rookie Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Szanowni Koledzy, Mam na kierownicy luz ok 0,5-1 cm ruszając lekko kierownicą na postoju w górę i w dół, nie poruszając przy tym kół. Luz jest wyczuwalny zarówno przy włączonym i wyłączonym silniku. Wahacze Mastersport komplet nowe. Dokręcone. Końcówki drążków kierowniczych Lemfoerder nowe. Wspomaganie działa elegancko. Poziom płynu ok. Nie bulgocze. Wycieków brak. Żadnych stuków. Kierownica sama wraca po skręcie. No i gdzie ten luz? Na drążkach kierowniczych? Wymieniane nie były. Pozdrawiam
Magicbattle Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 a moze blokada regulacji kierownicy nie do konca sie zamknela albo juz jest wyrobiona
rookie Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 a moze blokada regulacji kierownicy nie do konca sie zamknela albo juz jest wyrobiona Jak kierownica zamknięta jest na blokadę to jest sztywna i nie można jej poruszyć wcale więc to nie ten trop. Słucham kolegów dalej, po nie będę błądzić i wymieniać wszystkiego po kolei. Pozdrawiam
rikardo Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Jak nie wymieniałeś drążków kierowniczych to nie wykluczone, że na tych elementach masz luz.
piotrzaba5 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Jest bardzo prawdopodobne, że masz luz na drążkach kierowniczych. Więc najpierw tam lukaj
rookie Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 Jest bardzo prawdopodobne, że masz luz na drążkach kierowniczych. Więc najpierw tam lukaj A dużo roboty jest z wymianą drążków? Na co trzeba uważać?
Magicbattle Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 duzo roboty nie jest po za zdjeciem kul a pozniej zaplaceniu 60 zl za ustawienie zbierznosci i lepiej zeby dobrze to zrobili bo niektorzy nie maja o tym pojecia a wielce robia
Nelson Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 Działo się tak przed czy po wymianie wachaczy?
rookie Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 Działo się tak przed czy po wymianie wachaczy? Po wymianie wahaczy luz ograniczył się do tego co opisałem. Przed wymianą luz był jeszcze gorszy, bo wyszło, że osłona końcówki drążka kierowniczego była rozerwana. Po wymianie wszystko było sztywne. Później miałem wrażenie, że zrobił się jakiś luz i wymieniłem końcówki po raz drugi z MS-ów na Lemfoerdery. Teraz przy zmianie opon na letnie zrobię geometrię jeszcze raz, bo kierownicę muszę ustawić. Jest leciutko krzywa i mnie irytuje >:|
rikardo Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 Działo się tak przed czy po wymianie wachaczy? Po wymianie wahaczy luz ograniczył się do tego co opisałem. Przed wymianą luz był jeszcze gorszy, bo wyszło, że osłona końcówki drążka kierowniczego była rozerwana. Po wymianie wszystko było sztywne. Później miałem wrażenie, że zrobił się jakiś luz i wymieniłem końcówki po raz drugi z MS-ów na Lemfoerdery. Teraz przy zmianie opon na letnie zrobię geometrię jeszcze raz, bo kierownicę muszę ustawić. Jest leciutko krzywa i mnie irytuje >:| W takim razie przyczyny szukał bym w drążkach. Też wymieniłem całe zawieszenie za wyjątkiem układu kierowniczego i po złożeniu wszystkiego w trakcie jazdy pojawiło się pukanie. Sprawcą okazał się drążek kierowniczy mimo, że ręcznie nie wyczuwałem luzu na jego kulistym sworzniu. Po wymianie obu drążków i końcówek problem ustąpił.
rookie Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Działo się tak przed czy po wymianie wachaczy? Po wymianie wahaczy luz ograniczył się do tego co opisałem. Przed wymianą luz był jeszcze gorszy, bo wyszło, że osłona końcówki drążka kierowniczego była rozerwana. Po wymianie wszystko było sztywne. Później miałem wrażenie, że zrobił się jakiś luz i wymieniłem końcówki po raz drugi z MS-ów na Lemfoerdery. Teraz przy zmianie opon na letnie zrobię geometrię jeszcze raz, bo kierownicę muszę ustawić. Jest leciutko krzywa i mnie irytuje >:| W takim razie przyczyny szukał bym w drążkach. Też wymieniłem całe zawieszenie za wyjątkiem układu kierowniczego i po złożeniu wszystkiego w trakcie jazdy pojawiło się pukanie. Sprawcą okazał się drążek kierowniczy mimo, że ręcznie nie wyczuwałem luzu na jego kulistym sworzniu. Po wymianie obu drążków i końcówek problem ustąpił. Inaczej, ja je po prostu wymienię. Już zamówiłem Lemfordera. Dzięki za wskazówki. Dam znać jak będę po wymianie. ---------- Post dopisany 18-04-2012 at 11:38 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2012 at 12:30 ---------- Drążki wymienione, miód malina. Śmigam aż miło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się