deex Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Witam Przedstawiam wykres mojej b7-mki 2.0 TDI BLB +modyfikacja softu , wywalony katalizator i tłumik srodkowy Widac na wykresie przeładowanie w dolnym zakresie obrotów , nalezało przeczyscic swistaka http://images50.fotosik.pl/1416/40beaafc25105f2f.jpg
Piotrek98igo Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 kiedy tego moda robiles?niezly wynik 1 raz widze tyle ze 140
ArkadiuS Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 kiedy tego moda robiles?niezly wynik 1 raz widze tyle ze 140 dokładnie to samo pomyślałem. Taki wynik na takich modach. Ciekawe jak mocno kopci hehehe
stefan1986 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Niuton taki jak u mnie, natomiast 15 KM masz więcej, rzeczywiście jak na sam sof to przyrost bardzo duży.
deex Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 mod robiony ok 2 miesiecy temu , Kopci jak kazdy diesel przy bucie
Piotrek98igo Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 2miesiace temu czyli jak byly te mega mrozy po -20C,to czemu temp jest taka wysoka na wykresie?
Jarol Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 2miesiace temu czyli jak byly te mega mrozy po -20C,to czemu temp jest taka wysoka na wykresie? Pewnie po to żeby tak duża moc była na wykresie
Piotrek98igo Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 2miesiace temu czyli jak byly te mega mrozy po -20C,to czemu temp jest taka wysoka na wykresie? Pewnie po to żeby tak duża moc była na wykresie nie chcialem tego pisac wprost
deex Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 wyzsza temp. powietrza, to wyzsza temp. w dolocie a co za tym idzie mniejsza wartosc mocy , zapewne znacznie nizsza temp. podnosła by nieznacznie wartosc mocy ... Pozatym auto hamowane w zamknientym warsztacie (ogzewanym ) a nie na podwórku hehehe
Dranek Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Popatrzcie na serię, jest o 13,6KM większa niż standard, nie wiem jak jest w VW, ale ja pracowałem przez 5lat na montowni silników w toyocie i takich bonusów nie widziałem... Śrubki darmo nie dadzą, co dopiero 14KM Jeżeli miałby serię 140KM to by wyszło 168,2KM czyli normalny przyrost 20%, może hamownia miała gorszy dzień i wypluła tyle kucyków...?
Piotrek98igo Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 deex wytlumacz mi jak przy -25C moze byc temp 28C,w domu ciezko taka uzyskac w zime widzialem sporo wykresow na forum w zimie i zazwyczaj temp jest okolo od -3C do 5C taka temp 28C to jest w lato,takze w mysl tego co napisales jest tak ,miales zimno w dolocie, a temp zostala oszukana dla lepszego wyniku,bo tak jak napisales przy wyzszej wychodzi mniej. Dranek VW tak ma ze sa bonusy i to nic dziwnego
deex Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Hamowane na Obciazeniowej hamowni podwoziowej 4wd z mozliwoscia AWD ( www.dyno.pl ) To nie jest hamownia podwoziowa inercyjna , gdzie wynik morze byc nie rzeczywisty ... Wiec watpie ze ta karuzela miała gorszy dzien... Tak czy siak , wrazenia z jazdy sa bardzo pozytywne po modyfikacji ,auto ktore ma prawie 1600 kg wyprzedza bardzo żwawo , ze swiateł tez dobrze startuje , czego chciec wiecej ...To juz moje 6 auto modyfikowane w dyno.pl i za kazdym razem jestem mega zadowolony Pozdro 600V ---------- Post added at 10:47 ---------- Previous post was at 10:37 ---------- deex wytlumacz mi jak przy -25C moze byc temp 28C,w domu ciezko taka uzyskac w zime widzialem sporo wykresow na forum w zimie i zazwyczaj temp jest okolo od -3C do 5C taka temp 28C to jest w lato,takze w mysl tego co napisales jest tak ,miales zimno w dolocie, a temp zostala oszukana dla lepszego wyniku,bo tak jak napisales przy wyzszej wychodzi mniej. Dranek VW tak ma ze sa bonusy i to nic dziwnego Kolego masz racje co do tej temp. ale co to zmienia , wiadoma sprawa ze auto przy nizszych temp. bedzie miało lepsze wartosci na wykresie , przy wyzszej temp bedzie gorszy wykres , Hamujac auto zima moj wykres ma wartosc 181 ps , w lato na tej samej hamowni wartosc moze spasc powiedzmy do 175 ps i to jest normalne z winy wyzszej temp w dolocie ....
Piotrek98igo Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 jeszcze raz ,miales niska temp w dolocie to juz jest bonus+zawyzona temp na hamowni to tez jest bonus. 2 bonusy za jednym razem teraz 2 bonusy w dol na -, czyli hamowanie w upalny dzien gdzie dolot puchnie+zanizona temp na hamowni np 2C =wynik mizerny
deex Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 nie rozumiem dlaczego zawyzona temp. na hamowni to bonus ? rozwin swoja mysl ...
Piotrek98igo Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 poniewaz jest obrana norma, jezeli temp jest powyzej normy to masz dodatkowe konie ,jezeli jest ponizej to ci odejmuje.
lukas12p Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 poniewaz jest obrana norma, jezeli temp jest powyzej normy to masz dodatkowe konie ,jezeli jest ponizej to ci odejmuje. Witam, Przy okazji oceny wykresu chciałem się coś upewnić. Byłem na hamowni, na wykresie wypluło mi 146KM przy -14C, czy to znaczy że tyle KM mam w warunkach "normalnych" czyli np 15C, a w lecie przy 35C będzie realnie około 140KM? Pozdrawiam
Piotrek98igo Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 a gdzie byles na tej hamowni pokaz wykres
Piotrek98igo Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 ladna seria,ale avf czesto sie spotyka z takimi bonusami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się