e9matic 0 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witam. Przymierzam się do wymiany amortyzatorów na tył w sobotę. Chciałbym Was podpytać, czy oprócz samych amorków oraz kompletu odbojów z osłonami, trzeba coś jeszcze dokupić ? Są tam jakieś ważne elementy, w które warto zainwestować i mieć święty spokój ? Byłbym wdzięczny za ewentualna pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 nie ja tez tylko amorki odboje i osłony wymieniłem, masz ośkę to tuleje od razu w belce obadaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Tuleje jak najbardziej trzeba sprawdzić, ale chodziło mi bardziej o gumy, podkładki, które przychodzą przy montażu amorka. Czy coś z tych rzeczy, trzeba wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal-oracz 0 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Kolego sprawdz tuleje i tylko tyle nic więcej nie trzeba wymieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Zmieniam w takim razie amorki z osłonami + odboje. Jak oczywiście pogoda w sobotę pozwoli. Dzięki za pomoc koledzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekM 1 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Jak chcesz wymieniać tuleje w belce to zarezerwuj sobie trochę więcej czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 albo dobry ściągacz zrób lub kup i wymienisz te tuleje w 20min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Wymiana amorków przebiegła bardzo szybko. Półtorej godziny na stronę. Najwięcej zabawy było z boczkami Okazało się, tak jak mówiliście koledzy, że tuleje na belce są do wymiany. Oprócz tego, poprzedni właściciel wymieniał już jeden z amorków, ale k***a nie dał podpory prowadzącej na sprężynę talerzową ( 8d0 512 297 A ) Już zamówiona w Motorpolu ( brak w zamienniku, tylko oryginał - 17 zł ). Wie ktoś jak zrobić taki ściągacz ? Albo jakiś link z allegro na wzór ? Byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 kolego ja tez wymienialem tuleje w tylnej belce i cis mo tma jeszcze stuka na nierownosciach mowiąze jakies talezyki co ida nad amorem u góry ale jak to sie fachowo nazywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się