matyss___ Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 witam....mam zamiar zabrac sie za wymiane sprzegła i teraz mam takie pytanie: w sklepie gościu zaproponował mi kompletne sprzegło firmy Valeo ale z jakims sztywnym kolem dwumasowym czy cos takiego....jak myslicie warto takie coś zakladać?? czy ladowac kase w fabryczny dwumas jaki byl zamontowany?a no i jak to sie ma do napedu quattro.. cena jaka mi wyliczył to 1500zł...duzo , mało? jest druga opcja ...zamontowac zamach i sprzegło od audi b4 z silnika 1Z i tutaj wychodzi 500 zł + zamach ale ponoc sprezynki moga brzeczec w tarczy .....slyszal ktoś coś o tym rozwiazaniu?no i czy warto sie w to pchac.. z góry dzieki za odpowiedź
krzysztof61 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 ja mam tak zrobione jak napisales , kolo sztywne 80 zl + sprzeglo LUK ok 600 zl . nie ma problemu z zalozeniem . sam to zrobilem a nie jestem mechanikiem .
matyss___ Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 a jak z kultura pracy silnika?? buda nie telepie czy cos??
krzysztof61 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 wszystlo jest dobrze . jedynie przy ruszaniu trzeba sie prxyzwyczaic , ze jakby troche mocnie zadrgalo . ale moze mi sie wydaje .