dee_jay_maniek Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Witam. Panowie doradzcie mi czy pęknieta końcówka bagnetu czy tez lejek ma jakis wpływ na prace silnika? lewe powietrze, skaczące lekko obroty, większe spalanie itp itd Ostatnio zauwazylem ze bagnet jest luzny a plastik jest pokruszony. Dziekuje za odpowiedzi.
AndrzejAj3 Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 jak będę miał chwilkę to pokażę Ci jak ja to rozwiązałem bo mi też pękła (przez wtryskiwacze gazu) bo bagnet był ciągle wygięty w jedną stronę... ;/
pioteros Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 podjedz np. do foty, ja placilem chyba 90gr za to gniazdo bagnetu, identyczne jak ori tylko firmy meyle, w serwisie aso vw chcieli chyba 13 czy 19 zł
AndrzejAj3 Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 ja wiem, że to estetycznie nie wygląda, ale teraz mam bagnet na wieki
dee_jay_maniek Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 Ok sprawdze w focie ewentualnie w gordonie. A co z praca silnika - ma to wpływ?
15lolo Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 niewiem jai silnik masz ale zalozylem ze AGR ADR z HP109 303 9zł
MW Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 Orginalna plastikowa rurka na bagnet w ASO kosztuje z 15 pln
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się