txc Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 A4 B5 AHU 90KM manual 1999r. STATYCZNE Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74744.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74745.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74746.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74741.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74742.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74743.html DYNAMICZNE Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74748.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74749.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74752.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74750.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74751.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74754.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74747.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74757.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74756.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74758.html
przemik Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 EGR zaslepiony badz nie działa. Reszta OK.
txc Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 Ok dzięki, w sumie to autko mi sporo pali - po mieście jazda w weekendy bez korków dystanse 15-20km wychodzi 7-8L/100KM i dość wolno się nagrzewa przy około -10 trzeba przejechać powiedzmy 12km żeby osiągnął 90 stopni. Czy to może być spowodowane niewłaściwą pracą zaworu EGR?
przemik Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Zgadza się - prawidlowo pracujący EGR przyspiesza rozgrzewanie się auta.
txc Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 Ok jeszcze jedno pytanko: W statycznych logach w grupie 003 MAF (actual) sporo odbiega od MAF (specified) nie mieści się nawet w przedziale 240-340 a zawór EGR w tym czasie ustawiony jest na 4,8% czyli zamknięty więc nawet jakby był sprawny to ta rozbieżność by dalej była dlaczego więc ta przepływka tak odstaje od normy?
grzegorzmen Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Z przepływomierzem wszystko dobrze i te wartości są jak najbardziej poprawne a nawet jak EGR -zaślepiony to w dynamicznych powyżej 1100 w porywach pokazuje
txc Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 ok to przepływkę już zostawię w spokoju, dobiorę się do tego EGRu i napisze Edit: W wężyku podciśnieniowym od EGRa był wsadzony bolec tak żeby EGR się nie otwierał, po udrożnieniu wężyka i przeczyszczeniu EGRa zaczęło hulać. Odczyty przepływomierza na jałowych już się pokrywają ze specyfikacją ale spalanie się nie zmieniło. Dzięki za pomoc...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się