Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Druga turbina padła po przejechaniu 5 tyś kilometrów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam wielki problem oturz wymieniłem turbine zaraz po przyjezdzie z niemczech auto kupowałem z uszkodzonym turbo nie było rozpadniete do końca poniewarz auto miało normalna siłem tylko turbina dziwnie chałasowała po wymianie było ok aż do poniedziałku turbo zaczeło wydawac dziwne dzwieki ściagnolem waz wylotowy z turbo i okazało sie ze jest tam tyle oleju ze aż kapało turbo poszło do regeneracji.Pozatym na miarce było ledwo minimum oleju.

Po wizycie u mechanika okazało sie ze silnik ma straszne przedmuchy poniewaz przewodem odpowietrzenia silnik leci biały dym i przyznam ze leci go tyle ze przy ujsciu tego przwodu do weze ssacego przed turbo zbiera sie dosc duza ilosc oleju dodam ze autko ma 140000tys przebiegu predzej wymienilem cała hydrałlike walki oddalem do regeneracji odma czysta jak łza auto ma potwierdzony przebieg w ASO

Opublikowano

kolego no to mamy tak samo, zrobilem to samo walki, turbo, a potem zrobily sie przedmuchy, tylko ze w moim przypadkuprzez pewnien czas oleju przez odme nie wydmuchiwalo a teraz dmucha, pytanie co mu sie stalo ze go nagle przedmuchalo, pozdrawiam

Opublikowano

czytalem twoj temat problem podobny tylko ze chyba twoje auto troche kopci moje wcale mam jeszcze jedno pytanie czy na koncu odmy(samej plastikowej czesci) powinien byc oring w etce tego nie widac a mechanik miał na stanie odme od nowszego modelu i tam byl oring

Opublikowano

moje auto kopicilo, teraz juz nie olej troche rzuca, ale zupelnie mu sie poprawilo jak Rogal go ustawil, mam namysli zawirusowal i niema przeladowan turbiny ktora byla wymieniona, teraz jak dostanie bardzo w tylek to olej wyrzuca troche, wolalbym zeby tego nie bylo no ale narazie jedzi i tyle, pytanie na jakim oleju jedzisz?? bo ten co masz moze miec zle parametry??

co do oringu?? chodzi ci o wyjscie z odmy na gore do weza, czy o oring na dole odmy w srodku silnika??

Opublikowano

czytalem twoj temat problem podobny tylko ze chyba twoje auto troche kopci moje wcale mam jeszcze jedno pytanie czy na koncu odmy(samej plastikowej czesci) powinien byc oring w etce tego nie widac a mechanik miał na stanie odme od nowszego modelu i tam byl oring

Odma zostala zmieniona po 2001 roku na nowszy typ.

Opublikowano

tylko ze u mnie nie wystepuje przeladownie nie ma zadnych bledów olej wlany to castrol 5w 40 chodzi mi o ten oring nie na przewodzie tylko na odmie tym samym wkładzie ktory w starszych modelach sie wymienia Ciekawa sprawa jest tez to ze gdy na zapalonym silnku otworzy sie korek wlewu pleju to nie ma takiego "podmuchu"powietrza wydobywa sie tylko delikatna biała mgielka i to wcale nie pod duzym cisnieniem dziwna sprawa

Opublikowano

to wiec jezeli co chodzo ten srodeczek to tak ja mam tam oring bo sam ta odme zmienialem wiec wiem, i z etgo co widzialem w temacie wymiana odmy to wlasnie ten oring tam powinien byc, a to co u ciebie niema??

Opublikowano

to wychodzi na to ze turbina ci pada przez znieczyszczenia wydostajace sie ze skrzyni korbowej, mi nie powiem czasami wyrzuca szczegolnie jak porzadnie w tylek dostanie ale narazie odpukac turbo smiga bez zarzutu, pozdrawiam

Opublikowano

cieżko powiedziec czy dokladnie pada od tego ze dostały sie jakies zanieczyszczenia bardziej przez to ze w silniku panuje za duze cisnienie i od turbo nie odplywa dobrze olej

Opublikowano

kolego bartek213 podsumowujac nasze gdybanie co sie z naszymi v6 dzieje, ja teraz jezdze i od dwoch tygodni nic oleju nie ubywa i tak mialem wczesniej jednakze ostatnio jak na autostradzie dalem dobrze w palnik to po 2 tys ubylo mi litr oleju, wiadomo przez co przez waz od odmy a potem znajduje sie on w intercoolerach, historia nasza taka sama zaczelo mi sie to robic po zrobieniu walkow wczesniej grama nie bral, takze tu musimy szukac przyczyny, ja stawiam na to ze jak robili walki czy u mnie czy u ciebie wyjmujac je trzeba odkrecic sryby trzymajace wtryski a co za tym idzie poruszyly sie one i teraz nie trzymaja cisnienia powodujac duze cisnienie w silniku, trzeba zatem zciagac pokrywy zaworow wyciagac wszystkie wtryski i klasc nowe podkladki miedziane pod nie, ja mam zamiar to zrobic jak tylko wroce do kraju, jezeli nie to to tylko moga byc pierscienie, tylko za bardzo w to nie wierze bo pierscienie nie padaja od razu a na dodatek auto nic mi nie kopci??

Moze ktos ma inna teorie nich sie wypowie, pozdrawiam :hi:

Opublikowano

z tymi podkładkami to jest naprawde madry pomysł powiem ci kolego postaram sie to u mnie zrobic moj robi dokladnie to samo jak jezdze spokojnie to ani grama jak dam w palnik to zre olej jak wsciekły. Co do pierscieni to nie jest mozliwe by były w tak kiepskim stanie poniewaz rano silnika nie dało by sie normalnie uruchomic a moj rano pali od kopa i wogule nie kopci to jest naj dziwniejsze.Ewentualnie zostaja jeszcze uszczeliki pod glowicami

Opublikowano

a kiedy bedziesz to robil??? bo ja dopiero za miesiac jak wroce z zagranicy, takze dopiero wtedy bede wiedzial, mowisz uszczelki pod glowicami, ale to troche niemozliwe zeby w obu naszych autach padly uszczelki, przyczyna musi byc ta sama, ja zaryzykuje kika zlotych ale bynajmniej bede pewny, a jak juz sie wtryski wyciagnie to sprawdzi sie cisnienie sprezania i bedzie wszystko jasne!!!

pozdrawiam

Opublikowano

napewno zrobie to do konca tygodnia bo autko mam jeszcze rozebrane tak ze pasuje zeby to zrobic za jednym razem jak tylko bede miał gotowe dam znac jak ktos mial by jakies inne propozycje to prosze pisac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...