Szymoonk 2 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Postanowiłem podnieść moc potwora jakim jest 1Z, i wybór padł na wymianę całego sterownika na 16 bit. Szarpanie przy jeździe stała prędkością tj. 50-60 na czwartym biegu ustąpiły całkowicie. Szarpanie po puszczeniu gazu również zniknęło. Zaczynam myśleć ze to wina Ecu była. Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polny 0 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 A na 1 i 2 biegu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasken 0 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Ja teraz będe zamawiał nowy odbijak, bo jak sie okazało mam go pękniętego na pół i zaciągnietego trytytkami, być może to będzie powód szarpania u mnie. Nawet nie wiedziałem o tej czołowej poduszce silnika przy chłodnicy. Myślałem że to jakaś guma i nie ma znaczenia. Oby pomogło. Szymonik pisałeś że regulowali Ci ten odbijak, niebardzo rozumiem jak to wyregulować do dołu jak napisałeś. Proszę o pomoc. Być może u kogoś już ustały te szarpnięcia? HELP ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Przy puszczeniu gazu silnik opada i przytrzymuje go odbijak a przy ruszaniu silnik podrywa do gory i takze i opiera sie na odbijaku.U mnie jest w idealnym tanie,były robione jego regulacje i nic:| ---------- Post dopisany at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany at 13:19 ---------- Moze jakis luz jest miedzy skrzynia a silnikiem:/ ale z drugiej str mialem wymieniana skrzynie i sprzeglo i mysle ze mechanik by to zauwazyl:/ nie mam juz pojecia:kwasny: w kazdym badz razie wczesnienj takie objawy tez mialem i nadal mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Koledzy powiedzcie mi ile jest poduszek pod silnikiem i skrzynią w 1Z? I jaki jest koszt poduszek i wymiany? U mnie też jest to szarpanie, czuć , że auto nie jedzie płynnie. Drgawki są też jak odpuszczam gaz na V biegu z prędkości 100 do 90 to czuć szarpanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasken 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 pod silnikiem sa dwie plus jeden odbijak i pod skrzynia sa dwie. Tyle że u nas nie ma drgawek tylko jedno mocne szarpnięcie przy dodaniu gazu i jedno mocne szarpnięcie przy całkowitym jego puszczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Dokładnie:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasken 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Odświeżę troszkę temat. Czy ktoś już się z tym szarpnięciem uporał? Panowie pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
08meloki 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 witam od pewnego czasu śledzę temat i problem dotyka roczników 95-97.posiadam 1z -96 skrzynię-synchroniozatory sypały się średnio ok.6m-cy najczęściej 3 bieg jeden raz 5-tka okazało się uszkodzenie 2-wóch sprężyn tarczy po wymianie kpl.sachs kangurka nie ma ,ale przy odjęciu gazu na ciepłym silniku jest silne szarpnięcie jakby uderzenie młotem.poduszki zmienione sprawdzone i co dalej z tym czyżby tak już jest w naszych a4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasken 0 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 to jest wlasnie dzwine. Bo kazdy jak narazie pisze ze to ma takie szarpanie ale to nie mozliwe zeby kazdy tak mial bo to by jakas masakra byla. ---------- Post dopisany 18-05-2013 at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2013 at 23:17 ---------- Jakieś postępy. Ktoś już wpadł jak temu zapobiec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Moze byc luz gdzies w ukladzie napedowym ze powoduje takie szarpania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha1 1 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 oj panowie tez potrzebuje pomocy w tym temacie szrpie po puszczeniu gazu masakra help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 proponuje dokładnie się przyjrzeć i ewentualnie wymienić ten cienki wężyk od regulatora ciśnienia idący z przepustnicy. http://a4-klub.pl/1-6-210/to-wezyk-kupic-zdjecie-274135/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Ale u mnie to jest szarpanie od strony mechanicznej az lewarkiem zatrzesie. a nie przerywanie jakby paliwo nie dochodzilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha1 1 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 kolego ja mam ten cienki weżyk nowy bo go jakis czas temu wymienialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Uporałem sie z szarpaniem.Mechanik zrobil na swój sposób przednia poduszke (na odbijaku ).Szarpanie powodowało zbyt mocne podrywanie silnika przy naciskaniu gazu. Wkoncu inaczej sie jezdzi:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 masz jakies foty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasken 0 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Mozesz powiedziec jak to naprawil? ---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ---------- Co dokladnie zrobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polny 0 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Właśnie , opis dokładny albo foto bo rozbudziłeś nadzieję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Dziwna bo ja też go regulowałem i lipa nic nie pomogło,napisz jak dokładnie to zrobił???? Ja obstawiam wewnetrzne przeguby albo luz na mech różnicowym w skrzyni. Tylko tak że luzu na wew nie mam wcale i zew teża na skrzyni jest lekki luz ale ponoć mechanik powiedział ze to nie bedzie to. Pokombinuje może z tym odbojnikiem:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się