raffik Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Słychać jakby łopatki lub wirnik od Turba tarły.Zobacz luzy na osi turba.
uta123 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Byłem u mechanika. Twierdzi że luzów na turbo brak. Przejadę się jeszcze do kilku innych i zobacze co inni powiedzą. Czekam na dalsze opinie Pozdrawiam ---------- Post dopisany 28-06-2012 at 11:00 ---------- Poprzedni post napisany 19-06-2012 at 17:40 ---------- Dodam ze dźwięk wydobywa się z układu dolotowego.
marewel Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Paski w tych silnikach często jęczą po wymianie w po zmianie napinacza na nowszy typ zastosowali obudowę z wygłuszeniem i tam już prawie nie słychać. Jęk ustaje po około 10 tys km.
adbur Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Witam, ostatnio borykam się z dziwnym dźwiękiem z silnika 1,9 tdi avf 130 km. Przebieg 203 000 km. Rozrząd wymieniany przy 181 tys km za poprzedniego właściciela jeszcze w Niemczech (Conti). Dźwięk słyszany przy 1800 - 2000 obr/min przy przegazowaniu. Przy wyższych obrotach żadnych objawów. Moc bez zarzutów itd. Co może powodować taki dzwięk? Turbo lub rozrząd. Spotkał się ktoś z takim czymś? Co zrobił? Czy pomogło? Za wszelkie info z góry dziękuje. Jeżeli masz to auto co w opisie 2012r to nie masz takiego silnika jak w opisie 1,9 tdi PD tylko 2,0 tdi CR, u mnie w silniku 2,0 tdi CR ten dźwięk też występuje. Już gdzieś pisało o tym na forum, wydaje mi się że to związane jest z filtrem cząstek stałych DPF - norma TTTM. Znalazłem > http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b7-blb-to-dzwiek-prosba-analize-170083/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się