Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie, nieustępujące po wyczyszczeniu nastawnika


daw2

Rekomendowane odpowiedzi

lutuję z powrotem ten kabelek i oddaje nastawnik do czyszczenia. Jak się zlutuje biało niebieski kabel to płynniej będzie na niższych biegach (najbardziej szarpało na 2) ale za to na 4 i 5 przy niższych obrotach będzie szarpać, jak wyczyszczą nastawnik to dam znać czy pomogło.

Powtarzam jeszcze raz nastawnik nie jest brudny jest źle złożony albo jak ma softa to wina softa tyle.

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ----------

co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika?

Dokładnie koledzy źle składacie nastawniki wszyscy popełniacie ten sam błąd, borykałem się z tym dziesiątki godzin i nie zliczona ilość rozbieranego nastawnika w końcu doszedłem do tego dlaczego poszarpuje przy płynnej jeździe przy niższych obrotach.Wielu się z tym boryka na różnych forach.

Podpowiem krótko wina leży w nastawniku nic nie trzeba ciąć ani kombinować a moja pomoc prze ten post jest taka że wielu osobom pozwoli to uniknąć zbędnych kosztów na poduszki, plecionki i inne bzdety.

Rozbierać analizować składać i może nawet nie świadomie komuś się uda dobrze złożyć nastawnik bo jest to banalna wręcz przyczyna ,ale diabeł tkwi w szczegółach.

Przepraszam że nie podpowiem w prost o co biega, trochę panowie samozaparcia.

Pozdro.

Akurat moglbys powiedziec,bo niektorzy sie mecza ktorzy nie maja wiedzy.I potem przeklinaja ze sie wzieli a tak bedzie latwiej po to forum

Ja akurat zawsze nie mialem klopotu z nastawnikiem i jakos skladam i rozkladam z zamknietymi oczami i zawsze smiga:decayed:

Dlatego jak sie nie ma wiedzy to się nie bierze za rozbieranie pompy wtryskowej.

Sory ale nie moge sie powstrzymac na C*h*j jestes na tym forum zeby samemu czerpac korzysci nie jezdzac po mechanikach a inni niech jezdza i placa.Takiego czegos nie rozumiem.Zobaczymy jak ty bedziesz potrzebowal pomocy.:thumbdown::thumbdown:

Tesz borykam sie z tym problemem od jakigoś czasu i poniosłem ogromny koszt wymieniając podzespoły , kolega go rozwiązał ino nie chce sie podzielić wiedzą to wiesz co zrób kolego PEOY32 walni sie w łeb:glupek2: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znając życie w ogóle nie wie jak się za to zabrać ale jak wiadomo przez internet każdy jest najlepszym mechanikiem... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innych forach problem leżal albo w cewce czyli opiłki kaleczyły izolację uzwojenia lub bledny montaż cewki w nastawniku- musi być wyregulowana szczelina pomiedzy stojanem a wirnikiem tak zeby nie ocierało i było symetrycznie. Tu nie ma códów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innych forach problem leżal albo w cewce czyli opiłki kaleczyły izolację uzwojenia lub bledny montaż cewki w nastawniku- musi być wyregulowana szczelina pomiedzy stojanem a wirnikiem tak zeby nie ocierało i było symetrycznie. Tu nie ma códów:)

BRAWO KOLEGO daw2 i tu jest cały problem szczelina musi być idealnie równo po obu stronach.

A do wszystkich co na mnie wieszali psy trzeba czasami ruszyć dynią w tym nastawniku nie ma nic skomplikowanego.

---------- Post dopisany at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany at 19:28 ----------

Na innych forach problem leżal albo w cewce czyli opiłki kaleczyły izolację uzwojenia lub bledny montaż cewki w nastawniku- musi być wyregulowana szczelina pomiedzy stojanem a wirnikiem tak zeby nie ocierało i było symetrycznie. Tu nie ma códów:)

BRAWO KOLEGO daw2 i tu jest cały problem szczelina musi być idealnie równo po obu stronach.

A do wszystkich co na mnie wieszali psy trzeba czasami ruszyć dynią w tym nastawniku nie ma nic skomplikowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innych forach problem leżal albo w cewce czyli opiłki kaleczyły izolację uzwojenia lub bledny montaż cewki w nastawniku- musi być wyregulowana szczelina pomiedzy stojanem a wirnikiem tak zeby nie ocierało i było symetrycznie. Tu nie ma códów:)

BRAWO KOLEGO daw2 i tu jest cały problem szczelina musi być idealnie równo po obu stronach.

A do wszystkich co na mnie wieszali psy trzeba czasami ruszyć dynią w tym nastawniku nie ma nic skomplikowanego.

---------- Post dopisany at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany at 19:28 ----------

Na innych forach problem leżal albo w cewce czyli opiłki kaleczyły izolację uzwojenia lub bledny montaż cewki w nastawniku- musi być wyregulowana szczelina pomiedzy stojanem a wirnikiem tak zeby nie ocierało i było symetrycznie. Tu nie ma códów:)

BRAWO KOLEGO daw2 i tu jest cały problem szczelina musi być idealnie równo po obu stronach.

A do wszystkich co na mnie wieszali psy trzeba czasami ruszyć dynią w tym nastawniku nie ma nic skomplikowanego.

Kolego, dla Ciebie być może to oczywiste, ale dla kogoś kto jest np. architektem, budowlańcem itd... to dla niego już nie jest takie oczywiste... ciekaw jestem czy dla Ciebie oczywistym wyborem byłoby ustawienie partycji w systemie plików NFTS czy FAT32... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w tym temacie ktoś pisał o tym, że po odcięciu owego przewodu, nie działa tempomat i ktoś założył włącznik pod kierownicą? Jeżeli tak to mam pytanie jak połączyć wszystko w ten sposób, aby przycisk (suwak) włączający i wyłączający tempomat, odcinał i załączał sygnał który idzie przez ten przewód, aby nie trzeba było montować nie potrzebnych przełączników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyeliminowałeś tą nieszczelność w układzie?

IC płukałeś czymś specjalnym czy ropa i jazda?

---------- Post dopisany at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:27 ----------

Jak wyeliminowałeś tą nieszczelność w układzie?

IC płukałeś czymś specjalnym czy ropa i jazda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program napisany specjalnie. Testowany przed i po programie. Dziwny zbieg okoliczności tydzień po programie :(

---------- Post dopisany 10-05-2012 at 08:02 ---------- Poprzedni post napisany 09-05-2012 at 18:15 ----------

Jaki jest skutek odlaczenia kabla idący do sterownika?? Może się cos popsuć więcej niż do tej pory??

---------- Post dopisany at 08:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:02 ----------

Jaki jest skutek odliczenia kabla idący do sterownika?? Może się cos popsuć więcej niż do tej pory??

---------- Post dopisany 13-05-2012 at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2012 at 08:02 ----------

oki to odcinam kabel ;)

---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ----------

oki to odcinam kabel ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program napisany specjalnie. Testowany przed i po programie. Dziwny zbieg okoliczności tydzień po programie :(

---------- Post dopisany 10-05-2012 at 08:02 ---------- Poprzedni post napisany 09-05-2012 at 18:15 ----------

Jaki jest skutek odlaczenia kabla idący do sterownika?? Może się cos popsuć więcej niż do tej pory??

---------- Post dopisany at 08:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:02 ----------

Jaki jest skutek odliczenia kabla idący do sterownika?? Może się cos popsuć więcej niż do tej pory??

---------- Post dopisany 13-05-2012 at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2012 at 08:02 ----------

oki to odcinam kabel ;)

---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ----------

oki to odcinam kabel ;)

ja kolego jezdze już 4miesiace i nic sie nie stało
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jeżdżę i nie narzekam, trzeba tylko delikatniej się obchodzić ze sprzęgłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem nastawnik, ponownie połączyłem kabelek za licznikiem. Dalej te same objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze szarpie to nie znaczy ze moze byc nastawnik... moze sie przeslizgiwac tarcza sprzegła problem zaczyna sie na 5biegu i pomału zchodzi na mniejsze biegi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze szarpie to nie znaczy ze moze byc nastawnik... moze sie przeslizgiwac tarcza sprzegła problem zaczyna sie na 5biegu i pomału zchodzi na mniejsze biegi...

Wydaje mi się, że gdyby było to sprzęgło to odpięcie przewodu od impulsatora nie pomagałoby :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja naprawiłem. Wyczyszczony bardzo dokładnie w myjce ultra i bardzo dokładnie ustawiony. Zero szarpania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak problem tkwi w nastawniku. Daw2 jaki koszt i gdzie skorzystałeś z usługi, ja już wymieniałem nastawnik i dalej to samo, czyli problem na 5 biegu i lekko na 4. Drążek zmiany biegów lata jak szalony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sam rozpierałem Go kilka razy i kolegom tez czyścilem. Tylko w innych przypadkach pomagalo bez myjki a u mnie sa 216 komp 16 bit jakis tam soft i dopiero po myjce zaczeło to normalnie jezdzić . Np cewke myłem bardzo dokladnie ale jak włożyłem do myjki z denaturatem to wyszło bardzo duzo syfu sam nie wiem skąd.Siła- a po odłączeniu impulsatora przestaje szarpać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odłączeniu impulsatora przestało szarpać ale inny problem się pojawił wtedy. Teraz mam impulsator podpięty, czyli nastawnik 100% i czyścić do bólu? Spytam o myjkę ultra czy jest u pompiarza i jaka cena za czyszczenie + ustawienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...