piotrek12 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Proszę o analizę logów mam problem na wolnych obrotach- falują obroty czasem po odpaleniu podnoszą się obroty do około 2tyś kody błędów to ale nie zawsze się pojawiają 17705-pressure drop between turbo and trottle valve P1297-001-upper limit exceeded świece cewki wymienione przewody podciśnieniowe sprawdzone z góry dziękuje za pomoc Logi statyczne BS http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77880.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77881.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77882.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77883.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77884.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77885.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77886.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77887.html Logi statyczne MS http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77888.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77889.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77890.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77891.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77892.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77893.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77894.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77895.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77896.html Logi dynamiczne MS http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77897.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77898.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77899.html http://vaglog.rtnet.pl/borgi1328_77900.html
grzes1150 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Turbo za puźno wstaje i w jednym momencie przeładowywuje- do spraedzenie węże i wężyki wokól silnika. Co do obrotów na jałowym to może być nieszczelna odma lub sam jej zawór. Nie widzę logów z przpływki
piotrek12 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 dziękuje za odpowiedź postaram się dorzucić logi z przepływki
domjenick Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 jak dla mnie to seria 163 konna-trochę duże doładowanie-0,81 bara w peaku ale mogę być w błędzie:wink: mapa pokazuje 0,72 bara, przy prawie 2 tysiącach ob/min-max, a rzeczywiste doładowanie pokazuje co innego, jeśli nic nie było majstrowane- przyczyną tych różnic może być aktuator,lub N75, ale to i tak nie ma wpływu na wolne obroty:eusathink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się