Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zamiana tylnych lampek na 2Lift a kostki


bratpit

Rekomendowane odpowiedzi

No pomyśl. Są trzy rodzaje lamp:

- przedliftowe

- po pierwszym lifcie (wsteczny u góry)

- po drugim lifcie (wsteczny na dole).

Przedliftowe mają inne wkłady i nie pasują do żadnych późniejszych.

Wkłady po pierwszym lifcie są takie same jak po drugim.

Na szczęście wtyczki są wszędzie takie same, ale: między pierwszym a drugim liftem była zmiana pinów jak wyżej pisano wielokrotnie.

Zatem jeśli chcesz zmienić:

- z przedliftowych na te po 1. lifcie to musisz zmienić całe lampy, razem z koszyczkami, nie musisz zmieniać pinów.

- z przedliftowych na te po 2. lifcie to jak wyżej + zmiana pinów

- z tych po pierwszym lifcie na te po drugim: koszyczki mogą zostać, trzeba tylko zmienić piny.

Lampy od anglika pasują, tylko trzeba seszlifować blokady na żarówkę w przeciwmgielnych bo są po drugiej stronie.

I to wszystko w temacie lamp tylnych. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość adas110780

I właśnie o to mi chodziło...

Przedliftowe mają inne wkłady i nie pasują do żadnych późniejszych.

- z przedliftowych na te po 1. lifcie to musisz zmienić całe lampy, razem z koszyczkami, nie musisz zmieniać pinów.

...bo miałem okazję kupić same klosze... teraz już wszystko jasne. Dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dzisiaj zabrałem się za zmianę lamp. Za cholery nie moge sobie poradzić ze zmianą pinów. Podważam kombinuje ale nic z tego. Już się poddałem.

Powiedzcie jak te piny wyjąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym że nie udało mi się wypiąć tych cholernych Pinów !!!! postanowiłem zrobić to inaczej.

Podnosimy tylną kanapę, na wierzchu widać wiązkę kabli idących z bagażnika. Znajdujemy po kolorach te od tylnych lamp. Rozcinamy i zamieniamy kable łącząc to na zakupione wcześniej dwie kostki 2 piny albo 1 kostkę 4 piny.Lub jak kto woli skręcamy na zwykłe kostki elektryczne. Na koniec zaizolowałem to ładnie taśma izolacyjną materiałową. Taką jak są wiązki fabrycznie izolowane.

Sposób szybki i bez zmiany pinów. Zaoszczędzi wam to mnóstwo czasu, nerwów i zdrowia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja wymienialem u siebie lampy i rowniez mialem problem z wypieciem pinow po rozpieciu kostki za cholere nie chcialy wyjsc, lecz mialem ulatwiona sprawe gdyz mam angola i poszedlem najpierw tam poprobowac jak cos to w angolu bym zepsul i wkoncu wziolem kombinerki zlapalem za przewod i mocniej pociaglem uwierzcie ze piny elegancko wychodza probowalem na 3 czy 4 pinach zanim przeszedlem do swojego auta tam zrobilem dokladnie tak samo i sie udalo bz problemu. wiadomo trzeba uwazac aby nie przerwac przewodow :) pozdrawiam i zycze udanych zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam lampki po drugim lifcie a mialem lampki przed liftem i w kazdej wtyczce musialem zamienic 4 kabelki. A to dlatego ze zamienilem "stop" z przeciwmgielnym. Teraz stop mam na samej gorze a migielne razem z postojowymi. wyglada to takze interesujaco a zarazem bezpieczniej i bardziej rzucajaco sie w oczy.

Kolego, które piny zmieniałeś, żeby STOP świecił w miejscu przeciwmgielnych?

Jestem po zmianie lamp z przedlifta na II lift. Walczyłem trochę z pinami, ale nie chciały wyjść.

Dla tych, którzy nie mają lutownicy, polecam tzw. "szybko złączki". Przewody przy lampach są na tyle grube, że złączka bez problemu zwiera przewody. W razie zmiany lamp na oryginał szybko można z powrotem przełączyć przewody.

---------- Post dopisany 23-05-2012 at 12:30 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2012 at 12:25 ----------

Przy zmianie świecenia STOP z przeciwmgielnymi należy zmienić następujące piny:

z lewej strony 2 z 6;

z prawej 2 z 5;

---------- Post dopisany at 12:30 ---------- Poprzedni post napisany at 12:30 ----------

Przy zmianie świecenia STOP z przeciwmgielnymi należy zmienić następujące piny:

z lewej strony 2 z 6;

z prawej 2 z 5;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie za odświeżenie tematu bo nie zdawałem sobie sprawy z tego że trzeba coś przy kostkach zmieniać ?

a rozumiem że kostki zostają tylko piny zamieniamy ?

---------- Post dopisany at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:03 ----------

fajnie za odświeżenie tematu bo nie zdawałem sobie sprawy z tego że trzeba coś przy kostkach zmieniać ?

a rozumiem że kostki zostają tylko piny zamieniamy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak.opisane jest dokładnie.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest przy kontroli/przeglądzie z depo clear gdzie nie mam przeciwmgłowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w Avancie przed liftem tez można normalnie zmienić lampy na 1 lift albo 2 lift?! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...