mulan Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 witam, kupiłem auto z założoną instalacją STAG 200, posiadam takie problemy gdy jadę na gazie: 1. przy przełączaniu na gaz gaśnie (obroty spadają aż do zgaśnięcia) 2. wpada w niskie obroty przy naciśnięciu sprzęgła co powoduje czasami zgaśnięcie lub drganie samochodem 3. dużo białej pary z rury wydechowej się wydostaje 4. dławi się przy przyspieszaniu (szarpanie) instalacja ma ok 1,5 roku i raczej jestem pewien że nic nie było przy niej robione. co radzicie, co trzeba w takiej sytuacji zrobić żeby doprowadzić do pełnej sprawności? na benzynie nie ma tych objawów!
aramis Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Może to pomoże : http://www.ac.com.pl/autogaz/stag50/stag50_100.pdf
mulan Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 znalazlem niby dobrego, polecanego gazownika. 1. wyregulowal instalacje 2. wymienil filterki 3. no i sie okazalo ze mialem straszne przebicia na przewodach wysokiego napiecia dzis odebralem samochod i jest juz lepiej. ale nadal gasnie w trakcie jazdy gdy wciskam sprzeglo. przejechalem ok 10 km i 3 razy mi zgasl. jutro jade jeszcze raz w tej sprawie. gazownik mi mowil ze ta listwa moze sie nadawac niedlugo do wymiany (duzy koszt) oraz mowil zebym zrobil diagnostyke silnika bo samochod ma mala moc przy przyspieszaniu. dam znac czy uda sie wyeliminowac problem gasniecia. na poczatku zle napisalem mam instalcje STAG 200 !
mulan Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2008 na benzynie minimalnie mi spadaja obroty. nigdy nie doprowadzilo to do zgasniecia samochodu. jade dzis na diagnostyke silnika. zobaczymy co tam wyjdzie.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 wyczyść przepustnicę. Dopilnuj żeby gaziarz nie odwalał kaszany tylko raz a dobrze zrobił mapę od zera.
aramis Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 wyczyść przepustnicę. Dopilnuj żeby gaziarz nie odwalał kaszany tylko raz a dobrze zrobił mapę od zera. No i tu właśnie jest problem że ciężko takiego znaleźć bo większość robi tylko autoadaptację na biegu jałowym i kasa. Najlepiej się zaciąć i zrobić to samemu, żeby było dobrze trzeba troszkę czasu żeby pojeździć i dostroić. Potrzebny interfejs, laptop i instrukcja, naprawdę nie jest to trudne a warto ustawić żeby sie nie męczyć jazdą na gazie, i nie wydawać kasy na pseudo fachowców.
mulan Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2008 witam, teraz jest dobrze. tak mi sie wydaje, poki co jezdzi auto dobrze. po wizycie u diagnosty silnika okazalo sie ze nie mam zadnych bledow. przepustnica czysta + sprawdzal jakis filtr przed przepustnica. cos tam wyregulowal podlaczajac sie laptopem. pojechalem do gazownika on tez cos jeszcze wyregulowal wzgledem do benzyny. poki co jezdzi dobrze.
wojtek2626 Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Na poczatek sprawdź na Vagu czy nie ma jakis błedów w ECU i jak działa sonda. Jeżeli b edzie wszystko OK to musisz zrobić pełna mape wtrysku podczas jazdy, samoadaptacja na tym sterowniku nie jest za dobra. Dla swietego spokoju wymień na STAG300 jest duzo lepszym sterownikiem i jest bardziej uniwersalny, obsługuje wszystkie typy wtryskiwaczy. Napisz jaki kolor masz wtryskiwaczy moga byc za wolne istąd problemy na wolnych obrotach
mulan Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Opublikowano 28 Maja 2008 z Torunia No może cos byc z tym sterownikiem. Jezeli jest goracy dzien to nie gasnie a drgania sa duzo mniejsze, ale zdarza mu sie.[br]Dopisany: 12 Maj 2008, 14:58 _________________________________________________a czy zle zalozona instalacja moze byc powodem duzego brania oleju przez silnik ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się