Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gdzie zregenerować maglownicę


alienstarmc

Rekomendowane odpowiedzi

W okolicach Warszawy to nie wiem, ale polecam zakład ARGO w Częstochowie - http://www.regeneracjaprzekladni.pl

Znajdziesz ich również na allegro - w moim przypadku zamówiłem u nich regenerowaną maglownicę - wysyłka tego samego dnia - zapłaciłem kaucję za maglownicę, a po odesłaniu do nich mojej starej maglownicy bardzo szybko oddali mi kaucję - polecam zakład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam zamiar niedługo oddać swoją do regeneracji. Ile wyniosła Cię regeneracja i jak wysoką kaucję sobie zażyczyli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kup używkę w dobrym stanie ja kupowałem do mojej a3 po tym jak regenerowana wysiadła. Przerabiałem też w A3 regenerowaną skrzynię i też musiałem drugi raz zmienić na używaną i auto choć sprzedane to widzę że jeździ do dziś bez problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kupić używkę też ryzyko bo nie wiadomo czy za pół roku nie będzie siadać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupowałem używkę to obejrzałem kilka i wybrałem tą w najlepszym stanie. Jak masz w ręku to widzisz stan gum itd. jeździłem na niej 3lata auto od 2lat sprzedana ale widzę że dalej jeździ po okolicy:wink:

Najważniejsze żeby płyn w niej był zielony, bo tylko taki można lać w audi-vw (ten z serwisu w szarej litrowej butelce i żaden inny)

Np. mercedes ma czerwony i jak wlejesz do audi to inny skład płynu wspomagania pod wpływem ciśnienia wywali ci uszczelki w maglownicy.

Tylko zielony płyn z serwisu!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może coś w tym jest.. muszę przemyśleć wszystkie za i przeciw :decayed: najgorsze jest to, że u mnie w 2.6 trzeba wygrzebać skrzynię, więc sam tego nie ogarnę bez kanału.. a lipa by była gdyby używka okazała się padłem :wink: a co do płynu to jak kupiłem auto to była zalana czerwonym - zmieniłem na zielony Febi, podobno znośny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może coś w tym jest.. muszę przemyśleć wszystkie za i przeciw :decayed: najgorsze jest to, że u mnie w 2.6 trzeba wygrzebać skrzynię, więc sam tego nie ogarnę bez kanału.. a lipa by była gdyby używka okazała się padłem :wink: a co do płynu to jak kupiłem auto to była zalana czerwonym - zmieniłem na zielony Febi, podobno znośny

No to własnie z powodu czerwonego płynu wywaliło Ci maglownicę. Co do Febi to się nie wypowiem. Ale na przyszłość lej tylko ten z serwisu, żeby sie problem nie powtórzył:wink:

---------- Post added at 20:53 ---------- Previous post was at 20:51 ----------

Dodam że u mnie z powodu czerwonego płynu, który juz był zalany jak kupiłem to musiałem kupować drugą i zmieniać.

Teraz jak kupowałem a4 to sprawdzałem od razu jaki płyn jest zalany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

550 zł - tyle kosztuje regeneracja z roczną gwarancją - 650zł z 2-letnią gwarancją; do tego 300zł kaucji - przesyłka na koszt nadawcy i potem odesłanie również - zamawiasz sobie kuriera na ich koszt (bo mają umowę podpisaną z dhl) i wszystko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat maglownicy rozkminiam już od jakiegoś czasu - założyłem nawet wątek, gdzie się pytam Forumowiczów, co im się sprawdziło. Niestety, ile odpowiedzi, tyle opinii.

Jeżeli chodzi o maglownice używane, to śledzę ceny na alledrogo od jakiegoś czasu te od B7 (nowsze i spokojnie pasują). Ceny wahają się od 350PLN do 800PLN już sprzesyłką najczęściej. Niestety w aukcjach nie jest często napisane ile maglownica zrobiła km, który rok samochodu, ani od jakiej wersji silnikowej (Diesel = sporo najechane). Przyglądając się tym aukcjom, stwierdziłem, że jest to loteria.

Koszty, przy wymianie na używkę: 600 maglownica (średnia cena) + 400 (de)montaż + zbieżność 150 = 1150PLN. Oczywiście można wziąć najtańszą maglownicę (może być równie dobra, jak ta najdroższa, ale też może nie ujechać 100km), z(de)montować samemu i pojechać tylko na zbieżność (obowiązkowo). Do tego płyn (ok. 50PLN) i wtedy wychodzi znacznie mniej.

Co do kosztów regeneracji w okolicach Wawy, to jest na pewno dwie firmy, które mają dobre opinie. Pierwsza to Regen-Auto w Wesołej oraz druga w Kobiałce - MKB Service. Na świeżo jestem po rozmowie z człowiekiem z Regen-Auto: regeneracja trwa 4 dni, w tym czasie maglownica zmienia się w nówkę sztukę, bo nie tylko są wymieniane uszczelnienia, ale i jakiś chrom techniczny (?!), a także jest lakierowana. Na koniec jest zmieniany cały płyn, zalewany ori oraz robiona zbieżność. Na całość dostaje się 12mscy gwarancji.

MKB Service, Pan po długim tłumaczeniu w końcu zdradził zakres kowotowy: od 600 do 1200 PLN za regenerację + 400 (de)montaż + 100 geometria. Cena regeneracji zależy od stanu maglownicy.

Po ponad miesiącu przemyśleń w temacie mojej podciekającej maglownicy (ok. 1 cm płynu na miarce przez jakieś 6 mscy), na razie jestem za regeneracją. Przynajmniej jest jakakolwiek gwarancja. Po przeciwnym biegunie jest oferta mechanika, który wykrył wadę (a właściwie ją potwierdził), gdzie oferował mi wymianę za 2000PLN, a właściwie bez zbieżności, a maglownica była używana "ze sprawdzonego źródła i w razie wadliwej można ją wymienić" (1500PLN maglownica + 500 wymiana z płynem).

Kolejny "sprawdzony" (w sensie pozytywnych wypowiedzi) zakład jest w Łodzi. Oni krzyknęli 679PLN netto (835 brutto) za wszystko (regeneracja, (de)montaż, geometria) i, tak jak ja, muszę jeszcze dojechać. W sumie wyjdzie ok. 1000PLN. Wszystko trwa jeden dzień. Nie wiem, czy robią jakieś akcje z nakładaniem chromu technicznego, ale w Regen-Auto stwierdzili, że 4 dni to minimum.

Tak naprawdę, powinienem zadzwonić do wszystkich 3-ch zakładów i zapytać, co dokładnie wchodzi w skład regeneracji - wtedy dałoby się bardziej porównać te oferty.

Jak na razie Regen-Auto wygląda najlepiej i najkonkretniej, a Łódź "zabija" koszt dojazdu.

---------- Post added at 18:47 ---------- Previous post was at 17:00 ----------

550 zł - tyle kosztuje regeneracja z roczną gwarancją - 650zł z 2-letnią gwarancją; do tego 300zł kaucji - przesyłka na koszt nadawcy i potem odesłanie również - zamawiasz sobie kuriera na ich koszt (bo mają umowę podpisaną z dhl) i wszystko :)

Hmmm... Na stronie z opisem procesu regeneracji nie jest nic na pisane nt. tego chromu technicznego. Stąd pewnie taka cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a co powiecie na to jak moja maglownica stuka, drążki + końcówki Lemfordera wymienione w ubiegłym roku, płynu nie ubywa ani grama. To stukanie słychać podczas jazdy na nierównościach... drzeć tą maglownicę póki czas czy na razie czekać ?? A może to znowu lewy drążek się wybił ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a co powiecie na to jak moja maglownica stuka, drążki + końcówki Lemfordera wymienione w ubiegłym roku, płynu nie ubywa ani grama. To stukanie słychać podczas jazdy na nierównościach... drzeć tą maglownicę póki czas czy na razie czekać ?? A może to znowu lewy drążek się wybił ??

U mnie była podobna sytuacja - z taką stukającą maglownicą jeździłem ponad 4 miesiące, potem stwierdziłem że w końcu warto z nią zrobić i tak jak już opisywałem - zamówiłem regenerowaną - i od miesiąca jeżdżę i stuki ustały, luzy w układzie również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja dodam swoje trzy grosze na temat regeneracji :)

Jakieś dwa miechy temu zregenerowałem swoją maglownicę. Sugerując się dobrymi opiniami wybrałem zakład ARGO w Częstochowie.

Zapodałem nowe drążki Lema + nowe końcówki Febi. Po operacji było super- samochód ucichł,nie było denerwujących stuków.

Od tygodnia na kierownicy pojawiły się dziwne luzy(przeskoki) podczas skręcania. Ręce mi opadły.Wywalony tysiąc i znów mnie wk...ia

układ kierowniczy.Dzisiaj jadę do mechanika i niech ogląda czy oni coś spieprzyli, czy zakład regenerujący.

Już nie wiem co lepsze używka czy regeneracja :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja dodam swoje trzy grosze na temat regeneracji :)

Jakieś dwa miechy temu zregenerowałem swoją maglownicę. Sugerując się dobrymi opiniami wybrałem zakład ARGO w Częstochowie.

Zapodałem nowe drążki Lema + nowe końcówki Febi. Po operacji było super- samochód ucichł,nie było denerwujących stuków.

Od tygodnia na kierownicy pojawiły się dziwne luzy(przeskoki) podczas skręcania. Ręce mi opadły.Wywalony tysiąc i znów mnie wk...ia

układ kierowniczy.Dzisiaj jadę do mechanika i niech ogląda czy oni coś spieprzyli, czy zakład regenerujący.

Już nie wiem co lepsze używka czy regeneracja :(

No właśnie co chwilę widzę takie opinie jak Twoje nt. regeneracji (chociaż u Ciebie jeszcze nie wiadomo) i trochę boję się tego procederu. Wychodzi na to, że czy używany, czy regenerowany to loteria... niestety.

Zadzwonię dzisiaj do ASO, może mają np. regenerowane przez Iglostadt za 1500 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aso regeneruje u pana Czesia za rogiem za 600 zł a jak wystawia fakturę u siebie to widnieje tam cena za samą regeneracja tak najmarniej z 1500 zł. Klienci którzy korzystaja z usług ASO są przekonani że magiel przeszedł generalny remon na częściach orginalnym w wyspecjalizowanym zakładzie własności koncernu VAG a rzeczywistość jest inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego się obawiałem, że ASO ma podwykonawstwo, jak np. przy lakierniach.

Czyli jedyną opcją jest zakup nowej! :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A słuchajcie czy jest jeszcze jakaś możliwość stuków z lewej strony ?? Czy amortyzator posiada elementy które ulegają wybiciu i powodują stuki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja dodam swoje trzy grosze na temat regeneracji :)

Jakieś dwa miechy temu zregenerowałem swoją maglownicę. Sugerując się dobrymi opiniami wybrałem zakład ARGO w Częstochowie.

Zapodałem nowe drążki Lema + nowe końcówki Febi. Po operacji było super- samochód ucichł,nie było denerwujących stuków.

Od tygodnia na kierownicy pojawiły się dziwne luzy(przeskoki) podczas skręcania. Ręce mi opadły.Wywalony tysiąc i znów mnie wk...ia

układ kierowniczy.Dzisiaj jadę do mechanika i niech ogląda czy oni coś spieprzyli, czy zakład regenerujący.

Już nie wiem co lepsze używka czy regeneracja :(

czekam na info - ja mam od nich magiel (już 3 tygodnie) i jestem ciekawy w czym będzie problem u Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dzisiaj byłem u mechanika, który montował mi magiel. I stwierdził, że stuki pochodzą z przekładni :(

Jutro dzwonię do ARGO, ciekawe co mi powiedzą. Ręce opadają ,miałem nadzieję, że moje problemy z maglem skończą się po regeneracji.

A okazuje się ,że dopiero się zaczynają!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...