marcin007 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Koledzy, mam 2,5 TDI 180 w B6 też mam dziwny dzwięk stuki- dudnienie, takie od silnika od strony filtra powietrza a co dziwnee samochód nie zasysa powietrza tylko dmuchaa.. rozrząd niby wszystko w porządku nic nie widać... pomocyy... dodam ze od jakiegoś czasu był błąd po podpięciu kompa z wstryskami ale nic nie było słychać ani nie było objawów... coś podobnego jak tu http://www.youtube.com/watch?v=WWo-qlEMDSE&feature=related rozrząt kompletny robiony niecały rok temu... Co to może być?
Bieniek Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Mam podobnie.Pojawilo mi sie to z awaria EGR.Nie wiem,czy to od tego. Czekam na wolny kanal,zeby przelozyc egr. Jak nie to,to zostaja wtryski lub hydraulika. ---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:30 ---------- U mnie tez ten dzwiek wystepuje po stronie pasazera.
_Makki_ Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 To chyba znana sprawa z AKE. Ktory to rok dokladnie i miesiac? Wiesz w jakim stanie sa walki, popychacze i dzwigienki?
Musashi Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 trudno jednoznacznie ocenic nie przykladajac ucha tu czy tam. jednak jezeli dzwieki dochodza z okolicy glowic/filtra powietrza, spodziewalbym sie problemu z popychaczami, przyjrzalbym sie tez walkom. skoro piszesz ze zamiast zasysac dmucha, moze byc zawieszajacy sie zawor ssacy.
marcin007 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Rok produkcji 11/2001 Typ silnika AKE, no właśnie dziś mechanik sciągnął dekielek z jednej strony i widać na wałku rozrządu nierównośći starte są troszke.. popychacze też nie wygladają najlepeij.. z jednej strony to i pewnie druga strona nie wyglada najlepiej.. koszt samych części mówi około 4200... nie da sie sie zrobić odrobine taniejj? (przy okazj wymienił pasek 184,- bo był lekko wycianiety i już koszty robocizny 300,- ) nie da sie sie zrobić odrobine taniejj? 1 . to silniki na allegoro są w cenach od 2200... ? 2. czy moze szukać głowcy w dobrym stanie ? ? ? 3.może wymienić same popychacze dzwigienki i pestki i problem ustanie ? 4. wszystkie 4 wałki + to co w punkcie 3? ?
Bieniek Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 U mnie jest walek w stanie idealnym. Dzwigienki na swoim miejscu jak tam ostatnio zagladalem,a tez mam ten dzwiek. Sprawdze Egr i napisze,czy cos sie zmienilo. Potrzebuje tylko kanalu wolnego na pare godzin,bo wyciagnac u nas egr to masakra.
OKO Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 No niestety, koszt naprawy nie jest mały:suicide_anim: Jeżeli kupisz używany silnik to wcale nie znaczy, że będzie w lepszym stanie. Głowicę raczej masz dobrą, najlepiej wymienić właśnie całą hydraulikę kupić nowe lub regenerowane wałki i jeździć następne 200k km. Ja robiłem u siebie duży remont ok. 110k km temu i właśnie w zakresie wymiany hydrauliki i nowych wałków rozrządu ---------- Post added at 13:30 ---------- Previous post was at 13:26 ---------- U mnie jest walek w stanie idealnym.Dzwigienki na swoim miejscu jak tam ostatnio zagladalem,a tez mam ten dzwiek. Sprawdze Egr i napisze,czy cos sie zmienilo. Potrzebuje tylko kanalu wolnego na pare godzin,bo wyciagnac u nas egr to masakra. zrzucałeś dekle z głowic ?
czaki22 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 kolega mial to taki sam objaw, i niestety krzywki na wałkach , jak zaczeli rozbierali to znalazło sie jeszcze pare rzeczy koszt około 5 tys
OKO Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Tak. Pytam bo niektórzy oceniają stan wałków i hydrauliki przez wlew oleju a krzywki nie wycierają się równomiernie
marcin007 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 "Ja robiłem u siebie duży remont ok. 110k km temu i właśnie w zakresie wymiany hydrauliki i nowych wałków rozrządu " i jaki koszt całośći? 4 wałków?
OKO Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Musiał bym zobaczyć w papierach w domu. Już minęły ponad dwa lata. Jak nie zapomnę to wrzucę tu ceny wieczorem ale całość wyszła mnie wtedy ok 6k. Wałki regenerowane, głowice po szlifie, hydraulika INA.
marcin007 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 i raczej to powino być problemem- ztarte krzywki na wałkach i popychacze? Po wyminianie tego powninno ustać to dudnienie? tylko przez allegro ? ;/ niebardzo niewidząc krzywki...
OKO Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 i raczej to powino być problemem- ztarte krzywki na wałkach i popychacze? Po wyminianie tego powninno ustać to dudnienie? tylko przez allegro ? ;/ niebardzo niewidząc krzywki... Ciężko określić czy na 100% to jest to. U mnie było to b.głośnie uderzanie w silniku podobne do tego co słychać na Twoim filmiku. Części kupuj tylko ze sprawdzonego źródła, allegro jest siedliskiem chińskich podróbek - tylko opakowanie jest identyczne z oryginalnym!
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 zapytaj o czesci kolegi tom77 z forum
marcin007 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Wysłałem zapytanie... dzięki ! a w między czasie znalazłem coś takiego http://allegro.pl/popychacze-dzwigienki-pestki-audi-2-5-tdi-kute-2-5-i2152320137.html warte nie warte? dziadostwo?
_Makki_ Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Nie jest to tania impreza. U siebie w ex AKE robilem przy przebiegu ok 175tys. Nie pamietam juz tak to bylo dokladnie ale jakos od polowy 2003 juz nie ma tego problemu.. U mnie po dobraniu sie do glowicy znalazlem luzno lezace czesci.. Tutaj zdjecia jednego rodzynka AKE przy przebiegu 210tys. U mnie np wcale lepiej nie bylo..
machina Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 No powiem że nieciekawie to wygląda. Czy to standard w tych motorach czy może jest jakaś przyczyna np. olej?
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Wysłałem zapytanie... dzięki ! a w między czasie znalazłem coś takiego http://allegro.pl/popychacze-dzwigienki-pestki-audi-2-5-tdi-kute-2-5-i2152320137.html warte nie warte? dziadostwo? z allegro?
marcin007 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 tak i podomnie jak u mnie... na wałku rowek około 2-3 minimetrów.... jak będę miał to wstawie fotke.. widać to stantard...? właśnie przebieg około 180 tysi... ;/ kurcze bezrobocie... a tu takie koszty.. dobrze że żony nie ma bo by z domu wygoniła hehe ! wie ktoś mozę gdzie nie drogo mozna dać wałki do regeneracji ? ! ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ---------- Napisałem do Tom77-a o części ale narazie bez echa.. bez odpowiedzi...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się