lzaborowski 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Niestety koledzy znowu mam problem . W moim A4 cały czas trzęsie. Na pierwszy rzut oka myślałem, że to poduszki. Pojechałęm do mechanika i faktycznie były do wymiany - wymieniłem wszystkie 4 (2 pod olejowe silnik i dwie pod skrzynią), ale to niestey nic nie dało, a nawet trochę mocniej trzęsie - moje subiektywne odczucie). potem jeszcze wymieniałem rozrząd (tzn przy okazji bo też był na niego czas), Teraz objawy są takie: obojętnie czy silnik rozgrzany czy zimny trzęsie się jak cholera. dodatkowo jak zauważyłem, to przy ostrym hamowaniu to jakby trochę bardziej. Co może być jeszcze przyczyną takiej trzęsiawki. Pomocy Klubowicze w was nadzieja Pozdrawiam p.s Trochę czytałem tu na forum, czy czeka mnie wymiana koła dwumasowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 jak po wymianie poduch trzesie bardziej,to moze zalozyles lipnej firmy te poduchy (tylko ori lub lemforder)sprawdzales wydech z kanalu?tzn.plecionke,bylo o tym duzo,poczytaj troche i postaraj sie posprawdzac wszystko wtedy na koncu przypatrz sie dwumasowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lzaborowski 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Poduchy oryginalne założyłem, a wydechu w sumie nie sprawdzałem. To trzęsienie najbardziej jest uwidocznione na kierownicy i na skrzyni biegów, ale oprócz tego na karoserii tech czuć - jakbym mniał fotele z masażem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 plecionke,bylo o tym duzo wydaje sie ze plecionka uszkodzona powoduje takie drgania ale na cieplym na zimnym nie, tak przynajmniej bylo u mnie zrób logi 013 i co sie dowiemy na temat wtrysków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lzaborowski 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Zrobie dziś te logi 013, ale wydaje mi się że wtryski są okej, bo właśnie zrobiłem rozrząd i koleś mi ustawiał kąt wtrysku na 4 stopnie. Więc raczej tam jest wszystko okej, ale i tak zrobie to zerkniecie waszym fachowym okiem [br]Dopisany: 26 Kwiecień 2008, 08:46 _________________________________________________To są logi 013 ale ja zrobiłem przy rozgrzanym silniku http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a18afb5d673ea9c1.html tu jeszcze mam te co od mechanika dostałem, nie wiem czemu tak się różnią, może to cos innego, albo dlatego, że na zimnym silniku http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8daffd4eea53f0bc.html I co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 A czy wg Ciebie silnik chodzi głośniej (porównując z innymi AFNami) przy tych 1800 obr? I czy na wolnych obrotach silnik trzęsie się dość znacznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lzaborowski 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Dokładnie tak, jest jakby głośniej, a na wolnych obrotach najbardziej trzęsie. Tak od 1200 w zwyż zaczyna sie uspokajać. Dziś patrzyłęm na okolice plecionki i zauważyłem, że i przed i za plecionką drgania jakby podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 no to tak jak u mnie, z tym że u mnie magiczna bariera drgań jest od 1800 do 2100. Mech twierdzi że powodów może być kilka: np przelewający wtrysk czy odrobinke skrzywiony wał korbowy. Zakładał na próbę wtryski od AHU tylko one też nie były na 100% pewne że są sprawne... no i dopóki nie trafimy na sprawne na podmiankę to nie mam tego jak sprawdzić:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdi844 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 ja mialem podobny problem wlasnie na wolnych obrotach mi buczalo w srodku i troszke trzeslo ale wymienilem wieszaki tlumika i jest git :>odpukac w niemalowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lzaborowski 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 A koledzy co myślicie o tych moich logach 013 (wtryskach)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekopl 0 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 witam, No ja mam podobną sytuację, z tymże dzieje się tak gdy włączam klimę po chwili mam masaże w całym samochodzie dzieje się tak na rozgrzanym silniku, na zimnym jest wszystko ,ok.. Byłem u mechanika i podłączył mnie pod VAG'a, wyszło że ze strony kilmy nie wykazało żadnych błędów z koleii temperatura na czujniku temp paliwa wynosiła 176 st., więc nakazał że na pewno do wymiany (jeszcze nie byłem wymienic, jadę w poniedziałek). i z tego co mówił jeszcze o drżeniu nadwozia to problem może znajdowa się w jakimś tam filtrze w klimatyzacji. jak zrobię te rzeczy to napiszę czy się coś poprawiło. Ale zauważyłem tutaj ciekawą wzmiankę na temat wydechu i plecionki. jak nie pomoże to podsunę tę tezę dla manciora. Pozdrawiam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lzaborowski 0 Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Mi też trzęsie ale przy rozgrzanym silniku. Wymieniłem już poduche, plecionka sprawdzona, tu są logi z wtrysków. Czy czeka mnie wymiana dwumasa? Zauważyłem jeszcze, że gdy jadę na rozgrzanym silniku i dojeżdzam np. do świateł, samochód bardzo trzęsie, ale jak tylko dodam lekko gazu tak do 1200 obrotów i puszcze na luz to prawie wszystko się uspokaja. Co Wy na to??? Czekam na sugestie Dziś zrobione logi 013 Friday 16 May 2008 10:21:39 038 906 018 S 1,9l R4 EDC G00SG 1614 Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 Marker STAMP mg/str mg/str mg/str 1,37 0,40 0,19 0,09 2,60 0,40 0,19 0,07 3,85 0,40 0,19 0,07 5,05 0,40 0,16 0,05 6,25 0,40 0,16 0,07 7,45 0,38 0,16 0,05 8,65 0,40 0,14 0,05 9,85 0,42 0,14 0,05 11,05 0,42 0,12 0,05 12,25 0,42 0,12 0,05 13,45 0,42 0,09 0,05 1 14,65 0,42 0,09 0,05 15,85 0,42 0,09 0,09 17,05 0,42 0,09 0,09 18,25 0,42 0,07 0,09 19,45 0,42 0,07 0,09 20,65 0,40 0,05 0,09 21,85 0,42 0,07 0,12 23,03 0,45 0,07 0,12 24,23 0,45 0,07 0,12 25,43 0,47 0,07 0,14 26,63 0,47 0,05 0,14 27,83 0,52 0,09 0,16 29,03 0,56 0,14 0,19 30,23 0,61 0,16 0,21 31,43 0,64 0,19 0,24 32,63 0,71 0,24 0,26 33,83 0,73 0,24 0,26 35,03 0,75 0,28 0,28 36,23 0,75 0,28 0,28 37,43 0,75 0,28 0,28 38,63 0,78 0,31 0,31 39,83 0,80 0,31 0,28 41,03 0,80 0,28 0,26 42,23 0,80 0,26 0,26 43,43 0,78 0,24 0,26 44,63 0,78 0,19 0,24 45,83 0,75 0,16 0,24 47,03 0,75 0,14 0,24 48,23 0,75 0,12 0,21 49,43 0,75 0,07 0,21 50,63 0,73 0,05 0,19 51,83 0,73 0,02 0,19 53,03 0,71 0,00 0,19 tam gdzie marker to załączyłem klimę. Z tego co sie naczytałem to wtryski są dobre, ale Wasza opinia jest najcenniejsza Gdzie jeszcze mam szukać tego trzęsienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Zauważyłem jeszcze, że gdy jadę na rozgrzanym silniku i dojeżdzam np. do świateł, samochód bardzo trzęsie, ale jak tylko dodam lekko gazu tak do 1200 obrotów i puszcze na luz to prawie wszystko się uspokaja. Co Wy na to??? Czekam na sugestie typowy objaw konczacego sie dwumasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lzaborowski 0 Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 piotr1602, tzn dwumas wymieniac? Czy oprócz tego robic coś od razu np. sprzęgło? czy jak jest wszystko ok to nie ruszac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Zalecane jest wymienic wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lzaborowski 0 Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Dziękuję za pomoc, zatem zbieram kase ;( i jak juz coś z tym zrobię to dam wam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 oglądniesz w jakim jest stanie, ale jeśli będzie na wykonczeniu, na jakieś 10-20tys to lepiej zmienić żeby 2x tego nie rozbierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lzaborowski 0 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Koledzy, mam jeszcze jedno pytanko, czy oprócz trzęsienia to grozi mi coś poważnego jak nie będę wymieniał tego koła dwumasowego? Bo półki co to funduszy nie za dużo...[br]Dopisany: 17 Maj 2008, 21:45 _________________________________________________Witam ponownie Koledzy Z wymianą dwumasa się jeszcze wstrzymałem, ale po wizycie u mechanika wymieniłęm plecionke, bo przekonywał mnie że to na pewno to. I tak: drgania w znacznym stopniu się zmiejszyły :th: , tzn juz nie trzącha budą i lewarkiem zmany biegów natomiast na kierownicy drgania zostały. Tak więc jednak dwumas też do wymiany ( tak mi sie wydaje) bo wymieniłem juz wszstko co możliwe. Pozdrowienia dal Was i dam znac jak bedzie po wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 a wtryski sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lzaborowski 0 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Nie sprawdzałem w sposób taki że podmieniałm od kogoś innego, ale robiłem logi 013, i chyba wszystko ok ze wtryskami, także dałem sobie spokuj z wtryskami. A jak Ty sądzisz? te logi są tu wklejone w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się