piotrcar 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Witam.Co mozna uzyskac po zamontowaniu takiego zestwu?? http://moto.allegro.pl/item351161274_super_kit_turbo_vw_audi_1_8_99_04.html chodzi mi o moc nm??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 A czy to przypadkiem nie jest chińszczyzna? Koleś nawet nie napisał jaka to turbina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Po zamontowani u takiego zestawu, jedyna co można zyskać to BÓL głowy... Nie zamknę tego tematu...poczekam na rozsądne wpisy i komentarze. Wszystkie banialuki od razu kasuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Poziek,ale ty jestes [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2008, 00:55 _________________________________________________ a co do zestawu,wyglada niezle,mam nadzieje ,ze ruszy nowa kategoria ''testy'',bedzie mozna to tam wrzucic i czekac na efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Z tego zestawu można by kilka rzeczy zainstalować...intercooler na ten przykład, owszem tak... byle nie to chińskie turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Słyszałem od jednego i drugiego, że dmuchawki padają, kolektory pękają itp. Ale powtarzam to wszytsko "ze słyszenia". Nie znam nikogo kto by to używał, a takiej osoby trzeba poszukac. Z drugie strony, przecież połowa USA na tym jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Słyszałem od jednego i drugiego, że dmuchawki padają, kolektory pękają itp. Ale powtarzam to wszytsko "ze słyszenia". Nie znam nikogo kto by to używał, a takiej osoby trzeba poszukac. Z drugie strony, przecież połowa USA na tym jeździ. Oj nie nie, połowa USA na tym nie jeździ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Słyszałem od jednego i drugiego, że dmuchawki padają, kolektory pękają itp. Ale powtarzam to wszytsko "ze słyszenia". Nie znam nikogo kto by to używał, a takiej osoby trzeba poszukac. Z drugie strony, przecież połowa USA na tym jeździ. Oj nie nie, połowa USA na tym nie jeździ... to ta druga połowa jeździ ... jak dla mnie to totalna chińszczyzna ... [za ta kase kup motor 1.8T] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 ale on ma 1.8T ... a co do pytania o parametry ... chyba będzie to niewielki zysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 ale on ma 1.8T ... a co do pytania o parametry ... chyba będzie to niewielki zysk racja zmylila mnie aukcja .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Nie rozumiem was Panowie. Czy trzeba wszystko opisac od początku ? 1. Jedyna rzecz z tego zestawu, która warto zainstalować to Intercooler z orurowaniem. Ale taki zestaw FMICa można kupić sam na allegro za 1500 zlotych oraz oil catch tank (ten niebieski zbiorniczek) ale tego się w B6 w zasadzie nie używa... 2. Reszta gadzetów jest nie do użycia bo: a) kolektor ma wyjście na zewnętrzyn westegate a k03 ma wewnętrzny podróbka zaworu upustowego SSQV jest marnej jakości c) regulator cisnienia paliwa jest nam nie potrzebny bo w B6 jest stałe ciśnienie paliwa na listwie (regulatro jes w filtrze) d) manual boost controller nic nam nie da bez korekty softu e) TO CHIŃSKIE TURBO JEST DO KITU...widziałem już zdjęcia takiej turbiny po kilku dniach uzytkowania...generalny obraz w mojej pamięci to "ro***erducha" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 etam...zestaw pierwsza klasa..kup załóż zobaczymy co będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inco 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 etam...zestaw pierwsza klasa..kup załóż zobaczymy co będzie haha adamooo nie podjudzaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się