąd korekcie na dużym - doladowanie zostalo podniesione o 100mbar.Gdyby doladowanie byloby tak z 2080 uszlo by w tlumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 dobrze mi sie wydaje ze przeplywka zaniza w calym zakresie obrotow w dynamicznych 003? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 to jest auto po chipie nie zobaczysz jak pracuje przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 A oprócz dymienia jak wspomniałem, wydaje mi się że stracił moc. Tak się zastanawiam czy coś nie będzie z wtryskiem sterującym bo przy przekładce musiałem podmienić bo stary za mało barów podawał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 a tak off top to co z tamtym zatarl sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 ropy dolane jedna mapa, a powietrza za malo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 a tak off top to co z tamtym zatarl sie? Właśnie mechanik nie potrafił powiedzieć. Ale coś jest, że jak kręci się kołem pasowym/zamachowym to w pewnym momencie się blokuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Rozumiem, że nic więcej w logach nie ma? I pozostaje mi sprawdzić czy nie ma pękniętych wężyków oraz wtrysk sterujący ---------- Post dopisany 19-04-2012 at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2012 at 11:49 ---------- Problem się nasilił, a na dodatek czasem falują obroty na jałowym. Nowe logi dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81587.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81586.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81589.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81584.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81588.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81590.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81585.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 BTDC 27,9, jeszcze takich fajerwerków to nie widziałem, nie wywala błędu 00542? pożycz inny wtrysk sterujący, upewnimy się czy winy jest tylko wtrysk czy tez w pompa dokłada swoje 3grosze, dawka na jałowym przesadzona, może to jest jedna z przyczyn obok owego czipa że co sezon pada G80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 BTDC 27,9, jeszcze takich fajerwerków to nie widziałem, nie wywala błędu 00542? pożycz inny wtrysk sterujący, upewnimy się czy winy jest tylko wtrysk czy tez w pompa dokłada swoje 3grosze, dawka na jałowym przesadzona, może to jest jedna z przyczyn obok owego czipa że co sezon pada G80 A no dziś właśnie wyskoczył błąd 00542 Nawet na konsoli mrugała już ikona świec żarowych. Także raczej już wtrysk? Czy mimo to jednak próbować podmiany? Tą dawkę już kilkakrotnie zmieniałem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 ja bym szukał używki bo nie ma sensu jeździć w obecnym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się