Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problemy z automatem


mikwafel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam taki problem prawdopodobnie z moim automatem a mianowicie podczas jazdy w zakresie od 1400 do ok 2000 obrotów gdy jadę w miarę płynnie występuje szarpanie a objawia się to tym ze obroty falują ok 400 po prostu skaczą. Gdy odpuszczę gaz i samochód sam się toczy to nic się takiego nie dzieje, na postoju przy tych obrotach też wszystko wgląda ok. Usterka ta występuje tylko podczas jazdy i gdy mam wciśnięty nieznacznie pedał gazu w cel przyśpieszenia. Czy może ktoś spotkał się z taką usterką? Moja skrzynia to chyba tiptronik 5-cio biegowy gdyż nie znam się na tym za bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprzęgło to z wymianą ok 900-1000 zł za regenerowane. Zazwyczaj zaraz po sprzęgle leci pompa oleju, następne 600 zł za nową, wymiana oleju z filtrem 350 i spora sumka się uzbiera...Właśnie przerabiam to u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj zaraz po sprzęgle leci pompa oleju, następne 600 zł za nową

Pompa nie jest regułą, rozwala się z powodu poszarpywania na co wpływ ma zużyte sprzęgło, więc nie ma co straszyć. Na marginesie, chciałbym wiedzieć gdzie sprzedają nowe pompy do tych skrzyń za 600 zł, za 700 ciężko używaną kupić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, jakie macie przebiegi ze wam automaty juz odmawiaja posluszenstwa?

Sokram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pierwsze oznaki słabości skrzynia pokazała przy 280 tysiącach, a sprzęgło definitywnie rozpadło się przy równych 300, przebieg autentyczny, auto dość mocno dostawało w kość. Teraz przy 360 tysiącach rozpadła się pompa oleju w skrzyni i regenerowane sprzęgło, wstawiłem drugą skrzynkę i jak na razie śmiga jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najtaniej naprawa automatu w b5 wychodzi jak sie go wywali i wsadzi manual :decayed: