Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie chce zapalić - od czego zacząć?


pox

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mam taki problem ze autko nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, ale silnik nie załapuje.

Niedawno wymieniałem aku bo padł ale po tym zapalał bez problemu.

To co udało mi się sprawdzić to:

Błedy VAG: 1. Za niskie napięcie, 2. Mixtape adaptaion - po wykasowanie nie wróciły.

Bezpieczniki: Są OK - przynajmniej te przy drzwiach.

Pasek rozrządu - lekko odchyliłem osłone i widać że siedzi.

Pompa paliwa - czuć zapach benzyny po dłuższym kręceniu rozrusznika więc chyba OK.

Od czego zacząć sprawdzanie zeby nie polecieć w koszty?

Wydeje mi się że może nie być iskry, albo rozrząd przeskoczył ale czy wtedy nie powinien pojawić się błąd na VAG-u?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykrec swiece i zobacz w jakim sa stanie ,ewentualnie wymien na nowe ,sprawdz iskre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jednak sprawdził stan paliwa. Jedną świecę wykręć, podłącz fajkę, połóż na silniku i sprawdź, czy iskra jest:) To takie podstawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle na ile udało mi się sprawdzić, to nie ma iskry.

Co może być przyczyną takiego stanu, cewka? Jak ją zdjagnozować?

Aha, czy to normalne, że po przekręceniu kluczyka przez ok 15-30s słychać jakby jakaś pompka chodziła? Dźwięk dochodzi spod maski od strony kierowcy, jakby gdzieś pod zbiorniczkiem wyrównawczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ze swoim taki problem, że kręcił jak głupi i za chiny nie chciał odpalić aż zalałem świece przeczyszczenie świec nic nie dało okazało się, że czujnik temperatury padł- po wymianie wszystko w porządku

zobacz może akurat to czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić czujnik?

Czy bez uruchomienia silnika VAG pokaże temperaturę jaką podaje ten czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalił,

Podładowałem akumulator i złapał, co prawda musiał trochę pochechłać.

Na poczatku jakby nie na wszystkie cylindry i trzeba było mu przytrzymać trochę gazu, ale po ok 30s było już ok.

Natomiast z wydechu wypluło na odległość ok 0,5m sporo jakiejś wodnistej substancji.

Płynu chłodzacego nie ubyło więc podejrzenie pada na paliwo niezbyt dobrej jakości.

Aha, wykasowałem jeszcze insp2 ale to chyba nie powinno mieć wpływu.

Co do czujnika to na vagu pokazywał 6 stopni, wiec temperatura zbliżona do otoczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...