Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lepiej wymienić całe zawieszenie czy poszczególne wahacze ?


juzek114

Rekomendowane odpowiedzi

auto kupilem w maju tamtego roku, przejechalem 5k i wszystko już latało. Jak kupowałem auto to było cicho. Wiadomo auto po niemcurach jeździło to spokoj, wpadło do polski i od razu wpiernicz dostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a od czego to zalezy ze fabryczne ori zawieszenie wytrzyma najdłuzej i nic nie zastopi nawet Lm braciaka apu ma 230 tys i wszytsko ori i niema jeszcze zadnych luzow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniam parami na lemki, raz się skusiłem na febi i padły po 8 tyś :facepalm: (górne)

Jak auto kupiłem wszystkie były jeszcze ori ale góra nadawała się już do wymiany, dolne oryginalne śmigają nadal bez problemu już od około 15 tyś więc moim zdaniem nie ma sensu wymieniać wszystkich na raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sam wymieniasz sobie wahacze to polecam wymianę tego, co padło. jak gdzieś to chyba zdecydowałbym się na wymianę całości. Tym bardziej, że komplet kupisz taniej niż jak co jakiś czas będziesz dokupował pojedyncze wahacze no i wymiana też taniej wyjdzie niż co chwilę trzeba będzie coś wymienić.

a swoją drogą poprzedni właściciel założył jakieś qap czy jakoś tak wahacze i po kolei padają wszystkie. już mam kolejne do wymiany, ale wrzucam tylko lema teraz i jest wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...