Doman13 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Klapka ,która sie znajduje pod filtrem pyłkowym ale nad klapą recyrkulacji ani drgnie, jest ciągle otwarta. Skutkuje to brakiem możliwości zamknięcia tego obiegu. Klimatronik nie pokazuje żadnych błędów, nawet ostatnio zrobiłem adaptację i nic nie zgłosił że ta klapa jest zablokowana. Wiem że jest ta klapa sterowana przez wężyk podciśnienia. i teraz moje pytanie: żeby to naprawić muszę rozkręcać kokpit i wybebeszać wszystko łącznie z dmuchawą? czy jest może jakiś inny sposób (prosty)? jakbym miał schemat tego układu to może sprawa by się wyjaśniła
Doman13 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 piotrze1602 Jakbym miał oznaczenie wszystkich części (reszta tej przewijanej listy) to bym już chyba wiedział jak sie za to wziąć. Dzięki za schemat, on dużo rozjaśnia. Tak czy inaczej czeka mnie rozkręcenie nagrzewnicy :ranting1: czy ktoś wie na co zwracać uwagę przy operacji rozkręcania nagrzewnicy? może ktoś już uzdrowił tą klapkę i może coś o tym napisać.
wojciech007 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Nie wiem czy Ci coś pomogę, ale u mnie w C4 ostatnio cały czas był obieg zamknięty. Dostałem się do klapki, patrzę a tam brak sprężynki. Sprężynka powoduje, że jak nie ma podciśnienia to obieg jest cały czas otwarty. Może podobnie jest u Ciebie. Pokombinuj.
Doman13 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2008 no i u mnie klapa jest cały czas otwarta podciśnienie się pewnie odpięło
wojciech007 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Albo się odpiął przedód idący od zawroka, albo "pompka" siadła. Może to nie jest pompa, ale guma która spełnia zadanie pompki. W autodacie nazwane to jest pompka. U mnie jak włożyłem sprężynkę to podciśnienie było prawidłowo, ale guma była przerwana. Problem rozwiązałem zakładając na przerwaną gumą prezerwatywę. Zobacz na poczatku czy dochodzi podciśnienie do zaworka i czy z niego wychodzi jak zamykasz obieg.
szogun0 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 B Z D U R Y Klapa nad wentylatorem jest klapką zmniejszającą wlot powietrza. Służy ona temu, żeby przy dużych prędkościach nie zerwało wam peruki z głowy. Przymyka się wtedy. Za obieg wewnętrzny odpowiada tylko ta klapka poniżej wentylatora. W niektórych wersjach silnikowych sterownik wogóle nie bierze jej pod uwagę.
wojciech007 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Kolego nie pisz, że moja wypowiedź to bzdury. Wyraźnie napisałem, że u mnie w C4 tak jest i na 200% się nie mylę. Ostatnio rozbieralem cały nadmuch (musiałem wymienić dmuchawę) i wiem co gdzie siedzi. Zasugerowałem tylko, że u kolegi może być podobnie.
Doman13 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2008 dzięki za chęć pomocy, jak tylko będę miał dzień czasu to rozkręcam nagrzewnicę by dostać się do tej klapki, sprawdzę co tam naprawdę siedzi i zrobię fotostory
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się