Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknąca pompa przez sróbkę dekielka nastawnika.


wesz82

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.

Ostatnio zauważyłem ze wycieka mi ropa z pod dekielka nastawnika,wymieniłem uszczelkę dekielka ale po paru dniach zauważyłem ze ropa zbiera sie w tym wyżłobieniu w dekielku co wchodzi w nie śruba ta trójkątna oraz cieknie spod nastawnika.

Pytanie czy ropa może po tej śrubie wędrować do góry???Dodam że jest to ta najdłuższa śruba z dekielka.

Czy sama wymiana uszczelki pod nastawnikiem wystarczy????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie wystarczy,niekiedy tam wali jezeli zmienisz na inna sruba,tamta jest dosyc specjalna.A mi poprostu w jednym czy dwoch cieklo z powodu wyrobienia-dekielek do wymiany.Daj podkladke malutka i sprawdz

Moze byc opcja ze masz dawke zle ustawiona nastawnikiem i tez niekiedy pocieknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się pęknięcie gwintu pompy, i takie objawy jak piszesz mają miejsce.

Po wymianie uszczelek zgodnie ze sztuka nie ma prawa nic cieknąć, chyba że powierzchnia przylegania Stellwerk-a jest nierówna.

Powyższe to znikomy procent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śrubka jest ta sama tylko ze spiłowałem ja w celu dopasowania do zwykłej nasadki.

Może być tak ze dekielek po prostu krzywo dolega???

Przed wymiana uszczelki i tak sprawdzę dawkę takze e jakby co to ja zmniejsze.

Czyli moze byś tak ze gwint w pompie jest zerwany??czy wtedy nie dałoby rady dokręcić śruby??

Już mam dość,bo po każdym odpaleniu zostaje plama pod samochodem,wstyd na maksa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeździsz na ropę a na olej napędowy... :P

Jak zwał tak zwał:)

Przed wczoraj zabrałem sie za uszczelnienia nastawnika i w sumie to nie taki straszny diabeł....

Najtrudniej jest nacelowac bolcem w otwór gdyż ta tulejka w pompie ruchoma jest na 4 strony.

Juz drugi dzien suchutko i nie zostaje nawet kropka pod autem takze wychodzi na to ze jak uszczelniłem dekielek nastawnika przez otwór na śrubę,tą która przebiega przez dekielek oraz cały nastawnik paliwo zbierało sie i wyciekało,w sumie pewnie pod nastawnikiem tez przeciekało.

Jak znajdę chwiel to zmienie uszczelkę pomiedzy tłoko rozdzielaczem i w zaworkach chodz jest tam sucho ale zrobie to profilaktycznie

Dawka paliwa była ustawiona na 4 i taką zostawiłem bo nie moglismy zmienic jej Vag-iem.

Zauwazyłem ze autko z rana ciup ciężej pali trz nie ma mega różnicy,jeszcze sprawdze kąt a jak to nie on to zmienie dawke na 3.5.

Panowie mam pytanie ile powinno wynosić RSW???

U mnie wachało sie w granicach 1,61-1,75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś opisać jak uszczelniłeś pompę?

W sumie uszczelniłem tylko nastawnik bo z pod niego sie lało i to w nie małych iliościach:)

Wszystko jest opisane na klubie ale scos u nas nie wchodza zdjecia wiec zajrzyj tu

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741

Jak masz pytania to wal smiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...