sasza Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Witam. :-) Mam pytanko, posiada może ktoś z tu obecnych taki programik jak etka ? Potrzebuje jednego schemaciku.
sasza Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 Nie wiem czy tam takie coś jest. Potrzebuje dwóch schematów a mianowicie kostek tych którymi łączymy wiązkę z komory silnika z wnętrzem pojazdu. Tam jest ich 4, biała, zółta, pomarańczowa i czarna. I potrzebuje rozpiske do 1.9 Tdi 110ps AFN 2000r polift i do 2.5 Tdi nie wiem jakie oznaczenie ale też 2000r i polift. Dzięki z góry za pomoc O te chodzi: http://www.google.pl/imgres?q=kostki+ecu+a4+b5&um=1&hl=pl&sa=N&biw=1280&bih=828&tbm=isch&tbnid=h9HNrjJCVVAsbM:&imgrefurl=http://angliki.info/f26/audi-a4-b5-montaz-klimatronika-2117.html&docid=hdNeFo25cqcl2M&imgurl=http://img651.imageshack.us/img651/5863/p1010080y.jpg&w=1600&h=1200&ei=4XhaT-vLLYnntQbX-ICdDA&zoom=1&iact=hc&vpx=429&vpy=164&dur=2802&hovh=147&hovw=212&tx=146&ty=102&sig=109665097822438496706&page=1&tbnh=147&tbnw=212&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:1,s:0
Jaszczur87 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 kolego ale Ty potrzebujesz rozpiskę pinów w tych kostkach? jeżeli tak to nie etka tylko elsa:)
sasza Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 Tak tak, rozpiske pinów. No właśnie nie wiedziałem gdzie tego szukać. A elsy nie posiadasz czasem ?
sasza Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 Kurde no to jestem w kropce. Ktoś może z forum ma elsę ?
pieciajek Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Kolego jak robisz przebudowę z 2,5 na 1,9 to bym pomógł ale nie wiem czy jest tak samo bo ja robiłem z 2,5 na 1,9 ale 115 PD i tak, kostka biała jest od pedału gazu i czujników na pedałach i jest tak sama , kostki brązowa i czarna to przewody od czujników oleju temp i innych sygnałów jak obrotomierz. Kostka czerwona to zasialnie ECU i rozrusznik i w niej może Ci brakować jakiegoś czerwonego przewodu a w pomoarańczowej wszystko jest tak samo tylko ten grubszy przewód czarwony musisz przełożyć w inny pin żeby się pokrywały przewody bo inaczej nie będzie maił komputera zasilania, jest wtedy brak możliwości odpalenia silnika i diagnozy przez OBD. Jak coś to jeszcze sprawdze dokładnie rozpiskę i napiszę we wątku.
sasza Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 No właśnie zasilanie już ogarneliśmy, tylko jeszcze męczymy obrotomierz i czujnik ciśnienia oleju bo coś trybić nie chce. ;/ Poza tym wszystko już śmiga. :-)
pieciajek Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 A ja mam tak opisane. Pomarańczowa kostka przepiąć pin4 na pin 1 (czerwony gruby 12V stały) Czarna kostka pin6 (niebieski/biały- temp oleju) Brązowa kostka pin2 (żółty/brązowy - do licznika zielona kostka pin14) pin9 (fioletowy - do licznika zielona kostka pin15) tego fioletowego jak nie będziesz miał to na silniku jest błąd że jest crash wypadek bo nie widzi sensora poduszek. Biała kostka - czerwony gruby ma być do stałego plusa 12V we wiązce. Tak mam ale to opis tak na szybko i do 115 kucy więc może się nieco kolorystyka nie zgadzać u Ciebie.
kuba84 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 tylko jeszcze męczymy obrotomierz i czujnik ciśnienia oleju bo coś trybić nie chce. ;/ z obrotomierzem może być kwestia kodowania licznika kanały 60 61 62 sprawdź jakie masz kodowanie i ew. ustaw na 0.
pieciajek Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 I jak tak kolego sasza, ogarnięty temat czy coś tak jeszcze trzeba poprawić bo nie fuka??
sasza Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 wszystko za***prza już z rok wystarczyło zmienić kodowanie, bo 2,5tdi było po canie. A ogólnie w kostkach wystarczy przepiąć stałe zasilanie i wsio:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się