AdrianAudi 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Witam. Mam taki problem gdy skręcam kierownicą do oporu czyli do końca w ostatniej fazie (jak już nie mogę mocniej czyli dochodzi maksymalnego skrętu) silnik wytraca obroty i to bardzo znacząco. Ponadto kierownica lekko odbija. Co to może być? Jeśli ma to ważne moje audi: a4, 1.8, 96r. Proszę o porady. (nie wiedziałem jaki typ silnika wypisać w nawiasach. Jak to sprawdzić?] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulik 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Witam. Mam taki problem gdy skręcam kierownicą do oporu czyli do końca w ostatniej fazie (jak już nie mogę mocniej czyli dochodzi maksymalnego skrętu) silnik wytraca obroty i to bardzo znacząco. Ponadto kierownica lekko odbija. Co to może być?Jeśli ma to ważne moje audi: a4, 1.8, 96r. Proszę o porady. (nie wiedziałem jaki typ silnika wypisać w nawiasach. Jak to sprawdzić?] było z 1.ooo.ooo razy na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianAudi 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 może było i 3mln razy ale szukajka nie znajduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 było z 1.ooo.ooo razy na forum ty niedowartościowany Vipie jak znalazłeś to wklej koledze a co do problemu to nie wiem czy gdzieś się przy zwrotnicach nie ustawia się oporu, żeby nie katować wspomagania, sprawdź też płyn wspomaganiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianAudi 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 ten vip to chyba tylko jego avatar. Ale faktycznie wprowadza w błąd. Góral dzięki za rade. Każda się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 hehe dlatego napisałem niedowartościowany , tak czy owak ja tez nic nie znalazłem, gdzieś kiedyś słyszałem o takich ogranicznikach, może ktoś jeszcze coś podpowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomi 3 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 A nie masz problemów z falowaniem obrotów? Bo wg mnie tu tkwi przyczyna, podczas maksymalnego skrętu pompa wspomagania najbardziej obciąża silnik i nie może zachować on optymalnych obrotów. Zrób to bo z czasem może zgasnąć silnik podczas skrętu, wyłączy się wspomaganie i narobisz bałaganu. Pewnie to będzie przepustnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianAudi 0 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Póki co auto trafiło do mechanika. Zobaczymy co powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil22lodz 0 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Adrian i co było przyczyną mam to samo !! ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianAudi 0 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Nie wiem, bo auto trafiło z powodu problemów z rozruchem. Pompa oleju do wymiany. Sama pompa nie jest strasznie droga ale jej wymiana kłopotliwa. Co do tej kierownicy to jak już najważniejsza sprawa zostanie zrobiona zajmę się tymi obrotami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianAudi 0 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Mechanik powiedział, że wszystko ok, a falowanie jest normalne przy maksymalnym skręceniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krogoolec 0 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 poprawcie mnie, jak się mylę, ale dźwięk/szum i spadek obrotów w max. skręcie kół jest normalny przy wspomaganiu, a jak mocno hałasuje, piszczy, to pompa siada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red0n 0 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 W tym co napisał Stomi może być dużo racji. U mnie jest problem z falowaniem obrotów, ale tylko jak jadę na luzie, jak samochód stoi już się normują. No i przy skręcie na maxa kierownicą obroty diametralnie spadają. Ale da się z tym żyć Krogoolec - padająca pompa raczej wyje, piszczeć może coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krogoolec 0 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 mi w galancie wyła, ale piskliwie, tak mi się skojarzyyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się