Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z obrotami przy kręceniu kierownicą


AdrianAudi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem gdy skręcam kierownicą do oporu czyli do końca w ostatniej fazie (jak już nie mogę mocniej czyli dochodzi maksymalnego skrętu) silnik wytraca obroty i to bardzo znacząco. Ponadto kierownica lekko odbija. Co to może być?

Jeśli ma to ważne moje audi: a4, 1.8, 96r.

Proszę o porady.

(nie wiedziałem jaki typ silnika wypisać w nawiasach. Jak to sprawdzić?]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki problem gdy skręcam kierownicą do oporu czyli do końca w ostatniej fazie (jak już nie mogę mocniej czyli dochodzi maksymalnego skrętu) silnik wytraca obroty i to bardzo znacząco. Ponadto kierownica lekko odbija. Co to może być?

Jeśli ma to ważne moje audi: a4, 1.8, 96r.

Proszę o porady.

(nie wiedziałem jaki typ silnika wypisać w nawiasach. Jak to sprawdzić?]

było z 1.ooo.ooo razy na forum :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było z 1.ooo.ooo razy na forum :szukaj:

ty niedowartościowany Vipie jak znalazłeś to wklej koledze

a co do problemu to nie wiem czy gdzieś się przy zwrotnicach nie ustawia się oporu, żeby nie katować wspomagania, sprawdź też płyn wspomaganiu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten vip to chyba tylko jego avatar. Ale faktycznie wprowadza w błąd. Góral dzięki za rade. Każda się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe dlatego napisałem niedowartościowany :wink:, tak czy owak ja tez nic nie znalazłem, gdzieś kiedyś słyszałem o takich ogranicznikach, może ktoś jeszcze coś podpowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz problemów z falowaniem obrotów? Bo wg mnie tu tkwi przyczyna, podczas maksymalnego skrętu pompa wspomagania najbardziej obciąża silnik i nie może zachować on optymalnych obrotów. Zrób to bo z czasem może zgasnąć silnik podczas skrętu, wyłączy się wspomaganie i narobisz bałaganu. Pewnie to będzie przepustnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, bo auto trafiło z powodu problemów z rozruchem. Pompa oleju do wymiany. Sama pompa nie jest strasznie droga ale jej wymiana kłopotliwa. Co do tej kierownicy to jak już najważniejsza sprawa zostanie zrobiona zajmę się tymi obrotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawcie mnie, jak się mylę, ale dźwięk/szum i spadek obrotów w max. skręcie kół jest normalny przy wspomaganiu, a jak mocno hałasuje, piszczy, to pompa siada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym co napisał Stomi może być dużo racji. U mnie jest problem z falowaniem obrotów, ale tylko jak jadę na luzie, jak samochód stoi już się normują. No i przy skręcie na maxa kierownicą obroty diametralnie spadają. Ale da się z tym żyć:)

Krogoolec - padająca pompa raczej wyje, piszczeć może coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...