tomaszzz Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Witam jak w temacie gdy skrecam energicznie kolami w lewo prawie na max od predkosci 10 km, z prawego kola to dobiega dziwny dzwiek tak jak by cos tarlo ten dziwiek wystepuje tylo w jednym momencie tuz przed tym jak kolem kierowniczym nie da sie bardziej skrecic, jestem po wymianie 8 wahaczy, 2 koncowek drazkow kierowniczych, 2 lacznikow stabilizator, moze ktos juz spotkal sie z tym problemem obaiam sie ze to moze byc magiel, jak trzeba to go wymienie tylko gozej jak to zrobie a dalej bedzie to samo, za pomc w zdjagnozowaniu z gory dziekuje.
ulti Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 kazdy samochod ze wspomaganie ma tak samo! dzine pytanie!
tomaszzz Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 wiem jaki dzwiek daje wspomaganie przy opoze skretu, u mnie ten dzwiek wystepuje kiedy jeszcze moge wykonac kierownica pol obrotu a moze wiecej i pojawia sie tylko jak skrecam w lewo w prawym kole, ale dzieki za sugestje. [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2008, 11:44 _________________________________________________ten dzwiek to znaczy jakies tarcie, szuranie nie wiem go opisac[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2008, 11:45 _________________________________________________czy na to moze miec wplyw drazek skretny ten co jest miedzy koncowka kierownicza a maglem, moze tez trzeba bylo go wymienic.
valdi844 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 te tarcie to nie jest czasami taki dzwiek jak blacha o blache?
tomaszzz Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 mozna tak powiedziec dla kazdego inne okreslenie sie nasowa
valdi844 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 moj kumpel mial podobny problem do twojego.przyczyna byla blacha podgieta i ocierala przy mocnym skrecie o kolo od strony wewnetrznej ale nie wiem na 100% czy u ciebie to bedzie ale sprawdz
tomaszzz Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 chodzi ci o nadkole bo nie wiem o jaka bleche moze chodzic
valdi844 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 nie nadkole.koles mowil ze mu jakas blacha tarla o kolo ale dokladnie nie umiem ci wytlumaczyc jaka.
tomaszzz Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 musze przyznac ze nie mam pojecia jak tam moze byc blacha, ale musze to dobrze zobaczyc wczesnie tez zastanawialem sie czy cos nie trze o kolo ale nie widzialem zadnych sieladow na kole, dodam tylko ze zawieszenie mam obnizone chyba o 30 mm.
valdi844 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 no ja tez nie wiem jaka blacha ale koles tak mial.wina tez moze byc zawiecha obnizona i gdzies sobie obciera o nadkole przy mocnym skrecie!poprostu musisz rozebrac i luknac gdzie jest co obtarte.
tomaszzz Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 w majowy wekkend bede troche robil przy to zobacze dokladnie to kolo ale mam wrazenie ze to nie jest to co piszesz choc jesli chodzi o kfestje finansowa to chialbym zebys mial racje
valdi844 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 no ja tez bym chcial zebys zrobil ta usterke za jak najmniejsze $$$ i zycze powodzenia
tomaszzz Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 dzieki, moze ktos jeszcze z klubowicz z podobnymi obiawami sie spotkal chetnie poznam inne opinie bo wladwalem w zawias prawie 2000 pln i dalej cos mnie wku.. denerwuje.[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2008, 13:40 _________________________________________________jeszcze jedno spostrzezenie jak jade po kostce, bruk szybciej to czuc to na kierownicy spore drgania jak by mialo sie cos odkrecic na postoju czy w czasie jazdy na ulicy nie czuje zadnego luzu
valdi844 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 z tym to mnie zastrzeliles ze wymieniles cala zawieche i jeszcze cos jest nie tak !z tym problemem to ktos z wiekszym doswiadczeniem bedzie ci musial pomoc.
pablo666 Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 i jak panowie problem już rozwiązany z tym obcieraniem? to podzielcie się z innymi
tomaszzz Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Opublikowano 23 Maja 2008 witam wkoncu tego nie zrobilem, koles ktory jest mechanikiem mowi na 90% magiel, dam go do regeneracji jak zaczniem mi ciec albo sie znacznie pogorszy
tygraf Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Siema Władcy Pierścieni mam podobny problem, też tylko przy skręcie w lewo po wykonaniu obrotu o ok 1/4 robi się opór i kidy chcę kręcić dalej kierą szybko to jest bardzo ciężko, a kiedy kręcę powoli to słyszę jakby delikatny syk(przynajmniej tak mi się wydaje) i właśnie ten dżwięk podobny do tarcia blachy o blachę. Byłem u kilku "majstrów" każdy mi mowił coś innego ale prawie wszyscy proponowali jeżdzić aż się popsuje i wtedy będzie wiadomo(total bzduren). Mogę jeszcze dodać że efekt ten zmniejsza się im jest cieplej i im dłużej jeżdżę. Zawiechę wymieniałem całą ok 8 tyś temu, płyn od wspomagania już 2 razy bo robił się grafitowy, wycieków nie ma a dziś zaczęła mi jakby jeszcze pompa wyć. Nie mam pojęcia co może być powodem tego, magiel? pompa? ten przewód łączący pompa-magiel z zaworem? czy oskarżyć mechanika że jak zmieniał zawieczę to coś uszkodził? Co u kolegi tomaszzz'a? Coś nowego się dzieje?
tomaszzz Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2008 witam a wiec u mnie nic sie w temacie nie zmienilo tak ze jezdze dalej.
tygraf Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 A jeszcze mam takie pytanie, czy kolor płynu od wspomagania zmienił u Ciebie też jakos dziwnie kolor?
tomaszzz Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2008 ja plynu nie zmienialem a pewnie by sie przydalo, powinien byc zielony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się