Gość bob2703 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Mam nietypowe pytanko. Wymieniłem zawieszenie na gwintowane i zaprzyjaźniony mechanik powiedział mi że nie muszę!! robić zbieżności czy to prawda . Podobno w a4 przy wielowachaczowym zawieszeniu nie trzeba bo nic się nie zmienia po wymianie amorków. Pomóżcie i do zobaczyska w maju na zlocie w jastrzębiu
viktor098 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 sprawdzic wszystkie kąty niezaszkodzi
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 ja zawsze sprawdzam geometrię tym bardziej jeżeli była zmiana na zawiasie zbieżnośc robi sie nawet w przypadku zmian felg na większe i przy każdej zmianie ET
rotter Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 można ale nie ma potrzeby cała geometria kół zostaje bezsprzecznie nie naruszona i taka jak była
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się