marcin_o23 199 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 czy da się sprawdzić kondycję aku vagiem w b6?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin79 9 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 raczej niebardzo , masz tylko info w blokach pomiarowych prawie każdego sterownika o napięciu z aku:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 ehhh, bo ponad miesiąc przy odpalaniu mi komunikował 3 razy na balcie napis break, na forum przeczytałem że to słaby aku, no i wkońcu nagle padł, podładowałem i spoko, ale dzisiaj znou kontrolka break, czyli pewnie fabryczny aku po 8 latach mówi żegnaj 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studziany 2 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Po 8 latach eksploatacji aku, to w ciemno bym go wymieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ehhh, bo ponad miesiąc przy odpalaniu mi komunikował 3 razy na balcie napis break, na forum przeczytałem że to słaby aku, no i wkońcu nagle padł, podładowałem i spoko, ale dzisiaj znou kontrolka break, czyli pewnie fabryczny aku po 8 latach mówi żegnaj Kolego na 100% masz słaby aku. Komunikat wyskakuje bo jest duży spadek napięcia podczas rozruchu. Miałem tak samo u siebie i wymiana akumulatora pomogła w 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 czy da się sprawdzić kondycję aku vagiem w b6?? Oczywiście VAGiem mozna bdb sprawdzic kondycje akumulatora. w tym celu nalezy, gdy silnik nie pracuje, wejsc w sterownik silnika, wlaczyc grupe, na ktorej jest widoczne napiecie akumulatora, uruchomic logowanie grupy, uruchomic silnik odczekac moment i zakonczyc logowanie. nastepnie wejsc w zapisany log i sprawdzic, do jakiej wartosci spada napiecie e czasie pracy rozrusznika. beda to najnizsze wartosci w logu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Ewentualnie poprosić kogoś o pomoc i sprawdzić napięcie miernikiem podczas rozruchu albo jeszcze lepiej podjechać do serwisu z akumulatorami i poprosić o test. Zmierzą wtedy mu napięcie pod obciążeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 oki, dzięki wielkie za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Ewentualnie poprosić kogoś o pomoc i sprawdzić napięcie miernikiem podczas rozruchu albo jeszcze lepiej podjechać do serwisu z akumulatorami i poprosić o test. Zmierzą wtedy mu napięcie pod obciążeniem. przeciez logujac napiecie akumulatora w czasie pracy rozrusznika, sprawdza wlasnie napiecie i sprawnosc akumulatora pod obciazeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Będę musiał przetestować tę metodę opisaną przez kolegę Musashi, bo mi się coś nie podoba z akumulatorem. Kupiłem nowy doładowałem i po założeniu przy przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać 3-krotnę pikanie jakby nadal aku było słabe. ---------- Post dopisany 07-01-2013 at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2013 at 13:34 ---------- Dziś sprawdziłem vagiem aku i wyszło mi coś takiego (mam nadzieję, że dobrze to zrobiłem): VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM W okolicach 10s włączyłem światła długie, ogrzewanie szyby przedniej max oraz radio. Jak sprawdzałem miernikiem bezpośrednio na zaciskach aku wartości były nieco wyższe: - napięcia spoczynkowe (silnik zgaszony) - 12,87V - napięcie podczas odpalania - ok 11,4V - napięcie na pracującym silniku, włączone światła długie, ogrzewanie szyby przedniej na max i włączone radio - 14,11V Co sądzicie o stanie mojego akumulatora? Moim zdaniem nie wygląda to najgorzej, stan aku jest chyba całkiem przyzwoity jednak cały czas nie mogę się uporać z tym pikaniem podczas przekręcania kluczyka w stacyjce przy odpalaniu:wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 To może sprawdź poziom płynu hamulcowego? Hm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Będę musiał przetestować tę metodę opisaną przez kolegę Musashi, bo mi się coś nie podoba z akumulatorem. Kupiłem nowy doładowałem i po założeniu przy przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać 3-krotnę pikanie jakby nadal aku było słabe.---------- Post dopisany 07-01-2013 at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2013 at 13:34 ---------- Dziś sprawdziłem vagiem aku i wyszło mi coś takiego (mam nadzieję, że dobrze to zrobiłem): VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM W okolicach 10s włączyłem światła długie, ogrzewanie szyby przedniej max oraz radio. Jak sprawdzałem miernikiem bezpośrednio na zaciskach aku wartości były nieco wyższe: - napięcia spoczynkowe (silnik zgaszony) - 12,87V - napięcie podczas odpalania - ok 11,4V - napięcie na pracującym silniku, włączone światła długie, ogrzewanie szyby przedniej na max i włączone radio - 14,11V Co sądzicie o stanie mojego akumulatora? Moim zdaniem nie wygląda to najgorzej, stan aku jest chyba całkiem przyzwoity jednak cały czas nie mogę się uporać z tym pikaniem podczas przekręcania kluczyka w stacyjce przy odpalaniu:wallbash: Od słabego Aku, błąd jest podczas rozruchu. A tak to sprawdź płyn i klocki albo przewody idące do nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Aku jest nowy, kupiony ponad tydzień temu (Bosch S4), doładowany. Klocki i tarcze hamulcowe wymienione w lipcu, przewody ok. Poziom płynu hamulcowego także jest w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 moze czujnik w zbiorniku sie zawiesza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Czy w przypadku niskiego poziomu płynu hamulcowego albo problemów z czujnikiem w zbiorniku oprócz 3-krotnego pikanie nie powinna się na desce zapalać ikona z wykrzyknikiem? U mnie właśnie się taka nie pojawia, jest tylko pikanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Powinna. Robiłeś skan VAGiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Jutro właśnie zamierzam zrobić skan vagiem, może wyrzuci jakieś błędy to będę wiedział więcej. Wymienię jeszcze baterię w karcie kodowej (odcięcie zapłonu), bo kiedyś już miałem problem z pikaniem i po wymianie baterii problem zniknął. Może akurat zbiegło się to z wymianą akumulatora i szukam przyczyny nie tam gdzie trzeba:mysli: Sprawdzę to jutro z samego rana:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 To już jakiś trop. Jak nie pomoże to zrób auto scan i może coś wyskoczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 No i bingo. Wymiana baterii w karcie kodowej pomogła. Już nic nie pika:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako 2 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Wymienię jeszcze baterię w karcie kodowej (odcięcie zapłonu), bo kiedyś już miałem problem z pikaniem i po wymianie baterii problem zniknął. a gdzie dokładnie znajduje się ta karta kodowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się